تاریخ انتشار: ۰۹:۱۲ - ۱۸ اسفند ۱۴۰۲

تغییرات ادامه‌دار اوسمار در ترکیب پرسپولیس

پرسپولیس با چند تغییر نسبت به بازی قبل به مصاف فولاد خواهد رفت.

تغییرات ادامه‌دار اوسمار در ترکیب پرسپولیس

رویداد۲۴ بعد از پیروزی پر گل در جام حذفی، پرسپولیس امروز در یک بازی مهم باید به مصاف فولاد برود. دیداری که ۳ امتیاز آن اهمییت زیادی برای سرخ‌پوشان دارد. پرسپولیس برای ماندن در کورس قهرمانی باید این بازی را ببرد و اوسمار هم به دنبال کسب چهارمین برد متوالی خود با پرسپولیس است.

پرسپولیس در بازی قبل مقابل نفت‌وگاز گچساران با ترکیب متفاوتی به میدان رفت و حالا از تمرینات پرسپولیس خبر رسیده اوسمار باز هم در ترکیب تیمش تغییراتی ایجاد خواهد کرد.

گولسیانی تنها مصدوم پرسپولیس است و به بازی امروز نخواهد رسید. فرشاد فرجی جانشین او در قلب خط دفاع خواهد بود. همچنین محمد خدابنده‌لو خرید جدید قرمز‌ها و سینا اسدبیگی که هر دو در بازی قبل عملکرد خوبی داشتند نیمکت‌نشین خواهند شد و شاهد بازگشت سروش رفیعی و مسعود ریگی به ترکیب اصلی خواهیم بود. نیمکت‌نشینی وحید امیری و سعید صادقی هم از دیگر نکات قابل توجه ترکیب پرسپولیس در بازی امروز است.

به این ترتیب ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی مقابل فولاد به این شکل خواهد بود: علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، فرشاد فرجی، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی، مسعود ریگی، مهدی ترابی، امید عالیشاه، اوستون اورونوف و عیسی آل‌کثیر.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پرسپولیس تهران
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان