تاریخ انتشار: ۰۹:۴۵ - ۰۹ دی ۱۴۰۲

بهترین قرص لاغری بدون عوارض

اگر که شما سبک زندگی خود را تغییر ندهید و استفاده از برنامه های منظم و دقیق ورزشی را در برنامه روزانه خود قرار ندهید، نمی توانید وزن خود را تغییر بدهید.

بهترین قرص لاغری بدون عوارض

رویداد۲۴ مریم آیتی: در دنیای امروز، داشتن ظاهری زیبا و اندامی متناسب برای افراد، از اهمیت بالا و خاصی برخوردار است. یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های امروز برای برخی از افراد، مشکل چاقی یا اضافه وزن است، چراکه به دلیل سبک زندگی اشتباه و استفاده زیاد از مواد غذایی چربی‌دار در رژیم غذایی بسیاری از افراد با مشکلات چاقی دست و پنجه نرم می‌کنند.

نداشتن وقت کافی برای ورزش کردن و یا دل ندادن به رژیم غذایی باعث شده که بسیاری از افراد به بهترین قرص لاغری موجود در داروخانه‌ها روی بیاورند. به افرادی که مشکلات اضافه وزن دارند و به دنبال کاهش وزن خود هستند توصیه می شود که در ابتدا رژیم غذایی و سبک زندگی خود را تغییر بدهند و عادات خوب را جایگزین سبک زندگی اشتباه کنند. 

اگر که شما سبک زندگی خود را تغییر ندهید و استفاده از برنامه های منظم و دقیق ورزشی را در برنامه روزانه خود قرار ندهید، نمی توانید وزن خود را تغییر بدهید.

یکی از اثرات مهم مصرف قرص‌های چربی ‌سوز بر بدن، کاهش اشتها است. این قرص‌ها انواع مختلفی دارند، اما هدف همه آن‌ها کنترل و کاهش اشتها است. به همین دلیل بهترین قرص چربی‌ سوز قوی شکم و پهلو، باید مانع از زیاده‌روی در خوردن شود، اما همچنان فرد غذای کافی دریافت کند تا دچار سوء تغذیه نشود.

نکات مهم

  • اینکه کدام قرص چربی سوز قوی شکم و پهلو برای شما مناسب است، جای سوال دارد. برای انتخاب و خرید این نوع از مکمل‌های کاهش وزن حتما با متخصصین این زمینه مشورت کنید.
  • در مورد قرص های لاغری اکیدا توصیه می شود که به هیچ وجه از شرکت‌های غیرمعتبر و آنلاین شاپ‌های نامعتبر که در مورد نحوه کار آن‌ها آشنایی ندارید، این قرص‌ها را تهیه نکنید، زیرا می‌تواند عوارض زیادی را برای سلامتی شما داشته باشند. اگر تصمیم گرفتید از قرص لاغری استفاده کنید با مشورت پزشک خود از قرص های داروخانه ای که اصل و اورجینال هستند و کمترین عوارض را نسبت به سایر قرص ها دارند استفاده کنید.
  • قرص های لاغری اگر به مدت طولانی مصرف شوند باعث اثرات جبران ناپذیری روی سیستم عصبی و گوارشی هر فرد می گذارند. بهترین نتیجه برای استفاده از قرص های ضد لاغری می تواند همزمان با دریافت رژیم غذایی مناسب و ورزش باشد.

انواع قرص های چربی سوز و لاغری

قرص ال کارنیتین، بهترین قرص کاهش وزن ورزشی

لاغری بدون انجام تمرینات ورزشی بسیار سخت است. اگر به باشگاه می‌روید و باپشتکار ورزش می‌کنید تا وزن کم کنید، به شما پیشنهاد می‌دهیم از قرص ال کارنیتین هم در کنار تمرینات خود استفاده نمایید. ال کارنیتین در تبدیل چربی به انرژی کمک کرده و وظیفه انتقال اسیدهای چرب به داخل میتوکندری را بر عهده دارد. در میتوکندری چربی‌ها سوزانده می‌شوند و چربی‌سوزی صورت می‌گیرد.


بیشتر بخوانید:  بهترین زمان ورزش برای لاغری


علاوه بر تاثیری که ال کارنیتین در لاغری دارد، به ریکاوری و بازسازی عضلات نیز کمک کرده و استقامت بدن را در حین انجام تمرینات افزایش می‌دهد. اگر بیماری خاصی ندارید و به اندازه توصیه شده از ال کارنیتین استفاده می‌کنید، اصلا لازم نیست نگران عوارض جانبی باشید. مگر آنکه به شکل صحیح از آن استفاده نکرده و هشدارهای مصرف را نادیده گرفته باشید.

قرص CLA یا اسید لینولئیک مزدوج، قرص کاهش وزن ورزشی

از جمله بهترین قرص های لاغری بدون عوارض در ایران می‌توانیم به قرص سی ال ای اشاره کنیم که مخصوص ورزشکارانی است که به دنبال چربی‌ سوزی و لاغری هستند. نام دیگر CLA اسید لینولئیک مزدوج است که به وفور در گوشت گاو و محصولات لبنی یافت می‌شود. قرص سی ال ای در چربی سوزی موثر بوده و حتی در کنار ال کارنیتین هم می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد

CLA  در صورت مصرف صحیح یا هیچ نوع عارضه‌ای ندارد یا در برخی از افراد عوارض خفیفی مثل ناراحتی معده، اسهال و حالت تهوع را ممکن است به وجود آورد.

قرص فن کیو

به گزارش رویداد۲۴ یکی از  بی‌رحم‌ترین چربی سوزها که توسط برند ولفسون (Wolfson) تولید می‌شود، این قرص است. ترکیبی آزمایش شده ‌است که برای چربی سوزی بخش‌های خاصی از بدن طراحی شده‌است. استفاده از این مکمل به تناسب اندام و کاهش وزن چشمگیر کمک خواهد کرد.

این قرص حاوی فرمول ویژه‌ای برای لاغری است که متابولیسم را تسریع می‌کند و توانایی بدن را برای سوزاندن کالری افزایش می‌دهد. سازنده این دارو می‌گوید نه تنها چربی اضافی را می‌سوزاند، بلکه با کاهش  احساس گرسنگی در بدن، تولید چربی جدید را کند و در نتیجه به کاهش وزن کمک می‌کند.

قرص فت برنر اونسن

در ترکیب اصلی این قرص عصاره درخت چای سبز و کافئین وجود دارد. استفاده از کپسول فت برنر اونسن متابولیسم را افزایش داده و به این ترتیب موجب کاهش چربی‌های بدن و در نتیجه لاغری می‌گردد. از دیگر مزایای این قرص به کاهش اشتهای حاصل از مصرف آن می‌توان اشاره کرد.

قرص Trimtone 

این قرص با داشتن فرمولی خاص در عرض یک روز اشتهای کاذب را کاهش داده و به کاهش وزن کمک می‌کند. حاوی ‌‌ترکیبی از گلوکومانان است که منجر به ایجاد احساس سیری برای مدت طولانی خواهد شد.

باید اشاره کنیم که موادی چربی سوز دیگری مانند چای سبز و کافئین نیز در قرص trimtone نیز وجود دارد. ترکیبات موجود در قرص trimtone بدن را تحریک به چربی سوزی و چربی را به انرژی تبدیل می‌کند. فیبر اضافه شده از گلوکومانان اشتها را سرکوب ‌کرده تا افراد بتوانند عادات غذایی خود را کنترل کنند.

قرص ترمو اسلیم آمیتیس / گیاهی

قرص ترمو اسلیم آمیتیس یکی از بهترین قرص‌های چربی سوز داخلی با ترکیبات گیاهی است. این محصول با ترکیبات گیاهی خود باعث افزایش متابولیسم بدن می‌شود.

نیاسین، عصاره برگ درخت مورینگا، عصاره برگ درخت کاری، زردچوبه، کافئین، گارسینیا کامبوجیا و عصاره فلفل از ترکیبات موجود در این کپسول هستند.

چنانچه از داروهایی مثل وارفارین یا داروهای کاهنده قند خون استفاده می‌کنید، از این مکمل با احتیاط استفاده نمایید.

 قرص PrimeShred

 PrimeShred بهترین مکمل کاهش وزن برای مردانی است که به دنبال عضله‌سازی و در عین حال سوزاندن چربی هستند. در ترکیبات آن از کافئین، چای سبز، کپسایسین  و تعدادی اسید آمینه استفاده شده است.

قرص عصاره گارسینیا کامبوجیا

محصولی که پس از برنامه تلویزیونی دکتر اوز، خیلی زود به محبوبیت و شهرت جهانی دست یافت. گارسینیا کامبوجیا میوه‌ای سبز رنگ و کوچک است که شکل آن بی‌شباهت به کدو تنبل نیست. در پوست این میوه مقادیر زیادی اسید هیدروکسی سیتریک وجود دارد.

نتایج پژوهش‌ها نشان از آن دارد که ماده مؤثر این میوه می تواند در مهار آنزیم‌های تولید چربی در بدن کارا بوده و باعث آزادی سروتونین شود. در برخی از مصرف کنندگان گزارش‌هایی از مشکلات خفیف گوارشی منتشر شده است.

قرص اسلیم کوئیک / گیاهی

قرص اسلیم کوئیک بر مرکز اشتها در مغز اثر گذاشته و همچنین انتقال حس گرسنگی را در افراد مختل می‌کند. همچنین با کاهش اشتها و بالابردن سوخت و ساز چربی‌ها در بدن، سبب مصرف غذای کمتر در فرد و در نتیجه کاستن از چربی بدن می‌شود.

از ترکیبات مهم این قرص می توان به چای سبز، بذر شوید و بذر کرفس اشاره کرد. از دیگر وجوه مثبت قرص اسلیم کوئیک کاهش چربی و کلسترول خون و نیز کاستن از بروز دیابت است.

بهترین قرص لاغری بدون عوارض

البته باید در نظر داشت عوارض جانبی این دارو شامل برخی از افراد با معده حساس می‌شود. در آغاز مصرف ممکن است این افراد نشانه‌های اختلالات گوارشی را تجربه کنند که در بیشتر افراد پس از زمان کوتاهی از بین می روند.

قرص هزال / گیاهی

قرص هزال از پرفروش ترین‌ها در داروخانه‌هاست که خواستاران بسیاری دارد. هزال صد در صد طبیعی و گیاهی بوده و به عنوان چربی سوز عمل می‌کند.

مواد سازنده این ترکیب شامل زیره سیاه، مرزنجوش، سداب، زنیان، رازیانه، اشق، و لاک مغسول می‌شود که همگی در جهت کاهش اشتها مؤثرند.

از آنجا که مقدار ادرار و مدفوع در مصرف کننده افزایش می‌یابد ممکن است بدن شخص به کم آبی دچار شود. از همین رو نوشیدن آب و مایعات فراوان هنگام مصرف این قرص توصیه می‌شود.

اسلیم فول

قرص اسلیم فول دارای مواد تشکیل دهنده نسبتاً متفاوتی از سایر قرص‌های لاغری است. این قرص که یکی از بهترین داروها در زمینه چربی سوزی و لاغری در بازار دارویی ایران است، ساز و کار متفاوتی را برای ایجاد کاهش اشتها در بدن دنبال می‌کند.

پودر سرکه سیب، پودر چای سبز، کروم غذایی، کلسیم پیروات، ویتامین ب6 و جلبک دریایی از مهم‌ترین عناصر سازنده این قرص هستند.

این عناصر با ساز و کارهای گوناگون و منحصر به فرد، نقش فعالی را در لاغری فرد ایفا می‌کنند. مثلاً سوخت و ساز بدن با چای سبز افزایش می‌یابد و چربی‌سوزی با سرکه سیب. تأمین ید با جلبک دریایی از کم کاری و اختلال غده تیروئید جلوگیری کرده و به همین دلیل فرآیند لاغری را تسهیل می‌کند.

ولی با توجه به عوارض جانبی برای برخی از افراد، همه نمی‌تواند از داروی اسلیم فول استفاده کنند. کسانی که از کم‌خونی رنج می برند به گیاهان سازنده این قرص و کافئین حساسیت دارند، بهتر است پیش از مصرف با پزشک خود مشورت کنند. همچنین بانوان باردار و شیرده و نیز افرادی که پرکاری تیروئید داشته و یا زیر هجده سال سن دارند از مصرف این دارو بپرهیزند.

قرص هیدروکسی کات

امروزه از عرضه این قرص به بازار بیش از یک دهه می‌گذرد. بی‌شک این دارو یکی از محبوب‌ترین قرص‌های لاغری در جهان است.

مواد تشکیل دهنده اصلی قرص هیدروکسی کات کافئین و چند عصاره گیاهی هستند که در کاهش وزن افراد بسیار مؤثرند.

البته افرادی که به کافئین حساسیت دارند باید با احتیاط این دارو را مصرف کنند چون ممکن است به عوارض شدیدی مانند اضطرای و بی‌قراری، لرزش و حالت تهوع و نیز اسهال دچار شوند.

قرص فلوردو / گیاهی

یکی از بهترین قرص های لاغری موجود در داروخانه قرص فلوردو است که حداقل عوارض را دارا می باشد.

ترکیبات موجود در این قرص شامل: توسه فلفلی، ختمی، چای سبز طلایی،  و انجدان می باشد.

این ترکیب تجربه چندین ساله متخصصان و کارشناسان طب سنتی است که امروز در  بازار ارائه می‌شود.

این قرص کاملا گیاهی است و از بهترین قرص های لاغری و بدون عوارض در داروخانه های ایرانی باشد.

قرص دایان فیت / گیاهی

 از قدیمی ترین و بهترین قرص لاغری موجود در داروخانه ها است که توسط وزارت بهداشت هم تایید شده است. این قرص کاملا گیاهی می باشد و در تهیه آن از هیچ گونه مواد شیمیایی و افزودنی های غیر طبیعی استفاده نشده است.

ترکیبات موجود در این پک شامل سداب، زیره سیاه، رازیانه، بوره ارمنی، زنیان، مرزنجوش، و لاک مغسول  می باشد.

کاهش دهنده اشتها بوده و توصیه میشود که افراد مبتلا به بیماری های گوارشی و قلبی و حساسیت قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنند.

قرص سی گل بوستان / گیاهی

این قرص هم کاملا گیاهی می باشد و توسط متخصصان طب سنتی از مجموع ۱۱ گیاه دارویی تولید شده است. 

قرص عصاره چای سبز یا گرین تیدین

این دارو برای کاهش وزن و بهبود سلامتی به کار می‌رود. این دارو شامل عصاره چای سبز است که به عنوان یک مکمل غذایی عرضه می‌شود. این یک محصول ایرانی از گیاهان چای سبز، شوید و زیره است که خاصیت لاغری دارد. گرین تیدین تاثیر مثبتی هم بر سلامت سیستم گوارش و قلب و عروق می‌گذارد و به‌‌خاطر داشتن ویتامین، آنتی‌اکسیدان و مواد مغذی فراوان به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند و می‌تواند ریسک ابتلا به سرطان را کاهش دهد.

قرص کیمیاگر / گیاهی

قرص گیاهی کیمیاگر از موادی نظیر زیره، زنیانو مرزنجوش تشکیل شده است و در دراز مدت در کاهش وزن موثر است.

قرص ارلیستات یا زنیکال

این قرص با دریافت چربی‌ها در جریان غذایی باعث می شود که بیشتر آنها از طریق دفع خارج شوند و به جلوگیری از جذب چربی‌ها در بدن که در نتیجه باعث کاهش وزن می‌شود کمک میکند و همچنین خطر دیابت نوع دو را تا 27 درصد کاهش دهد.

با این حال، این دارو می‌تواند مواردی از جمله مدفوع شل و چرب، نفخ، حرکات مکرر روده و کمبود ویتامین های محلول در چربی را به دنبال داشته باشد. به منظور کاهش عوارض جانبی، توصیه می‌شود که در کنار مصرف Orlistat از یک رژیم غذایی کم چرب نیز پیروی کنید.

قرص فورسکولین / گیاهی

 فورسکولین عصاره‌ای است که از ریشه گیاه Coleus forskohlii به دست می‌آید. این گیاه از خانواده نعناها است. قرص فروسکولین هم مانند قرص CLA در بین ورزشکاران محبوبیت دارد و به عضله‌سازی هم کمک می‌کند.

این قرص گیاهی لاغری با افزایش سطح آدنوزین مونوفسفات حلقوی (cAMP)، که در سوخت‌ساز چربی و تولید انرژی نقش دارد، باعث کاهش وزن می‌شود.

کلاس ازایمپتیک‌ها

این قطره‌ها با کاهش احساس گرسنگی و افزایش خلأ پر شده در معده باعث پایین‌آوردن مصرف غذا و کاهش وزن می‌شوند.

قرص لاموتریژین

لاموتریژین یک داروی ضدصرع یا ضدتشنج است. و نسبت به افسردگی و لاغری و چاقی اثر دارد . همچنین نسبت وسواس مصرف کننده موثر دارد.

قرص فنترمین

این قرص با جلوگیری از احساس گرسنگی و افزایش متابولیسم بدن باعث کاهش وزن می‌شوند. فنترمین دارویی است که برای از بین بردن اشتها استفاده میشود.این دارو به همراه رژیم غذایی و تمرینات ورزشی برای لاغری و درمان چاقی در افرادی که فشار خون بالا و دیابت دارند توسط پزشک تجویز می شوند.

قرص دیورتیک

این قرص‌ها با کاهش میزان آب و اسید ادراری بدن باعث لاغری می‌شوند.

قرص دانه های قهوه‌ سبز (Green Coffee)

این دارو شامل ترکیبی از عصاره دانه‌های قهوه سبز است که به عنوان یک مکمل غذایی عرضه می‌شود. قرص لاغری قهوه سبز جذب گلوکز از روده را کم می‌کند، متابولیسم بدن را افزایش می دهد و از این طریق باعث لاغری می‌شود.

در واقع اسید کلروژنیک موجود در قرص لاغری قهوه سبز، گلوکز را در بدن آزاد کرده و متابولیسم بدن را بالا می‌برد و چربی‌های انباشته در کبد را به انرژی تبدیل می‌کند. این قرص‌ها حاوی عصاره‌ی کافئین هستند و با افزایش میزان متابولیسم بدن و افزایش انرژی و قدرت تمرکز، به کاهش وزن کمک می‌کنند.

دانه‌های سبز قهوه، دانه‌های قهوه معمولی هستند که برشته نشده‌اند و حاوی دو ماده مهم برای کاهش وزن هستند، کافئین و اسید کلروژنیک. کافئین می‌تواند فرایند چربی سوزی را افزایش دهد و اسید کلروژنیک می‌تواند فرایند تجزیه کربوهیدرات‌ها در روده را کُند کند.

قرص گلوکومانان

قرص گلوکومانان همانند ازایمپتیک‌ها، کاهش احساس گرسنگی و افزایش محتوای کمکی در معده باعث کاهش مصرف غذا و کاهش وزن می‌شوند. گلوکومانان یک نوع فیبر است که از ریشه گیاه elephant yam استخراج می‌شود و با جذب آب به یک ژل تبدیل می‌شود.

این فیبر بر روی بافت چربی می‌نشیند و سبب ایجاد احساس سیری در فرد می‌شود. تحقیقات نشان داده است که ترکیب گلوکومان با یک رژیم غذایی سالم می‌تواند به کاهش وزن کمک کند و سطح قند، تری گلیسیرین و کلسترول خون را کاهش دهد. اما مصرف همزمان گلوکومان با برخی از داروهای خوراکی ممکن است به تداخل دارویی منجر شود. 

قرص گلوکوفاژ 

این قرص به افزایش حس بی‌حالی و کاهش احساس گرسنگی کمک می کند و در این زمینه به کنترل وزن بدن کمک می کند.

قرص لورکاسرین

لورکاسرین آگونیست انتخابی گیرنده 5HT2C است که برای درمان چاقی استفاده می شود. این قرص با کاهش جذب چربی‌ها و افزایش سطح سرم چربی به کاهش وزن کمک می‌کند.

قرص ادیوس / گیاهی

این قرص برای کاهش وزن و کاهش اشتها به کار می‌رود. این دارو معمولاً شامل ترکیبی از دو داروی فنفلورامین و فنترمین است. قرص ادیوس  یک داروی  گیاهی طبیعی است که به کاهش وزن کمک می‌کند.

قرص گلوریا

قرص لاغری گلوریا درب مشکی (کپسول مشکی) از طریق بالا بردن متابولیسم بدن و کاهش شدید اشتها، پیوند بین مولکول‌های چربی را از بین برده و باعث چربی‌سوزی و مصرف چربی‌های انباشته بدن می‌شود.

قرص جی سی

این قرص از میوه گارسینیا کامبوجیا تهیه می‌شود. قرص جی سی تولید چربی در بدن را با اختلال روبرو کرده و با تاثیر روی هورمون سروتونین احساس گرسنگی را کمتر می‌کند.

قرص آلفا اسلیم / گیاهی

این دارو شامل ترکیبی از چندین عصاره گیاهی مانند سبزیجات، میوه‌ها و گیاهان دارویی است که به عنوان یک مکمل غذایی عرضه می‌شود. از ویژگی‌های قرص آلفا کاهش اشتها، سوزاندن چربی‌های اضافی بدن، افزایش انرژی و ‏تنظیم سوخت و ساز بدن میباشد.

قرص بلوبری

قرص لاغری بلوبری که از عصاره میوه بلوبری تشکیل شده است به منظور کنترل اشتها و چربی‌سوزی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از تکنیک‌های پیشرفته جهت تصفیه و فرآوری بلوبری استفاده می‌شود و مواد تشکیل‌دهنده طبیعی موجود در این قرص اشتها را کنترل می‌کند و به مرور زمان موجب کاهش وزن می‌شود.

قرص فلوفیت

قرص فلوفیت یا نوتریفیت مکملی است که به دلیل وجود 1000 میلی گرم اسید لینولئیک کونژوگه(CLA ) مدعی است که وزن و چربی بدن را کاهش می دهد.

قرص کالری بلاکر

این قرص شامل ترکیبی از موادی مانند فسفاتیدیل کلین‌دیکسین، کربوهیدرات‌های پایین گلیسمیک و فیبرهای محلول در آب است. همچنین اونسن نوتریشن، محصولی است که یک مکمل لاغری 100% طبیعی می باشد. این کپسول کالری بلاکر می تواند با کاهش جذب چربی‌ها و قند موجود در رژیم غذایی جذب کالری‌های اضافی را کاهش دهد و به کنترل وزن شما به میزان زیادی کمک کند.

قرص پاپایا

این قرص لاغری به عنوان یک قرص چربی سوز قوی به حساب می اید که محصول کشور فیلیپین و حاوی عصاره میوه پاپایا میباشد. این دارو برای کاهش وزن و کاهش اشتها به کار می‌رود. شامل ترکیبی از عصاره پاپایا و سایر مواد موثره است.

قرص اسپیرولینا

این دارو برای کاهش وزن و بهبود سلامتی به کار می‌رود. این دارو شامل ترکیبی از عصاره گونه‌های مختلفی از جلبک سبز (اسپرولینا) است که به عنوان یک مکمل غذایی عرضه می‌شود. اسپیرولینا باعث کاهش اشتها و احساس سیری می شود. مصرف قرص اسپیرولینا باعث می شود شما احساس گرسنگی نکنید همچنین توجه داشته باشید جلبک اسپیرولینا به علت غنی بودن در ویتامین ها ، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها باعث جلوگیری از عارضه های جانبی لاغری می شود.

قرص کافئین (Caffeine):

این قرص برای افزایش سوخت و ساز بدن، افزایش تمرکز و کاهش خستگی به کار می‌رود. این قرص شامل ماده کافئین است. قرص کافئین باعث تحریک لیپولیز (چربی سوزی)، افزایش قدرت انقباضی عضله و VO2max (حداکثر ظرفیت هوازی فرد) همچنین کاهش درد عضلانی و خستگی می شود. كافئین  یك ماده محرك است كه سیستم عصبی مركزی شما را تحریك می كند. كافئین  پرطرفدارترین داروی محرك در سراسر دنیا است و یک ماده طبیعی است که می تواند متابولیسم بدن را تقویت کند. این ماده اغلب به مکمل های تجاری کاهش وزن نیز اضافه می‌شود. نتایج یک مطالعه کوتاه مدت نشان داده است کافئین می‌تواند متابولیسم بدن را بین 3 تا 11% و چربی سوزی را تا 29% درصد افزایش دهد.

قرص مراتریم / گیاهی

مراتریم یک قرص لاغری جدید است که از دو عصاره گیاهی مهم تشکیل شده است که می‌توانند متابولیسم سلول‌های چربی بدن را تغییر دهند. بر اساس ادعاهای این قرص، می‌تواند فرایند تکثیر سلول‌های چربی در بدن را دشوار کند و در نتیجه، میزان چربی که بدن شما از جریان خون جذب می‌کند، کاهش می‌یابد. همچنین، می‌تواند به سوزاندن چربی‌های ذخیره شده در بدن کمک کند.

قرص تن لس / گیاهی

کپسول لاغری تن لس آرتیمان با استفاده از ترکیبات گیاهی خود شامل زیره سیاه، زنیان، کرفس و چای سبز به کاهش وزن کمک می کند. این کپسول از طریق افزایش سوخت و ساز به لاغری بیشتر کمک میکند.

قرص دارچین یا سینامون

این این دارو شامل ترکیبی از عصاره دارچین است که به عنوان یک مکمل غذایی عرضه می‌شود. مصرف قرص لاغری سینامون باعث کاهش فشار خون، کلسترول و التهاب می‌شود و از بدن و مغز در مقابل عفونت‌ها و بیماری‌هایی مثل آلزایمر محافظت می‌کند. مصرف قرص لاغری دارچین باعث افزایش متابولیسم بدن و کالری‌سوزی بیشتر می‌شود و چربی‌های دور شکم را از بین می‌برد، درنتیجه مصرف منظم آن در بلندمدت باعث لاغری می‌شود.

قرص هودیا گوردونی

هودیا گوردونی یک گیاه مشابه کاکتوس است و بیشتر در قاره آفریقا رشد می‌کند و به عنوان یک عامل سرکوب‌کننده برای اشتها هستند. در واقع تاثیر این گیاه بیشتر بر روی مرکز اشتهای مغز خود را نشان می‌دهد.

قرص گلوکوزامین

این دارو شامل ترکیبی از گلوکوزامین است که به عنوان یک مکمل غذایی عرضه می‌شود و کمک به کنترل قند خون و بهبود وضعیت مفاصل می‌کند. معمولا مکمل‌ها حاوی گلوکزامین  به شکل قرص یا کپسول هستند و برای بهبود آرتریت (مخصوصا آرتروز) تجویز می‌شوند.

قرص چیتوسان کمپلکس هلث اید

چیتوسان، عصاره گیمنما، ویتامین سی و کروم ترکیبات موجود در کپسول چیتوسان کمپلکس هلث اید را تشکیل می‌دهند. این مکمل یکی از بهترین قرص های لاغری بدون عوارض در ایران است که چربی سوز و کاهنده اشتها به حساب می‌آید. اگر به ترکیبات این کپسول حساسیت نداشته باشید، هیچ عارضه‌ای نخواهد داشت.

قرص اسلیم مکس

عصاره گیاهانی مانند رازیانه و کاسنی در کپسول اسلیم مکس به کار رفته‌اند که سوخت و ساز بدن را افزایش داده و اشتها را کاهش می‌دهند. در طول مصرف این قرص لاغری بدون عارضه باید به حد کافی مایعات بنوشید تا عوارضی همچون یبوست به وجود نیاید.

قرص برنینگ فت گلدن لایف / گیاهی

این قرص چربی سوز بوده، اشتها را کاهش می‌دهد و در نهایت سبب کاهش وزن می‌شود. تاکنون عارضه جانبی خاصی برای این قرص عنوان نشده است. ترکیبات موجود در این مکمل همه گیاهی هستند.

قرص نرم زیره باریج اسانس / گیاهی

این مکمل لاغری از اسانس زیره سبز تولید شده است. کپسول نرم زیره باریج اسانس کاملا گیاهی بوده و با تاثیر مثبت در کاهش اشتها موجب لاغری می‌شود. این کپسول خاصیت ضد نفخ هم دارد.

 قرص سنا / گیاهی

سنا یک ملین طبیعی است که از برگ و میوه گیاه سنا به دست می‌آید. به دلیل توانایی آن در تقویت حرکات روده و کاهش وزن، قرص سنا به عنوان  قرص‌ لاغری گیاهی هم در نظر گرفته می‌شود.

خواص قرص سنا بیشتر در طب سنتی به اثبات رسیده تا اینکه نتایج علمی آن را تایید کرده باشند. آن چیزی که مشخص این است که سنا روده را تحریک می‌کند که حرکت و دفع بیشتری داشته باشد.

 قرص زردچوبه / گیاهی

زردچوبه یک ادویه زرد روشن است که از گیاهی به همین اسم می‌آید. زردچوبه در واقع عضوی از خانواده زنجبیل است. این ادویه به عنوان یک ادویه پرخاصیت محبوبیت پیدا کرده و اعتقاد بر این است که مزایای سلامتی مختلفی مثل کمک به مدیریت وزن دارد.

قرص زردچوبه هم با ماده‌ای به اسم کورکومین که در خود دارد به کاهش وزن، آب شدن چربی و تنظیم متابولیسم کمک می‌کند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سبک زندگی
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان