تاریخ انتشار: ۱۳:۱۲ - ۱۴ بهمن ۱۴۰۲

طلا بخریم یا نخریم؟

رییس اتحایه طلا و جواهر تهران در پیش بینی از وضعیت بازار طلا در هفته آینده گفت: به نظر می‌رسد اوایل هفته نوسان چشمگیری در بازار شاهد نباشیم ممکن است در نهایت قیمت‌ها نوسان یک تا سه درصدی داشته باشند.

طلا بخریم یا نخریم؟
رویداد۲۴ نادر بذرافشان، رییس اتحایه طلا و جواهر تهران با اشاره به کاهش نرخ ارز در بازار گفت: با توجه به کاهش اندک نرخ ارز در آخرین روز معاملاتی هفته قیمت طلا و سکه نیز کاهشی شد؛ اما وضعیت رکود در بازار همچنان پابرجاست و تقاضا تغییری نکرده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، وی افزود: کاهش حباب سکه بستگی به تقاضا دارد و، چون تقاضا کمتر شده اندکی نیز از حباب سکه تخلیه شده است.

رییس اتحایه طلا و جواهر تهران در پیش بینی از وضعیت بازار طلا در هفته آینده نیز گفت: به نظر می‌رسد اوایل هفته نوسان چشمگیری در بازار شاهد نباشیم ممکن است در نهایت قیمت‌ها نوسان یک تا سه درصدی داشته باشند. احتمال کاهش قیمت‌ها کم است ممکن است با روند انس جهانی قیمت طلا و سکه نیز افزایش یابد.

همچنین بذرافشان از آغاز به کار کارگروه تخصصی طلا، جواهر، نقره و سکه در اتاق اصناف خبر داد و اظهار کرد: به درخواست ریاست اتاق اصناف با توجه به اینکه حوزه طلا شرایط خاصی دارد و برای پیگیری مباحث حقوقی، اجرای سامانه جامع تجارت و مسائل و مشکلات چرخه تولید و توزیع طلا این کارگروه راه‌اندازی شد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: قیمت طلا ، قیمت سکه
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان