تاریخ انتشار: ۱۳:۳۸ - ۰۴ فروردين ۱۴۰۳

۱۰ گل برتر کریستیانو رونالدو

رونالدو نه تنها در سطح باشگاهی، عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است که در سطح ملی هم با زدن ۱۲۸ گل، رکورددار است و به نظر نمی‌رسد به این زودی‌ها، فوتبالیستی بتواند این آمار بالا را به نفع خود جابجا کند.

کریستیانو رونالدو

رویداد۲۴ محمد آیتی: کریستیانو رونالدو، اسطوره پرتغالی فوتبال جهان که این روز‌ها در النصر عربستان، سال‌های پایانی فوتبال خود را سپری می‌کند، متولد ۵ فوریه ۱۹۸۵ است. رونالدو نه تنها در سطح باشگاهی، عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است که در سطح ملی هم با زدن ۱۲۸ گل، رکورددار است و به نظر نمی‌رسد به این زودی‌ها، فوتبالیستی بتواند این آمار بالا را به نفع خود جابجا کند.

در این مطلب قصد داریم شما را با ۱۰ تا از بهترین گل‌های کریستیانو رونالدو این اعجوبه فوتبال دنیا آشنا کنیم.

* یکی از بهترین دوران‌های فوتبالی کریستیانو رونالدو به زمانی برمی‌گردد که در اوج جوانی در خدمت باشگاه منچستر یونایتد بود. در زیر، ضربه کاشته چشم‌نواز او را به تیم پورت موث می‌بینید.

* سال ۲۰۰۹، رونالدو جوان و جویای نام توانست یک سوپرگل را به آرسنال که تیمی قدرتمند و مدعی در انگلیس است، بزند. این ضربه آزاد زیبا از فاصله ۴۰ متری نواخته شد.

* سوپرگل تماشایی کریستیانو رونالدو با پیراهن شیاطین سرخ به پورتو پرتغال که در سال ۲۰۰۹ زده شد، همچنان در ذهن فوتبال‌دوستان مرور می‌شود.

* گل سوم و زیبای پرتغال توسط کریستیانو رونالدو به اسپانیا در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ را نه تنها باید یک گل فوق‌العاده قلمداد کرد، بلکه باید این ضربه کاشته را یکی از گل‌های حساس دوران فوتبالی او نامید.

* گل پشت پای خاطره‌انگیز کریستیانو رونالدو با پیراهن تیم ملی پرتغال به مجارستان در یورو ۲۰۱۶ را باید در کلکسیون گل‌های زیبای این فوق‌ستاره دنیای فوتبال قرار داد.

* جذاب‌ترین گل کریستیانو رونالدو، در سال ۲۰۱۸ وارد دروازه حریف شد. این برگردان خاص و مبهوت‌کننده در لیگ قهرمانان اروپا و در بازی رئال مادرید و یوونتوس به ثمر رسید.

* گل رونالدو با پیراهن رئال مادرید به آس رم ایتالیا در لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۱۶-۲۰۱۵، از نگاه خیلی از کارشناسان، گل برتر و فنی شناخته شد.

* گل فوق‌العاده زیبای رونالدو به اوساسونا و سپس خوشحالی مغرورانه او، یکی از لحظات به یاد ماندنی در تاریخ فوتبال رئال مادرید است.

* سوپر گل رونالدو به بارسلونا، رقیب سنتی رئال مادرید در سوپر کاپ، آن هم در اواخر بازی، یکی دیگر از جلوه‌های اقتدار این پسر پرتغالی بود.

* هرچند حضور کریستیانو رونالدو در یوونتوس، همراه با درخشش گذشته او نبود، اما پرش خارق‌العاده و ضربه سر دیدنی‌اش که منجر به گل گورخر‌های سری آ به سمپدوریا شد را نباید به راحتی از یاد برد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان