تاریخ انتشار: ۱۲:۰۷ - ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

دیوید بکام کیست؟

کم‌تر کسی در دنیاست که نام دیوید بکام را نشنیده باشید. بازیکن خوش‌تیپ و کم‌حاشیه‌ای که برخلاف دیگر سلبریتی‌ها زندگی نرمالی دارد.

دیوید بکام کیست؟

رویداد۲۴ نازآفرین جمشیدی: دیوید بکام را اگر نگوییم همه، اما بیش‌تر مردم دنیا از کوچک و بزرگ و پیر و جوان می‌شناسند.

به گزارش رویداد۲۴ نام کامل و اصلی دیوید بکام دیوید رابرت جوزف بکام است. او زاده‌ ۲ می ۱۹۷۵ در لیتن استون، لندن انگلستان است. دیوید بکام در خانواده‌ای ۵ نفره به دنیا آمد. پدرش ادوارد آلن بکام یک آشپز و مادرش ساندرا جورجینا یک آرایشگر بودند و او دو خواهر به نام‌های لین ژورژینا و جوآن لوئیس دارد. جوآن لوئیس کوچک‌ترین فرزند خانواده است. دیوید بکام خود را یک نیمه‌یهودی می‌داند چراکه پدربزرگ مادری‌اش یهودی بود.

دیوید بکام همواره از دوران کودکی به فوتبال علاقه داشت. او فوتبال را از سنین کودکی شروع کرد و پس از پایان دبیرستان در چینگ فورد، فوتبال را به صورت حرفه‌ای ادامه داد.

 

دیوید بکام کیست؟

 

 

دیوید بکام کیست؟

دیوید بکام کیست؟

 

دیوید بکام کیست؟
بکام در سال ۲۰۰۷ مصاحبه‌ای کرد و در آن گفت هرگاه آموزگارانم از من می‌پرسیدند که در آینده دوست داری چه کار شوی؟ من می‌گفتم فوتبالیست و آن‌ها می‌گفتند نه شغلی که بتوانی در آن درآمد داشته باشی.

پدر و مادرش طرفداران متعصب منچستر یونایتد بودند و به این ترتیب دیوید هم از طرفداران این تیم شد، او در یکی از مدارس فوتبال بابی چارلتون در منچستر شرکت کرد و بازی‌های درخشان او به زودی مورد توجه قرار گرفت.

نخستین باشگاهی که بکام فوتبال را در آن به شکل حرفه‌ای آغاز کرد تاتنهام هاتسپور بود و پس از آن به مدت دو سال برای تیم جوانان بریمسارد رورز بازی کرد و سرانجام در ۸ ژوئیه ۱۹۹۱ زمانی که تنها ۱۷ سال سن داشت، قراردادی با تیم فوتبال جوانان منچستر یونایتد امضا کرد.

چند ماه پس از حضور در این تیم وی برای بازی در جام اتحادیه انگلیس به تیم بزرگسالان دعوت شد، اما در این تیم بیش‌تر نیمکت نشین تا این‌که در سال ۱۹۹۵ نخستین بازی‌اش را در لیگ برتر مقابل لیدز یونایتد تجربه کرد.

بازی‌های درخشان او در تیم فوتبال منچستر یونایتد در لیگ برتر مورد توجه تیم‌های بزرگی از جمله بارسلونا قرار گرفت، اما سرانجام در ژوئن سال ۲۰۰۳ دیوید بکام با یک قرار داد چهار ساله به مبلغ ۱۷.۵ میلیون پوند به تیم فوتبال رئال مادرید پیوست.

دیوید بکام کیست؟

دیوید بکام کیست؟

دیوید بکام کیست؟

دیوید بکام کیست؟



پس از آمدن فابیو کاپلو به رئال مادرید، دیوید به یک نیمکت نشین تبدیل شد و سرانجام با قرادادی ۵ ساله به ارزش ۲۵۰ میلیون دلار به تیم گالکسی لس آنجلس پیوست.

نیم فصل دوم سال‌های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ را با توجه به تعطیلات لیگ آمریکا، به صورت قرضی در تیم آ. ث میلان سپری کرد. بکام در اواخر ژانویه ۲۰۱۳ در تمرینات آرسنال شرکت کرد، ولی آرسن ونگر مربی این تیم به جذب او علاقه‌ای نشان نداد.

در نهایت باشگاه پاری سن ژرمن با عقد قراردادی ۵ ماهه او را به تیم جذب کرد، او در سال ۲۰۱۳ در همین تیم با دنیای فوتبال بدرود گفت.

به گزارش رویداد۲۴ جالب است بدانید که دیوید بکام یک فرد مذهبی و بسیار خانواده‌دوست است و در همین راستا هم تمامی مبلغ قرارداد با تیم پاری سن ژرمن را به خیریه بخشید.

دیوید در سال ۱۹۹۶ به تیم ملی انگلیس دعوت شد و تا سال ۲۰۱۲ برای این تیم به میدان رفت.

بکام در فوتبال با پاس‌ها، ضربه‌های آزاد و شوت‌های فنی و دقیق خود به موفقیت رسید که به عنوان یکی از بهترین هافبک‌های نسل خود و تاریخ فوتبال برشمرده می‌شود. او دو بار از سوی فیفا به عنوان دومین بازیکن سال فوتبال جهان برگزیده شد و یک بار هم نامزد دریافت توپ طلای اروپا شد. در سال ۲۰۰۴ پله نام او را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان ادوار فوتبال در لیست فیفا ۱۰۰ قرار داد. او در می ۲۰۱۳ با ۱۹ قهرمانی، پس از گذشت بیست سال از دوران حرفه‌ای خود اعلام بازنشستگی کرد.

دیوید بکام کیست؟

دیوید بکام کیست؟

دیوید بکام کیست؟

ازدواج

کیست که از ازدواج درازمدت و موفق دیوید بکام با ستاره‌ی و خواننده‌ی گروه اسپایس‌گرلز نداند. در سال ۱۹۹۷، بکام با ویکتوریا آدامز (بکام) خواننده‌ی انگلیسی گروه اسپایس گرلز ملاقات کرد، این دو در سال ۱۹۹۸ نامزد و در سال ۱۹۹۹ در ایرلند ازدواج کردند.

حاصل این ازدواج سه فرزند پسر به نام‌های بروکلین بکام متولد سال ۱۹۹۹، رومئو بکام متولد سال ۲۰۰۲، کروز بکام متولد سال ۲۰۰۵ و یک فرزند دختر به نام هارپر سون متولد سال ۲۰۱۱ هستند.

دیوید بکام کیست؟

دیوید بکام کیست؟

دیوید بکام کیست؟

بروکلین مدتی با کلوئی گریس مورتز بازیگر هالیوودی رابطه داشت و همه او را به عنوان عروس دیوید بکام می‌شناختند.

التون جان خواننده مشهور بریتانیایی پدر خوانده‌ی بروکلین و رومئو بکام و الیزابت هورلی بازیگر بریتانیایی مادر خوانده‌ی آن هاست.

ماجرای خیانت دیوید بکام

اما از آن‌جایی‌که هیچ فرد مشهوری بی‌حاشیه نیست حتا دیوید بکام؛ در آوریل ۲۰۰۴ اخباری منتشر شد مبنی بر این‌که دیوید با ربکا لاوس، دستیار پیشینش رابطه داشته است جالب این‌که یک هفته بعد، سارا ماربیک مدل متولد مالزیایی هم ادعای داشتن رابطه با بکام را مطرح کرد. بکام به این سخنان واکنش نشان داد و این اتهامات را مضحک خواند.

در سپتامبر ۲۰۱۰ ایرما نیکی ادعا کرد که با بکام رابطه جنسی داشته است، اما این ادعا هم ازسوی بکام رد شد. 


بیشتر بخوانید: سلنا گومز کیست؟


در سال ۲۰۱۸ در روز عروسی پرنس هری و مگان مارکل عنوان شد که دیوید شب پیش از مراسم عروسی با دختری به نام کارا کبل وایت به خوش‌گذرانی پرداخته است.

سه فرزند پسر بکام همه در آکادمی آرسنال فوتبال بازی کرده اند، بروکلین و رومئو هر دو کار مدلینگ را انجام می‌دهند و توسط مجله‌ی GQ به عنوان بهترین مدل‌های مرد بریتانیا شناخته می‌شوند.

دیوید بکام مبتلا به اختلال وسواسی اجباری (OCD) می‌باشد.

او در فیلم شاه آرتور: افسانه شمشیر به کارگردانی گای ریچی در نقش یک جنگجو به نام تایگر بازی کرده است.

دیوید بکام کیست؟

دیوید بکام کیست؟

دیوید بکام کیست؟

ورود به دنیای مد

دیوید و همسرش ویکتوریا سال‌هاست که در زمینه و شاخه‌ی مد فعالیت می‌کنند. همان‌گونه‌که می‌دانید بکام جزو خوش‌تیپ‌ترین مرد‌های دنیاست. قد او ۱۸۳ سانتی‌متر است.

بکام در سال ۲۰۰۷ خط تولید عطر خود را با سرمایه‌ای ۱۳.۷ میلیون دلار راه اندازی کرد.

او هم‌چنین به عنوان مدل برای برند‌های مشهوری از جمله آدیداس و پپسی کار کرده است.

دیوید بیش از ۴۰ تتو یا خالکوبی بر روی بدنش دارد که در بین آن‌ها نام همسر و فرزندانش هم دیده می‌شود.

ثروت او نزدیک به ۴۵۰ میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

دیوید بکام کیست؟

دیوید بکام کیست؟

 

دیوید بکام کیست؟

دیوید بکام کیست؟

دیوید بکام کیست؟

دیوید بکام کیست؟دیوید بکام کیست؟

دیوید بکام کیست؟

دیوید بکام کیست؟

دیوید بکام کیست؟

 

 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سبک زندگی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
محمد معصومی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
0
0
سینما هنر
فیلم فریاد آرتور
ستمدیدگان
ظلم و ستم
دود سیاه
جاده تباهی
دره جهنم
پرتگاه جهل
دشمن انسانیت
دشمن زن و مرد
دشمن آدمیت
دشمن خدا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان