تاریخ انتشار: ۱۵:۴۵ - ۱۳ بهمن ۱۴۰۲

درخواست جدید نکونام با انتظار اقدام خطیر

جواد نکونام، سرمربی استقلال که همچنان هیچ‌کدام از گزینه‌های نقل و انتقالاتی‌اش جذب نشده‌اند، از مدیریت باشگاه درخواست جدیدکرد.

جواد نکونام

رویداد۲۴ ورزش سه نوشت: در شرایطی که استقلال ۷ روز دیگر در جام حذفی فوتبال باید کارش را از سر بگیرد و نیم فصل دوم مسابقات را شروع کند، هنوز به غیر از رافائل سیلوا بازیکن دیگری به عضویت این تیم در نیامده است.

جواد نکونام سرمربی آبی‌ها در جلساتی که در گذشته با مدیران باشگاه استقلال داشت، سه لیست را در بازه‌های زمانی متفاوت به مسئولان باشگاه ارائه کرد تا برای جذب آن‌ها اقدام کنند، اما حتی یک بازیکن هم از نفرات مد نظر سرمربی به عضویت استقلال در نیامده!

عدم تحقق خواسته‌های نکونام در نقل و انتقالات زمستانی باعث شد تا سرمربی آبی‌ها هفته پیش در مصاحبه‌ای لب به گلایه بگشاید و در این خصوص صحبت کند. او حالا در جدیدترین اقدام نام یک ستاره خارجی و نام آشنا را به مسئولان باشگاه ارائه کرده است.

جلال‌الدین ماشاریپوف ستاره ازبکستانی که در النصر عربستان مدتی همبازی کریس رونالدو بود، در نقل و انتقالات تابستانی نیز یکی از گزینه‌های نکونام به شمار می‌رفت. در ابتدای فصل جاری مدیران استقلال با ماشاریپوف مذاکراتی را داشتند، اما در نهایت توافقی حاصل نشد و این بازیکن ملی‌پوش تصمیم گرفت به لیگ یونان برود و فوتبال خود را در تیم پانسرایکوش دنبال کند.

پوستر
پوستری که باشگاه یونانی برای ماشاریپوف منتشر کرد و خبر از جدایی رسمی او داد؛ ستاره ازبکستانی حالا به عنوان بازیکن آزاد با استقلالی‌ها مذاکره می‌کند.


بیشتر بخوانید:  نوری: طرح استعفای نکونام در استقلال شکست خورد


ماشاریپوف با وجود اینکه از نظر مالی شرایط خوبی در یونان برایش محقق شد، اما در نیم فصل گذشته تنها ۷ بار فرصت بازی کردن را برای پانسرایکوش به دست آورد و به همین خاطر از این تیم جدا شده و بازیکن آزادی محسوب می‌شود.

از این رو نکونام که از ماجرای جدایی ماشاریپوف از تیم یونانی باخبر شده، نام او را به مدیران باشگاه اعلام کرده تا برای جذب این بازیکن توانمند و باتجربه اقدام کنند.

ماشاریپوف که هم اکنون همراه با تیم ازبکستان در جام ملت‌های آسیا حضور دارد، حالا بازیکن آزاد محسوب می‌شود؛ او در ابتدای فصل نیز صحبت‌هایی با نکونام هم داشت و در مصاحبه‌ای نیز گفت که دوست دارد زیر نظر این سرمربی کار کند. به همین خاطر حالا که نکونام نام او را به علی خطیر اعلام کرده، این امیدواری وجود دارد که مدیریت باشگاه برای جذب وی اقدام کند.

علی خطیر تاکنون در جذب هیچ‌کدام از گزینه‌های مد نظر سرمربی استقلال موفق نبوده است؛ او اکنون که گزینه جدید نکونام را دریافت کرده، باید مکاتبات خود را شروع کند و باید منتظر ماند و دید مذاکرات دوطرف چگونه پیش می‌رود و آیا ستاره ازبک‌ها برای ادامه فوتبال خود راه ایران را در پیش می‌گیرد یا خیر.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان