تاریخ انتشار: ۱۴:۵۳ - ۳۰ دی ۱۴۰۲

بهترین هدیه روز پدر

همه ما دوست داریم برای پدرانمان در روز پدر هدیه‌ای ویژه و درخور بخریم تا آن‌ها را شاد کنیم اما برای بسیاری از ما پیداکردن یک هدیه‌ی خوب و مناسب دشوار است.

بهترین هدیه روز پدر

رویداد۲۴ نازآفرین جمشیدی: در تمام دنیا روزی به نام روز پدر وجود دارد و همه هم دوست دارند این روز را برای پدرانشان به بهترین شکل برگزار کنند.

به گزارش رویداد۲۴ همه ما دوست داریم برای پدرانمان در روز پدر هدیه‌ای ویژه و درخور بخریم تا آن‌ها را شاد کنیم، اما برای بسیاری از ما پیداکردن یک هدیه‌ی خوب و مناسب دشوار است.

پدر در تمامی فرهنگ‌ها جایگاه ویژه‌ای دارد و برای همه عزیز و قابل‌احترام است، اما همیشه هدیه‌خریدن برایشان اندکی دشوار است.

اگر برای شما هم خرید هدیه برای پدرانتان سخت است ما در این نوشته به کمکتان آمده‌ایم و فهرستی از بهترین هدایایی که می‌توانید براساس خواست و بودجه‌تان بخرید تهیه کرده‌ایم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

گوشی تلفن همراه

برای هر کسی در روزگار کنونی گوشی تلفن همراه همیشه یکی از گزینه‌ها برای هدیه است. معمولا پدر‌ها چندان با گوشی‌ها و گجت‌های هوشمند ارتباط برقرار نمی‌کنند و هزینه‌کردن زیاد برای آن‌ها را منطقی نمی‌دانند، اما حتما شما هم با ما موافقید که آن‌ها هم دیگر مانند گذشته مقاومت نشان نمی‌دهند و حتا به این وسیله تا اندازه‌ای علاقه‌مند شده‌اند.

می‌توانید با خرید یک گوشی تلفن همراه زیبا و البته مقرون‌به‌صرفه پدرتان را شاد و از او سپاس‌گزاری کنید.

تبلت

تبلت هدیه روز پدر بسیار مناسبی است چرا که نمایشگر بزرگش این اجازه را می‌دهد که او بتواند به راحتی کتاب بخواند، فیلم ببیند و از گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی لذت ببرد.

هدفون

پدر‌ها معمولا به محتوایی علاقه‌مند هستند که شاید هر کسی در خانواده خوشش نیاید؛ بنابراین خرید یک هدفون می‌تواند بهترین هدیه روز پدر برای پدری باشد که می‌خواهد ساعاتی از شبانه روز را در حال خودش باشد.

لوازم شخصی برقی

دیگر گفتن ندارد که همیشه یکی از بهترین انتخاب‌ها به عنوان هدیه‌ی روز پدر، ماشین ریش‌تراش است. این هدیه کمک می‌کند که دیگر پوست صورت‌شان از تیغ زدن‌های پیاپی خراب نشود. این محصول بسیار کاربردی انواع مختلفی دارد و شما می‌توانید با هر میزان بودجه‌ای که دارید، یکی از آن‌ها را بخرید. اگر دوست دارید هدیه‌ی شما کامل باشد و یک عمر برای پدر عزیزتان کار کند بهتر است سراغ برند‌های شناخته شده بروید و محصولی را انتخاب کنید که سری‌های مختلف داشته باشد. با خرید چنین محصولی مطمئن خواهید بود که سال‌های سال پدرتان از هر ریش‌تراش جدید و تیغ و ژیلت بی‌نیاز خواهد بود.

ماشین‌های اصلاح بدن آقایان هم محصول جالبی است که چند سالی از ترند شدن آن می‌گذرد، اما همچنان طرفداران خود را دارد. بلند شدن مو‌های بدن علاوه بر ایجاد احساس کلافگی، باعث کاهش میزان رعایت بهداشت عمومی بدن هم می‌شود. پس اینطور به نظر می‌رسد که این محصول هم انتخاب بدی به عنوان هدیه روز پدر نیست.

بهترین هدیه روز پدر

عطر و ادوکلن

رایحه‌ای که از افراد به مشام می‌رسد می‌تواند استایل آن‌ها را کامل کند. پدر‌ها هم که عاشق خوش‌پوشی و تیپ زدن هستند، پس عطر و ادکلن می‌تواند یک هدیه‌ی عالی برای آن‌ها باشد. فقط باید برای خرید این محصول به عنوان هدیه باید دقت کنید که اگر پدرتان یه ادکلن یا عطر ثابت را سال‌ها استفاده می‌کند، حتما همان را به عنوان هدیه بخرید. اگر هم پدر شما عادت دارد با تغییر فصل ادکلن خود را تغییر دهد، با خیال راحت یکی از ادکلن‌های ترند فصل را برای او بخرید. بد نیست این نکته را هم بدانید که رایحه‌های تلخ، گس و خنک معمولا از رایحه‌های مورد علاقه‌ی آقایان است؛ پس در زمان خرید هدیه این نکته را هم در نظر داشته باشید.

تشک و پتوی برقی

هنگامی‌که سن بالا می‌رود تمایل برای گرم نگه داشتن پا‌ها و پهلو‌ها در فصل سرما بیش‌تر می‌شود. امسال هم روز پدر در زمستان پر برف و بارندگی است پس وجود یک تشک یا پتوی برقی در کنار پدرتان ضروری به نظر می‌رسد. این هدیه‌ی به ظاهر ساده می‌تواند سال‌ها برای او کار کند و از سرماخوردگی یا گرفتگی عضلاتش جلوگیری کند. همچنین وقتی از سر کار به خانه بازمی‌گردد می‌تواند با گرم کردن بدن خود تمام خستگی روز را از تن خارج کند. پس در خرید این هدیه هیچ شکی به دل راه ندهید.


بیشتر بخوانید: روز پدر چه روزی است؟


کیف و کفش

کیف یکی از آن چیز‌هایی است که به راحتی می‌توانید انتخاب کنید و مطمئن باشید که پدرتان آن را دوست دارد. کیف‌های چرم از قدیم یکی از نشانه‌های شیک‌پوشی به روش کلاسیک بوده است. دست گرفتن کیف پول و سوییچ و اینچنین وسایلی برای پدر‌ها کار سختی استپس می‌توانید به کیف‌های چرمی اداری به عنوان گزینه‌ای برای هدیه روز پدر فکر کنید. رنگ کلاسیک قهوه‌ای برای چرم یک انتخاب عالی است. اما با این حال با توجه به کفش و شیوه ست کردن پدرتان می‌توانید به هر رنگی دوست دارید برایش کیف بخرید.

کفش چرم مردانه همیشه شیک است. نه فقط با کت و شلوار که با شلوار پارچه‌ای هم ست می‌شود. کفش چرمی از آن هدایایی است که همیشه پدر‌ها را خوشحال می‌کند. خرید آن هم به نسبت بقیه‌ی پوشیدنی‌ها کار ساده‌تری است. فقط کافی است سایز پای پدرتان را از بقیه کفش‌هایی که دارد متوجه شوید. به این نکته هم توجه کنید که سایز کفش‌های کتانی ممکن است با کفش‌های کلاسیک مردانه کمی متفاوت باشد. باید کفش چرم طبیعی را پایتان کنید تا ببینید علاوه بر زیبایی چقدر نرم است و پایتان در آن احساس راحتی می‌کند.

بهترین هدیه روز پدر

ساعت مچی

این یکی گزینه‌ای است که احتمالا برای هدیه روز پدر همه به آن فکر می‌کنند. پدر‌های دقیق ما قطعا از هدیه گرفتن ساعت مچی لذت می‌برند. ساعت هدیه‌ای شیک و رسمی است. برند‌های متنوعی در بازار وجود دارد که با قیمت‌های مختلف می‌توانید ساعت موردنظرتان را بخرید. البته به نظر می‌رسد پدر‌ها ساعت‌های کلاسیک‌تر را ترجیح می‌دهند. نیازی نیست ساعت‌هایی بخرید که کورنومتر و عقربه‌های متعدد دارد، یک ساعت کلاسیک عقربه‌ای همان هدیه‌ی محبوبی است که قرار است پدر شما را خوشحال کند. در مورد این که پدرتان بند چرمی را ترجیح می‌دهد یا فلزی باید به سلیقه و استایل لباس پوشیدنش توجه کنید.

لوازم ورزشی هوازی

پدر‌ها کم‌تر فرصت ورزش دارند و از آن مهم‌تر کمتر علاقه دارند که به باشگاه بروند. هوای بیرون هم که نیمی از سال کثیف است. چه بهتر که در خانه برای سلامت‌شان وسیله ورزش آماده کنیم. دوچرخه ثابت از آن وسایل ورزشی است که برای رفع خستگی‌ها و اسپاسم‌هایی که در اثر کار پدران‌مان به آن دچار می‌شوند می‌تواند کمک باشد. عضلات‌شان را قوی‌تر کند و درد‌های عضلانی بعد از مدتی کمتر می‌شوند. به صورت کلی دستگاه‌های مربوط به ورزش‌های هوازی برای کاهش وزن وسیله خوبی هستند.

لباس

به گزارش رویداد۲۴ در انتخاب لباس دست شما باز است از خرید یک دست کت‌وشلوار تا یک کراوات یا حتا لباس و گرم‌کن ورزشی. براساس سلیقه و البته بودجه‌تان می‌توانید برای پدر گرامیتان در این رده هم هدیه‌ای خریداری و او را شاد کنید.

سخن پایانی

فلسفه‌ی هدیه‌دادن این است که به دیگران بگوییم دوستشان داریم و به آن‌ها می‌اندیشیم این‌که آن‌ها برای ما مهمند و دوست داریم همواره شادشان کنیم حتا اگر شده با هدیه‌ای کوچک.

اگر پدرتان را از دست داده‌اید با شاخه گلی بر مزارش و یا درست‌کردن حلوا یا تزیین خرما و یا کمک به نیازمندان یادش را زنده نگه دارید.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سبک زندگی
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان