تاریخ انتشار: ۱۲:۰۴ - ۰۳ دی ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

فلاحت‌ پیشه: به خاطر صحبت درباره اختلاس تهدید شدم!

دکتر حشمت الله فلاحت پیشه عضو هیات علمی دانشگاه در میزگرد نقد علمی مسایل سیاسی ایران امروز در دانشگاه علامه طباطبایی به اختلاس‌های انجام شده از جمله چای دبش صحبت کرد.

 

حشمت الله فلاحت پیشهرویداد۲۴ دکتر حشمت الله فلاحت پیشه، عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی است و مانند بسیاری از نخبگان دیگر، دغدغه توسعه ایران را دارد. او در میزگرد «نقد علمی مسایل سیاسی ایران امروز» در دانشگاه علامه طباطبایی با توجه به اختلاس‌های انجام شده از جمله چای دبش، به چند نکته مهم اشاره کرد: ابتدا آن که با شرایط کنونی کشور، «هر ماه خبر از فساد بزرگ دیگری خواهد رسید»، و دیگری «کره جنوبی به‌میزان ۵۷ میلیارد دلار اختلاس در ایران، وام گرفت و جزو ۱۰ اقتصاد برتر و توسعه یافته دنیا شد».


بیشتر بخوانید: فلاحت پیشه: هر ماه خبر از فساد بزرگ دیگری خواهد رسید!


پس از انتشار متن سخنان این استاد دانشگاه در تماسی با ایشان، تمایل خود را برای ارائه توضیحات در باره تجربه ارتباط میان اختلاس و توسعه شدیم. این استاد دانشگاه در حین توضیح، اما به تهدید‌ها و توهین‌هایی اشاره کرد که پس از انتشار متن سخنانش، توسط گروه‌های فشار حامی اختلاس صورت گرفته است. حمله هواداران اختلاس گران، پدیده‌ای جدید است که می‌تواند کیان کشور و توسعه را به محاق ببرد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
0
4
فک کردی دو نفر از دروازه غار اومدن چهار میلیارد دلار دزدیدن!؟ ساده لوح هستی اگر تهدیدشان را جدی نگیری.
سجاد دشتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
0
0
طوری محوت میکنن انگار از اول نبودی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان