تاریخ انتشار: ۱۵:۰۲ - ۲۷ آذر ۱۴۰۲

شعار سالگرد شهادت سردار سلیمانی اعلام شد!

شعار چهارمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی توسط سخنگوی این ستاد اعلام شد.

ابطحی

رویداد۲۴ جماران نوشت: مجتبی ابطحی امروز در نشست اعلام شعار سال و اهم برنامه‌های چهارمین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: شعار امسال برای سالگرد شهادت حاج قاسم را «شهید القدس» گذاشتیم.

وی گفت: مراسم اصلی چهارمین سالگرد گرامیداشت شهید حاج قاسم سلیمانی ۱۳ دی ماه با حضور سران جبهه مقاومت و مقامات عالی کشور، بعد از نماز مغرب و عشا در مصلی تهران برگزار می‌شود و یکی از مقامات عالی کشور در این مراسم سخنرانی خواهد کرد.


بیشتر بخوانید: پیام ارزشی‌ها و اصولگرایان از حمله به ظریف چیست؟


سخنگوی ستاد چهارمین سالگرد گرامیداشت شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: از سوی دیگر ایام شهادت حاج قاسم با عملیات طوفان الاقصی همزمان شده که ۷۳ روز از این عملیات می‌گذرد و تمام جبهه مقاومت در یک صحنه رزم با استکبار هستند. این عملیات یک جهش راهبردی در سیل ظلم‌ستیزی ملت‌ها بود و این ترکیب عملیاتی تبدیل به مقاومت مردمی در سطوح مختلف شد و چهره زیبایی از مردم فلسطین در جهان به تصویر کشیده است.

ابطحی تصریح کرد: امروز افکار شهید سلیمانی و حرکتی که برای حمایت از حق و مظلوم داشت، در اندیشه ملت‌های دیگر شکل گرفته است. امروز شاهد تجلی شهید سلیمانی در جای جای منطقه و جبهه مقاومت هستیم و دشمنان بزدل ما در پایگاه‌های آمریکایی هر روز صدای حاج قاسم را می‌شنوند. اسماعیل هنیه روز تشییع پیکر شهید سلیمانی به نمایندگی از ملت فلسطین، حاج قاسم سلیمانی را «شهید القدس» نامید و ما هم با الهام از او شعار چهارمین سالگرد را «شهید القدس» گذاشته‌ایم.

منبع: جماران
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان