تاریخ انتشار: ۱۰:۱۲ - ۰۹ بهمن ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد

احمد مهرانفر کیست؟

بیوگرافی احمد مهرانفر، بازیگر نقش ارسطو در سریال "پایتخت" و همسرش مونا فائزپور به همراه با پسرش نیک را در ادامه بخوانید.

بیوگرافی احمد مهرانفر

رویداد۲۴ احمد مهرانفر، بازیگر نقش ارسطو در سریال "پایتخت"، متولد ۱۰ خرداد ۱۳۵۴ در شهر برزک کاشان است. او فارغ التحصیل لیسانس بازیگری و فوق لیسانس کارگردانی از دانشگاه تهران است و از تئاتر شروع به فعالیت کرد. وی با بازی در سریال "پایتخت" و نقش ارسطو، به اوج شهرت خود رسید.

اولین تجربه بازیگری احمد مهرانفر

احمد مهرانفر کیست؟

در سال ۱۳۸۰، در سن ۲۶ سالگی، احمد مهرانفر وارد صنعت سینما شد و اولین تجربه‌اش در جلوی دوربین را با فیلم "نان، عشق و موتور ۱۰۰۰" به دست آورد. یک سال بعد، در فیلم "عشق فیلم" به کارگردانی ابراهیم وحیدزاده بازی کرد. سپس در سال ۱۳۸۲ با سریال "بانکی ها" به کارگردانی مهدی مظلومی وارد دنیای تلویزیون شد.

شهرت احمد مهرانفر با نقش ارسطوی پایتخت

احمد مهرانفر کیست؟

در نوروز سال ۱۳۹۰، هنگامی که ۳۶ ساله بود، مسیر هنری احمد مهرانفر تغییر کرد و با حضور در نقش ارسطو در سریال "پایتخت" از همان ابتدا به شهرت رسید. وی همچنین در سال ۱۳۹۲ در سریال "شاهگوش" به نقش خنجری و در سریال "علل البدل" در سال ۱۳۹۵ در تلویزیون، حضور موفقی داشت.

همسر و پسر احمد مهرانفر

احمد مهرانفر کیست؟

در فروردین ۱۳۹۷، وقتی احمد مهرانفر ۴۳ ساله بود، با خانم مونا فائزپور، که مدلینگ نیز انجام می‌دهد، آشنا شد و در یک پروژه هنری همکاری کردند. با اختلاف سن ۱۴ سال، آن‌ها در ادامه ازدواج کردند. خانم فائزپور در طول زندگی خود دوره‌های بازیگری هومن سیدی را گذرانده و به عنوان مدل برای برند‌های مختلف لباس مانند Aspinoo و Pinar فعالیت کرده است.

احمد مهرانفر کیست؟

ثمره این زندگی، تولد یک پسر به نام "نیک" در تاریخ ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ بود.

تجربه نویسندگی احمد مهرانفر

احمد مهرانفر کیست؟

«من به نوشتن خیلی علاقه دارم، هر وقت فرصتی داشته باشم می‌نویسم، وقتی می‌دانم تا دو سه ماه سرکاری نمی‌روم مطالعه می‌کنم و کنارش می‌نویسم».

به علاوه از فعالیت‌های بازیگری، احمد مهرانفر نیز به عنوان نویسنده و کارگردان نمایش "ادیپ افغانی" در کارنامه هنری خود افتخار می‌کند.

خداحافظی احمد مهرانفر از تلویزیون

احمد مهرانفر کیست؟

در ماجرای توهین مجری و کارشناس شبکه افق به خانم رخشان بنی اعتماد، احمد مهرانفر اعلام کرد که سریال "پایتخت ۶" آخرین حضور او در تلویزیون ملی خواهد بود.

بهترین فیلم و سریال‌های احمد مهران فر

احمد مهران فر در پایتخت

احمد مهرانفر کیست؟

سریال "پایتخت" به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری تولید شده است و در شش فصل از شبکه یک پخش شده است. از بازیگران اصلی این سریال می‌توان به محسن تنابنده، ریما رامین‌فر، علیرضا خمسه، احمد مهران‌فر، نسرین نصرتی، هومن حاجی‌عبداللهی، مهران احمدی، بهرام افشاری و... اشاره کرد.

در این سریال، ماجرای خانواده "نقی معمولی" روایت می‌شود و در هر فصل اتفاقات جدیدی برای آن‌ها رخ می‌دهد. در "پایتخت"، احمد مهران‌فر نقش ارسطو عامل پسرخاله نقی معمولی (با بازی محسن تنابنده) را بازی می‌کند. او مردی خونسرد، حراف و عاشق‌پیشه با لباس‌های عجیب است و بحث و جدل همیشگی او با نقی معمولی یکی از جذابیت‌های داستان است.

احمد مهران فر در دینامیت

احمد مهرانفر کیست؟

فیلم "دینامیت" به کارگردانی مسعود اطیابی و نویسندگی حمزه صالحی و شیما محمدبیگی ساخته شده است و پس از ۳ سال توقیف، در سال ۱۴۰۰ در سینما‌های سراسر کشور اکران شد. از بازیگران اصلی این فیلم می‌توان به احمد مهرانفر، پژمان جمشیدی، نازنین بیاتی، محسن کیایی، زیبا کرمعلی، نادر سلیمانی و امید روحانی اشاره کرد.

داستان "دینامیت" روایتگر زندگی دو طلبه جوان به نام هادی و محمد حسین است که آپارتمانی در شمال شهر اجاره می‌کنند. سبک زندگی و عقاید همسایگانشان کاملاً با این دو طلبه در تعارض است و در این میان داستان فیلم پیش می‌روند.

احمد مهران فر در خجالت نکش

احمد مهرانفر کیست؟

فیلم "خجالت نکش" به کارگردانی رضا مقصودی و تهیه‌کنندگی سید امیر پروین حسینی ساخته شده است. این فیلم داستان زندگی زن و شوهری را روایت می‌کند که در سن میان‌سالی بچه‌دار می‌شوند و دارای یک پسر و عروسی هستند.

از بازیگران این فیلم سینمایی می‌توان به شبنم مقدمی، احمد مهران‌فر، سام درخشانی، لیندا کیانی، شهره لرستانی، الناز حبیبی، سمیرا حسینی و... اشاره کرد.

احمد مهران فر در انفرادی

احمد مهرانفر کیست؟

فیلم "انفرادی" به کارگردانی مسعود اطیابی و نویسندگی حمزه صالحی ساخته شده است. در این فیلم، بازیگرانی نظیر رضا عطاران، مهدی هاشمی، احمد مهرانفر، برزو ارجمند، شقایق دهقان، سیروس همتی و... حضور دارند.

داستان "انفرادی" درباره دو دوست است که با پیشنهاد یک دوست قدیمی‌شان (مهدی هاشمی) که به افرادی پرنفوذ بدهکار است، مجدداً به سرقت می‌پردازند. اما زمانی که پول کافی را به دست نمی‌آورند، به سرقتی بزرگ در می‌آیند و وارد ماجرایی می‌شوند که اتفاقات طنز تلخ و شیرینی را برای آن‌ها به همراه دارد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
محمد معصومی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
0
0
احمد مهرانفر اندیشه فولاد وند
فیلم راه رفتن روی سیم
..
اوتادی !
عکس
نگاه
کوه و دشت
شاهین دژ
.... ؟
سال 1363
محمد معصومی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
1
0
اوتادی
عکس
آبی خاکی
خاک مزرعه
برگ سبز
انسانیت
کوه و دشت
شاهین دژ
... ؟
سال 1363
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان