تاریخ انتشار: ۱۴:۲۸ - ۱۱ دی ۱۴۰۲

اظهارات سخنگوی وزارت خارجه درمورد توقف مذاکرات ایران و آمریکا در عمان

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ناصر کنعانی امروز (دوشنبه) ۱۱ دی ماه در نشست هفتگی با خبرنگاران به تشریح آخرین تحولات در حوزه سیاست خارجی پرداخت و به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

اظهارات سخنگوی وزارت خارجه درمورد توقف مذاکرات ایران و آمریکا در عمان
رویداد۲۴ ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ناصر کنعانی امروز (دوشنبه) ۱۱ دی ماه در نشست هفتگی با خبرنگاران به تشریح آخرین تحولات در حوزه سیاست خارجی پرداخت و به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش ایسنا، کنعانی درباره خبر منتشر شده در خصص متوقف شدن مذاکرات غیرمستقیم بین ایران و آمریکا در عمان گفت: جمهوری اسلامی ایران در چارچوب التزام خود به روند دیپلماتیک و پایبندی به میز مذاکره جهت بازگشت مسؤولانه و متعهدانه همه طرف‌ها به برجام آماده است که جمع بندی به صورت کامل در چارچوب مذاکرات انجام شده صورت بگیرد و همه طرف‌ها مسؤولانه و متعهدانه به روند مذاکرات برگردند و گزارش‌های متعدد رسانه‌ای مطرح می‌شود که نمی‌شود به تک تک این ادعا‌های رسانه‌ای پاسخ دهیم.

کنعانی افزود: فضای دیپلماتیک برای انجام دور جدیدی از گفتگو‌ها همچنان وجود دارد و در چارچوب رعایت خطوط قرمز ایران برای دور جدید گفتگو‌ها و بازگشت همه طرف‌ها به برجام مشکلی نداریم.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: ناصر کنعانی
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان