تاریخ انتشار: ۱۹:۲۷ - ۲۳ دی ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

دفاع تمام‌قد حدادعادل از عملکرد شورای نگهبان؛ صلاحیت تعداد زیادی از کاندیدا‌ها را تایید شد

رئیس شورای ائتلاف اصولگرایان گفت: همانطور که ملاحظه کردید، شورای نگهبان در این دوره با مساعدت بیشتری صلاحیت تعداد زیادی از کاندیدا‌ها را تایید کرد که نشان از آمادگی برای افزایش مشارکت و شور انتخاباتی است و ما هم امیدواریم که شاهد تشکیل مجلس کارآمد و انقلابی باشیم.

حداد عادل

رویداد۲۴ به گزارش مهر، بخش‌هایی از اظهارات حداد عادل را در ادامه می‌خوانید:

همانطور که ملاحظه کردید، شورای نگهبان در این دوره با مساعدت بیشتری صلاحیت تعداد زیادی از کاندیدا‌ها را تایید کرد که نشان از آمادگی برای افزایش مشارکت و شور انتخاباتی است و ما هم امیدواریم که شاهد تشکیل مجلس کارآمد و انقلابی باشیم.

رهبر انقلاب همراهی دو قوه مقننه و مجریه را مانند حرکت قطار تشبیه کردند که در اینجا مجلس ریل‌گذاری می‌کند و دولت لوکوموتیو پیشرفت کشور را روی این ریل‌ها حرکت می‌دهد؛ بنابراین همراهی و همفکری و هم‌جهت‌بودن این دو قوه، تاثیر بسیار زیادی بر حل سریع‌تر مشکلات خواهد داشت.

در گذشته شاهد بودیم یکی از دلایل اختلافات میان دو قوه این بود که میان نگاه‌های منطقه‌ای و ملی گاهی تعارضاتی به وجود می‌آمد که باید در این دوره توازن میان این دو نگاه برقرار شده تا شاهد رشد کشور باشیم.


بیشتر بخوانید: کیهان: اصلاح‌طلبان لیست‌های متعددی برای انتخابات مجلس خواهند داد؛ یکی لیست «یاران هاشمی»!


من از اعضای شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در استان‌ها که وظیفه مهم و سنگین تعیین نامزد نهایی مورد حمایت جبهه ائتلاف را برعهده دارند، درخواست می‌کنم کاندیدایی را معرفی کنند که فقط به مسایل ساده منطقه‌ای توجه نکند و نگاه ملی داشته باشد و منافع محلی را به منافع ملی ترجیح ندهد و این مساله یکی از شاخصه‌هایی است که نماینده تراز انقلاب باید داشته باشد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
1
4
مرتیکه ...
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان