تاریخ انتشار: ۱۱:۲۲ - ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

نگار فرهمند کیست؟

اگر اهل شبکه‌های اجتماعی و به‌ویژه اینستاگرام و مد و فشن باشید به احتمال زیاد نام نگار فرهمند را شنیده‌اید. بلاگری که به‌تازگی هم به واسطه‌ی ازدواج با پژمان جمشیدی بیش‌تر از او شنیده‌ایم.

نگار فرهمند کیست؟

رویداد۲۴ نازآفرین جمشیدی:این روز‌ها داشتن پیج و صفحه‌ای پرمخاطب در اینستاگرام به خودی خود شما را مشهور می‌کند و البته برایتان درآمد هم به همراه خواهد داشت چه رسد به این‌که بخواهید با یک فرد مشهور هم ازدواج کنید.

به گزارش رویداد۲۴ یکی از این بلاگر‌های مشهور نگار فرهمند است. او به جز بلاگر بودن در زمینه مدلینگ هم فعالیت می‌کند ضمن این‌که در صفحه‌اش ار روزمرگی‌هایش هم می‌گوید و همین صفحه نزدیک به نیم میلیون فالوور و دنبال کننده دارد. او در ترکیه و قبرس و ایران فعالیت می‌کند و برای همین صفحه‌اش برای مخاطبین جذابیت دارد.

نگار فرهمند اگرچه خود در اینستاگرام و فضای مجازی شهرت و دنبال‌کننده و البته ثروت دارد، اما این اندازه از شهرت را مدیون ازدواجش با پژمان جمشیدیست. 

چندی پیش این سام درخشانی دوست گرمابه و گلستان پژمان جمشیدی با حضور در یک برنامه تلویزیونی از ازدواج پژمان جمشیدی و نگار فرهمند خبر داده بود.

نگار فرهمند کیست؟

نگار فرهمند کیست؟

نگار فرهمند زاده‌ی سال ۱۳۶۸ و در تهران با اصلت بختیاریست. او لیسانس مدیریت تبلیغات و فوق‌لیسانس مارکتینگ از قبرس دارد. در مورد او اطلاعات چندانی در دسترس و نیست و البته او و پژمان جمشیدی هم پس از رسانه‌ای شدن ازدواجشان هیچ‌یک در مورد آن سخنی بر زبان نیاورده و آن را تایید یا تکذیب نکردند.

نگار فرهمند کیست؟

نگار در متنی زیبا در صفحه شخصی‌اش نوشت:

دخترم گندم.
ما می‌گیم یه روز خوب میاد
ولى تو باور نکن
یه روز خوب چرا باید بیاد
وقتى تو مدام انتخابهاى تکرارى میکنى
یه روز خوب وقتى میاد
که همین الان که تو سختى هستى
بفهمى چرا اینجایى
و یا جات رو یا زاویه نگاهت رو تغییر بدى.
و روز خوبت از همین الان شروع میشه🤍

نگار فرهمند کیست؟

نامزدی و ازدواج

به گزارش رویداد ۲۴ همان‌گونه‌که اشاره کردیم خبر ازدواج پژمان جمشیدی را سام درخشانی در برنامه خندوانه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ رسانه‌ای کرد. اما نام نگار فرهمند به عنوان نامزد پژمان جمشیدی توسط امین فردین برده شد و بر سر زبان‌ها افتاد. خبری که تاکنون هیچ‌کدام به آن واکنش ندادند.

پژمان جمشیدی کیست؟

پژمان جمشیدی فوتبالیست سال‌های دور و بازیگر این روزهای سینمای ایران است. او زاده‌ی ۲۰ شهریور ۱۳۵۶ است. پژمان جمشیدی در یک خانواده فرهنگی متولد شده که پدرش دبیر زیست‌شناسی و مادرش آموزگار بوده‌است. او یک برادر و یک خواهر دارد که برادرش ۲ سال از او بزرگ‌تر و خواهرش از او کوچک‌تر است. او دانشجوی کارشناسی رشته مهندسی عمران بوده که پس از گذراندن ۱۱۰ واحد، به دلیل فعالیت در فوتبال از ادامه تحصیل انصراف داده است.


بیشتر بخوانید: علی کریمی کیست؟


او در درازای فعالیت حرفه‌ای خود در فوتبال برای باشگاه‌هایی مانند سایپا، پرسپولیس، پاس تهران، فولاد خوزستان، استیل آذین و نیز برای تیم ملی ایران بازی کرد. جمشیدی از پول‌سازترین و فعال‌ترین بازیگران سینمای ایران در سال‌های اخیر است.

پژمان جمشیدی و نگار فرهمند در مراسم تشییع آتیلا پسیانی

از خبرسازترین حواشی رابطه پژمان و نگار حضور آن‌ها در مراسم خاکسپاری آتیلا پسیانی بود. در این باره فیلمی منتشر که در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شد اگرچه تصویری از نگار فرهمند نبود اما در آن فیلم پژمان جمشیدی از مردم می‌خواهد کنار بروند تا همسرش بتواند به او برسد. این نخستین حضور آن‌ها در یک مراسم رسمی بود که با هم در آن دیده شدند.

پژمان جمشیدی متولد ۲۱ شهریور ۱۳۵۶ بازیکن اسبق تیم‌های فوتبال سایپا، پاس و پرسپولیس است. جمشیدی فوتبال خود را از باشگاه کشاورز تهران آغاز کرد و در تیم‌های سایپا، پرسپولیس، پاس تهران، استیل آذین، فولاد و ابومسلم نیز بازی کرد. وی سال ۲۰۱۱ زمان مربیگری میروسلاو بلاژویچ (ملقب به چیرو) در تیم ملی کشورمان برای دیدار‌های مقدماتی جام جهانی ۲۱۱۲ کره و ژاپن به این تیم دعوت و جایگزین فرهاد مجیدی شد.

نگار فرهمند کیست؟

نگار فرهمند کیست؟

 

نگار فرهمند کیست؟

 

نگار فرهمند کیست؟

نگار فرهمند کیست؟

 

نگار فرهمند کیست؟

نگار فرهمند کیست؟

 

 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سبک زندگی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
محمد معصومی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
0
0
نگار فرهمند
عکس
نگاه
پشت سر
آفتابی ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
0
0
اینکه که بی حجاب چرا اجازه فعالیت تو اینستاگرام بهش میدن
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
Created by potrace 1.16, written by Peter Selinger 2001-2019
پیشنهاد
پیشخوان