تاریخ انتشار: ۰۹:۰۴ - ۱۰ دی ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

ادعای نتانیاهو: حزب‌الله جنگ را گسترش دهد، همراه ایران ضرباتی خواهند خورد که به خواب ندیده‌اند

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل مدعی شد که اگر حزب الله جنگ را گسترش دهد، به همراه ایران ضرباتی را متحمل خواهند شد که به خواب هم ندیده‌اند. وی افزود: «یک جنگ تمام‌عیار در جریان است. ما در همه جبهه‌ها در حال جنگیم و موفقیت‌های چشمگیری داشته‌ایم، اما هزینه دردناکی هم داده‌ایم.»

نتانیاهو
رویداد۲۴ بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، شنبه شب طی نطقی در تل آویو در مورد تشدید درگیری‌ها در مرز لبنان توضیحاتی داد.

به گزارش «انتخاب»؛ او مدعی شد که اگر حزب الله جنگ را گسترش دهد، به همراه ایران ضرباتی را متحمل خواهند شد که به خواب هم ندیده‌اند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، بنیامین نتانیاهو روز شنبه در یک نشست خبری در اورشلیم گفت، «یک جنگ تمام‌عیار در جریان است. ما در همه جبهه‌ها در حال جنگیم و موفقیت‌های چشمگیری داشته‌ایم، اما هزینه دردناکی هم داده‌ایم.»

او در ادامه با استناد به فرمانده ستاد ارتش اسرائیل، که پیشتر گفته بود جنگ برای ماه‌های دیگر ادامه خواهد داشت، اضافه کرد که «ما در اوج جنگ هستیم، ما در همه جبهه‌ها می‌جنگیم، و دستیابی به پیروزی، نیازمند زمان است.»

نتانیاهو در نطق خود گفت که دیپلماسی بهترین راه بازگرداندن امنیت به مرز شمالی است، اما اشاره کرد که در صورت بی‌نتیجه ماندن این گزینه‌ها دولتش در اقدام علیه حزب‌الله مکث نخواهد کرد.

او همچنین در مورد برنامه اتمی ایران گفت: «امروز همه درک می‌کنند که اگر ایران سلاح اتمی داشته باشد، تهدید این کشور ده‌ها برابر خواهد شد. برای همین هدفی که من سال‌ها دنبال کرده‌ام، حتی در این روزها، به قوت خود باقی است - یعنی هرچه در توان داریم برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای انجام می‌دهیم.»

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
راهی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
0
4
دمش گرم و دستش درد نکنه
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان