تاریخ انتشار: ۱۲:۲۰ - ۱۲ بهمن ۱۴۰۲
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد

خودروی QM6 کراس اوور در اتو اکسپو تهران+معرفی

شرکت سروش دیزل قصد دارد مدل QM۶ کراس اوور سامسونگ را در ایران تولید و مونتاژ کند. این خودروی کراس اوور، بسیار محبوب و شناخته شده در بین مردم ایران است.

سامسونگ QM6

رویداد۲۴ اتو اکسپو تهران، به‌عنوان جدیدترین و بزرگترین رویداد خودرویی کشور، تازه‌ترین نمایشگاهی است که به تازگی آغاز به کار کرده و قرار است در طی ۵ روز بازدیدکنندگان را دریافت کند، از ساعت ۱۰ صبح تا ۵ بعد از ظهر. با توجه به اهمیت این نمایشگاه، تقریباً تمامی خودروسازان و واردکنندگان بزرگ کشور تصمیم گرفته‌اند در این رویداد شرکت کنند و جدیدترین محصولات تولیدی، مونتاژی و وارداتی خود را به نمایش عموم مردم بگذارند.

شرکت سروش دیزل نیز در راستای حضور پرشور مردم، تصمیم گرفته است تا در نمایشگاه حاضر، جدیدترین محصولات مونتاژی خود را به نمایش بگذارد و در معرض دید مردم قرار دهد.

یکی از مهم‌ترین محصولات این شرکت که در پنجمین دوره اتو اکسپو تهران نیز حضور خواهد داشت، مدل سامسونگ QM۶ است. مردم ایران با این خودرو را به خوبی با یک برند معروف فرانسوی شناخته‌اند. به عبارت دیگر، QM۶ همان خودروی رنو کولئوس است که در کره جنوبی تولید می‌شود. تولید این کراس اوور با لوگوی سامسونگ نیز به علت یک همکاری یا جوینت ونچر بین رنو و سامسونگ انجام شده است.

طراحی ظاهری SAMSUNG QM۶

سامسونگ QM6 در اتو اکسپو تهران معرفی شد

این خودرو از لحاظ ظاهری هیچ فرقی با رنو کولئوس‌های جدید موجود در ایران ندارد و تنها بخشی که باعث اختلاف میان QM۶ و کولئوس شده لوگوی قرار گرفته در جلو و عقب و نام تجاری آن هاست.

سامسونگ QM6 در اتو اکسپو تهران معرفی شد

لازم به ذکر است که طراحی ظاهری کولئوس‌های مدل ۲۰۲۳ نیز با نسخه‌های قدیمی‌تری که در ایران موجود هستند، تفاوت چندانی ندارد. بنابراین، نمی‌توان گفت که QM۶ ظاهر قدیمی داشته باشد یا به‌روز نباشد.

امکانات و آپشن‌های QM۶ وارداتی

سامسونگ QM6 در اتو اکسپو تهران معرفی شد

خودروی کراس اوور مونتاژی سروش دیزل از کره جنوبی با امکانات فول‌ترین نسخه به بازار ایران عرضه خواهد شد. در لیست آپشن‌های QM۶، می‌توان به وجود امکاناتی مانند رادار نقطه کور، رادار بین خطوط، اتوپارک، ترمز اضطراری اتوماتیک، نور بالا اتوماتیک، کروز کنترل تطبیقی، سیستم هشدار خستگی راننده، سیستم هشدار تصادف از جلو، دوربین ۳۶۰ درجه، گرم کن و سرد کن تمام صندلی‌ها، اپل کارپلی و اندروید اتو، سیستم صوتی Bose و غیره، اشاره کرد. این سطح آپشن‌ها می‌تواند جذابیت خریداران را به خود جلب کرده و باعث شود تا QM۶ در بازار ایران مانند کولئوس، محبوبیت بالایی کسب کند.

مشخصات فنی سامسونگ QM۶

سامسونگ QM6 در اتو اکسپو تهران معرفی شد

نسخه حاضر از این خودرو که در نمایشگاه حضور دارد، با یک موتور ۲ لیتری، ۴ سیلندر و تنفس طبیعی مجهز شده است. این موتور از طریق سوخت مستقیم (Direct Injection) کار می‌کند و قادر است تا ۱۵۰ اسب بخار توان و ۲۱۰ نیوتن-متر گشتاور را از طریق گیربکس CVT نسل سه به چرخ‌های جلو انتقال دهد.

محدوده قیمتی سامسونگ کیو ام ۶

قیمت مدل QM۶، یا همان کراس اوور با نام جدید کیو ام ۶، قرار است در محدوده ۳ تا ۴ میلیارد تومان قرار بگیرد. قیمت نهایی این خودرو ممکن است تحت تأثیر عواملی مانند تجهیزات و آپشن‌های انتخابی، نوع موتور و سایر عوامل بازار قرار بگیرد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: بازار خودرو
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان