تاریخ انتشار: ۰۹:۵۹ - ۱۱ دی ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد

پردیس پورعابدینی کیست؟

پردیس پورعابدینی، بازیگر جوان ایرانی است که نقش فرشته را در سریال گناه فرشته بازی کرده است. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا با بیوگرافی پردیس پورعابدینی و همسرش بیشتر آشنا شوید.

بیوگرافی پردیس پورعابدینی

رویداد۲۴ پردیس پورعابدینی، بازیگر تلویزیون و تئاتر، در تاریخ ۲۲ فروردین ۱۳۷۹ در تهران متولد شد. او دوره‌های بازیگری را طی کرده و از تئاتر به عنوان زمینه‌ای برای شروع فعالیت حرفه‌ای خود استفاده کرد. سپس با بازی در فیلم‌های کوتاه و تجربه حضور در مقابل دوربین، به تدریج به شهرت دست یافت. او از طریق بازی در سریال "آقازاده" که در شبکه خانگی پخش می‌شد، موفق به رسیدن به قله شهرت شد.

وی اعلام کرده است، که او نمی‌خواهد برای مطرح شدن در فضای مجازی وابستگی داشته باشد و به جای آن، تمرکز خود را بر بازیگری و عملکرد حرفه‌ای خود قرار می‌دهد.

علاقه پردیس پورعابدینی به بازیگری از کودکی

پردیس پورعابدینی کیست؟

«۱۰ سالگی با دیدن فیلم «هامون» عاشق بازیگری شدم، نمی‌دانم چه اتفاقی در من افتاد، اما در جریان بودن زندگی در آن فیلم من را به سمت بازیگری کشاند.

از کودکی به بازیگری علاقمند بودم تا اینکه از سال ۱۳۹۷ وقتی ۱۸ ساله بودم هنرجوی کلاس‌های بازیگری آموزشگاه استاد مسعود کیمیایی شدم.

در کنار یادگیری فعالیت خود را از تئاتر شروع کردم و چندین تجربه خوبی هم بدست آوردم».

همکاری پردیس پورعابدینی با نسیم ادبی در تئاتر

«خانم نسیم ادبی بازی من را در نمایشی که در جشنواره تئاتر دانشجویی ثمر روی صحنه رفته بود دیده بودند و برای حضور در نمایش «قصه ظهر جمعهم انتخابم کردند.

این نمایش اوایل تابستان سال ۱۳۹۸ به کارگردانی ایشان اجرا و روی صحنه رفت.

در یکی از اجرا‌های تئاتر خانم ادبی، آقای بهرنگ توفیقی یک شب به دیدن نمایش ما آمده بودند که یک ماه بعد از دفتر ایشان با من تماس گرفتند تا برای تست بروم.

اصلا خبر نداشتم برای چه کاری دعوت شدم که بعد از چند جلسه صحبت و تست سال ۱۳۹۸ برای بازی در نقش راضیه سریال آقازاده انتخاب شدم».

نقش آفرینی پردیس پورعابدینی در سریال آقازاده

پردیس پورعابدینی کیست؟

پردیس پورعابدینی در سال ۱۳۹۹ با سریال نمایش خانگی "آقازاده" به کارگردانی بهرنگ توفیقی و نویسندگی و تهیه کنندگی حامد عنقا، وارد دنیای سریال، سینما و تصویر شد. این سریال، اولین تجربه بازیگری او در شبکه نمایش خانگی بود. قبل از بازی در نقش راضیه (مانلی) در سریال "آقازاده"، او در یک فیلم کوتاه نیز نقشی را ایفا کرده بود. در "آقازاده" که در سال ۱۳۹۸ تولید شد و در تیر ماه ۱۳۹۹ از شبکه نمایش خانگی پخش شد، پردیس پورعابدینی نقش راضیه (مانلی) را بازی می‌کند. این سریال به موضوعات سیاسی و اجتماعی روز پرداخته و با بازیگری پردیس پورعابدینی آغاز می‌شود. او تجربه حضور و بازی در کنار همکارانی مانند مهدی سلطانی، امیر آقایی، امین حیایی، کامبیز دیرباز، نیکی کریمی و لعیا زنگنه را در این سریال بسیار جذاب، سخت و عجیب و غریب می‌داند.

«سختی نقشم در سریال آقازاده اینجا بود که یک مانلی درونی و یک راضیه بیرونی داشتیم که کار پیچیده می‌شد، به همین خاطر باید واقعا از آقای حامد عنقا و بهرنگ توفیقی تشکر کنم که برای نزدیکی من به نقش کمک زیادی کردند».

همسر پردیس پورعابدینی

پردیس پورعابدینی کیست؟

هنوز اطلاعات رسمی از ازدواج پردیس پورعابدینی منتشر نشده است. او اعلام کرده است که در آینده ممکن است ازدواج کند، اما هم اکنون تمرکز خود را بر کار‌های حرفه‌ای خود دارد. او آرزو دارد مادر خوبی باشد و معتقد است که هر چیزی باید در زمان مناسب خود اتفاق بیفتد.

بازیگر نقش فرشته در سریال گناه فرشته کیست؟ 

پردیس پورعابدینی کیست؟

پردیس پورعابدینی در سریال "گناه فرشته" نقش یک دختر خدمتکار را بازی می‌کند. این دختر به اتهام قتل آقای عشیری، صاحب خانه بزرگ، متهم شده است. او ادعا می‌کند که قتلی مرتکب نشده است، اما مدارکی که در صحنه جرم باقی مانده، نشانگر چیزی دیگری هستند.

پدر فرشته، برای اثبات بی‌گناهی دخترش، به دامان حامد، وکیل زبده‌ای که مادرش هم قربانی عشیری بوده، متوسل می‌شود و...

پردیس پورعابدینی در سال‌های کوتاه فعالیت حرفه‌ای خود، با بازیگرانی مانند امیر آقایی، نیکی کریمی، سینا مهراد، شهاب حسینی و پژمان جمشیدی نیز همکاری داشته است.

جوایز و افتخارات پردیس پورعابدینی

پردیس پورعابدینی کیست؟

پردیس پورعابدینی در تاریخ ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در اختتامیه جشنواره چهل و یکم فجر، برای فیلم "غریب" سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را از آن خود کرد.

در این فیلم، بازیگرانی مانند بابک حمیدیان، مهران احمدی، سامیه لک و رحیم نوروزی نیز حضور داشتند، اما آن‌ها به علت مسائلی جشنواره فجر را تحریم کرده بودند.

در ادامه تصاویری از پردیس پورعابدینی ببینید

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سینمای ایران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
محمد معصومی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
0
0
ذره بین قرمز
جاسوسی ابلهانه
ادعای دروغین
حماقت
جمعه تعطیل
چاه هشی
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان