تاریخ انتشار: ۲۱:۱۶ - ۱۸ فروردين ۱۴۰۳

توقف تیم نکونام در آزادی/ مس، پرسپولیس را خوشحال کرد!

دیدار تیم‌های استقلال و مس رفسنجان در ورزشگاه آزادی با نتیجه تساوی خاتمه یافت.

استقلالِ بدشانس، دلِ رقبا را شاد کرد

رویداد۲۴ تیم‌های فوتبال استقلال و مس رفسنجان از ساعت ۱۹ امشب (شنبه) در چارچوب هفته بیست‌ودوم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی ۲-۲ خاتمه یافت.

سجاد شهباززاده در دقیقه ۳ و سعید واسعی در دقیقه ۴۶ برای مس و گوستاوو بلانکو در دقایق ۱۶ و ۵۱ برای استقلال گلزنی کردند.

شاگردان جواد نکونام در حالی دو امتیاز حساس خانگی را از دست دادند که همچنان با ۴۷ امتیاز صدرنشین جدول رده‌بندی هستند و در صورت برتری پرسپولیس مقابل گل‌گهر سیرجان در دیدار فردا فاصله امتیازی‌اش با این تیم یک امتیاز خواهد شد. شاگردان محرم نویدکیا نیز با ۲۶ امتیاز در جایگاه دهم قرار گرفتند.

ترکیب استقلال: حسین حسینی، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، ایمان سلیمی، مهرداد محمدی (۶۷ - پیمان بابایی)، مهدی مهدی‌پور (۴۰ - زبیر نیک‌نفس)، گوستاوو بلانکو (۸۳ - آرمان رمضانی)، ابوالفضل جلالی (۸۳ - جعفر سلمانی)، میلاد فخرالدینی، جلال‌الدین ماشاریپوف (۸۳ - امید حامدی‌فر) و آرش رضاوند.

ترکیب مس رفسنجان: حامد لک، محمد نژادمهدی، رامتین سلیمان‌زاده، سجاد شهباززاده (۱+۹۰ - میثم تیموری)، منتظر محمد (۸۶ - محمد اکبری)، حسن جعفری، فرشید باقری، محمدمهدی محبی (۷۹ - عرفان شهریاری)، علی عدنان کاظم، سعید واسعی (۷۹ - محمدرضا مهدی‌زاده) و جلال‌الدین علی‌محمدی.

داور: بیژن حیدری

نیمه اول

دقیقه ۳: محمد مهدی محبی، سجاد شهباززاده را پشت محوطه جریمه استقلال صاحب توپ کرد و مهاجم مس پس از چند قدم پیشروی به سمت دروازه حسینی، با شوتی محکم و از زاویه‌ای بسته نخستین گل بازی را به نفع مس به ثمر رساند.

دقیقه ۴: آرمین سهرابیان از بیژن حیدری کارت زرد دریافت کرد. این چهارمین کارت زرد سهرابیان در فصل جاری بود و مدافع استقلال از بازی بعد این تیم محروم شد.

دقیقه ۹: مهرداد محمدی با نفوذ به داخل محوطه جریمه مس، پس از جا گذاشتن مدافع این تیم اقدام به شوت‌زنی کرد که ضربه مهاجم استقلال با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۶: سانتر ابوالفضل جلالی در نقطه پنالتی روی سر بلانکو فرود آمد و ضربه سر مهاجم آرژانتینی به شکل زیبایی دور از دستان حامد لک درون دروازه مس قرار گرفت.

دقیقه ۲۶: مهرداد محمدی همانند دقایق قبل، از سمت چپ با شوتی محکم دروازه مس را هدف قرار داد که ضربه مهاجم استقلال با فاصله‌ای بسیار کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۵: ضربه سر روزبه چشمی روی ارسال مهدی‌پور با اختلاف کمی از کنار دروازه لک به بیرون رفت.

دقیقه ۴۵: گوستاوو بلانکو پشت محوطه جریمه مس صاحب توپ شد و با یک شوت محکم دروازه لک را هدف قرار داد که با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

نیمه دوم

دقیقه ۴۶: مس خیلی زود و در همان ثانیه دوازدهم نیمه دوم به گل رسید. روی اشتباه ایمان سلیمی، توپ به شهباززاده رسید و این بازیکن نیز با یک پاس در عرض، توپ را به سعید واسعی رساند و او نیز با یک شوت روی پا، گل دوم را به ثمر رساند.

دقیقه ۵۰ ارسال آرمین سهرابیان به روی دروازه، روی تیرک فرود آمد و اشتباه بزرگ حامد لک و دفع بد توپ، آن را مقابل گوستاوو بلانکو انداخت و این مهاجم آرژانتینی نیز به راحتی دروازه را باز کرد تا حساب کار دو بر دو شود.

دقیقه ۵۶: ارسال علی عدنان به شهباززاده رسید و با وجود اینکه این بازیکن در آفساید بود اما ضربه سر او را حسینی به زیبایی مهار کرد.

دقیقه ۵۹: پرتاب اوت فخرالدینی در پشت محوطه جریمه به جلالی رسید که شوت محکم و روی پای او به شکل بسیار خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۵: شوت منتظر محمد با برخورد به مدافعان استقلال بلاک شد و به حسینی رسید.

دقیقه ۶۷: پاس ماشاریپوف در پشت محوطه جریمه به بلانکو رسید و او نیز توپ را برای رضاوند کاشت که شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۲: منتظر محمد پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد که ضربه فنی و پای چپ او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۲: بلانکو می توانست هت تریک کند. او روی پاس ماشاریپوف وارد محوطه جریمه شد که شوت مهاجم آرژانتینی را حامد لک با یک دست مهار کرد.

دقیقه ۸۰: استقلال موقعیت بزرگی برای گل تساوی داشت. ضربه پیمان بابایی به پایه تیرک دروازه برخورد کرد و در ادامه توپ به فخرالدینی رسید که شوت او را نژاد مهدی از روی خط دروازه برگشت داد.

دقیقه ۸۸: عرفان شهریاری به دلیل جلوگیری از شروع بازی با کارت زرد داور جریمه شد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استقلال تهران
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان