تاریخ انتشار: ۱۳:۴۸ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۳

مهمترین راز جذب مشتریان بیشتر در صنعت ساختمان

بانک اطاعات ساختمان  آجر رو آجر به عنوان یک راهکار نوین و قدرتمند برای جذب مشتریان بیشتر در صنعت ساختمان ظهور کرده است. این ابزار با ارائه مجموعه‌ای از اطلاعات و خدمات جامع و تخصصی، به فعالان این صنعت کمک می‌کند تا با چالش‌های بازاریابی به طور موثرتری مقابله کنند. که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

رویداد۲۴ صنعت ساختمان همواره با چالش‌های فراوان در زمینه جذب مشتریان روبرو بوده است. رقابت بسیار زیاد، تنوع خدمات و نیازهای سازندگان ساختمان و پیچیدگی فرآیند بازاریابی، از جمله این چالش‌ها هستند. در این میان، بانک اطاعات ساختمان  آجر رو آجر به عنوان یک راهکار نوین و قدرتمند برای جذب مشتریان بیشتر در صنعت ساختمان ظهور کرده است. این ابزار با ارائه مجموعه‌ای از اطلاعات و خدمات جامع و تخصصی، به فعالان این صنعت کمک می‌کند تا با چالش‌های بازاریابی به طور موثرتری مقابله کنند. که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

مهمترین راز جذب مشتریان بیشتر در صنعت ساختمان

مهمترین چالش های بازاریابی در صنعت ساختمان کدامند؟

- یافتن محل پروژه‌های در حال ساخت

- یافتن شخص تصمیم‌گیرنده در خرید متریال و ساخت پروژه ساختمانی

- یافتن زمان مناسب برای شروع مذاکره با سازنده ساختمان

- برنامه‌ریزی و پیگیری مناسب و دقیق

- اطلاع‌رسانی قیمت مناسب و خدمات قابل انجام به سازندگان

راز موفقیت در بازاریابی صنعت ساختمان را کشف کنید

تعداد بسیار زیادی ساختمان در سطح شهر تهران و کرج در حال ساخت هستند، و هر روز عملیات ساختمانی آنها در حال پیشرفت است. البته در این میان ساختمان‌هایی هم هستند که ممکن است به دلایل و مشکلات مختلفی برای مدتی متوقف شوند. اطلاعات دقیق و صحیح این ساختمان‌ها و همچنین زمانی که سازنده ساختمان به محصول یا خدمات شما نیاز داشته باشد، بسیار مهم و عامل تعیین‌کننده فروش موفق برای شما خواهد بود. وقتی مشترک وب‌سایت آجر رو آجر باشید، گویی تعداد زیادی ویزیتور استخدام کرده‌اید تا روزانه پروژه‌های ساختمانی را شناسایی و اطلاعات این ساختمان‌ها را برای شما جمع‌آوری و به‌روز کنند. اطلاعات شخص تصمیم‌گیرنده پروژه را به دست آورده و در اختیار شما قرار می‌دهند. تنها کاری که برای شما باقی می‌ماند این است که با سازنده‌ای که پروژه ساختمانی آن به مرحله مورد نظر شما رسیده، تماس بگیرید بازاریابی کنید. البته این تمام ماجرا نیست. تعداد سازندگانی که قرار است با آنها تماس بگیرید کم نیستند، و ممکن است در پیگیری و تماس‌های بعدی دچار سردرگمی شوید. اما نگران نباشید. شما می‌توانید به راحتی برای تک تک این پروژه‌ها در این وب سایت پیگیری ثبت کنید و زمان تماس بعدی خود را مشخص کنید تا پروژه‌ای را از دست ندهید. شاید شما قادر به تماس با این تعداد از سازندگان ساختمان نباشید، باز هم جای نگرانی نیست و شما می‌توانید با استفاده از سیستم پیامک انبوه برای تمام سازندگان دلخواه خود پیامک تبلیغاتی ارسال کنید و منتظر تماس آنها باشید.

مزایای استفاده از بانک اطلاعات ساختمان در جذب مشتریان بیشتر

  • سهولت دسترسی به بروزترین اطلاعات ساختمان های در حال ساخت
  • مشاهده تصاویر ماهیانه از مراحل ساختمان
  • برقراری ارتباط موثر با سازنده ساختمان
  • مشاهده کروکی دقیق محل قرار گیری پروژه ساختمانی
  • امکان ارسال پیامک انبوه یا تکی به سازندگان
  • امکان چاپ لیست پروژه های ساختمانی بر روی کاغذ با توضیحات کامل

تعداد زیادی بازاریاب تلفنی دارید و آنها به اندازه کافی سرنخ برای فعالیت ندارند؟

روزانه تعداد زیادی پروژه ساختمانی در شهر به اتمام می‌رسند و در عوض، تعدادی ساختمان شروع به عملیات تخریب و نوسازی می‌کنند. پس همیشه برای فعالیت تعداد زیادی پروژه ساختمانی در سطح شهر وجود خواهد داشت که تمامی آنها مشتریان بالقوه شما خواهند بود. کافی است این اطلاعات به موقع در  دسترس شما و بازاریاب‌های شما قرار بگیرند تا بتوانید به صورت مداوم فعالیت بازاریابی خود را ادامه دهید. با تهیه اشتراک دسترسی به بانک اطلاعات ساختمان، این نیاز شما را برآورده کرده و شما این اطمینان را خواهید داشت که از تمام پروژه‌های ساختمانی سطح شهر مطلع باشید و هیچ‌کدام از آن‌ها از نظر شامل پنهان نمانند.

مهمترین راز جذب مشتریان بیشتر در صنعت ساختمان

دیگر نگران جذب مشتریان نباشید، راه حل همین جاست

هر نوع کسب و کاری که به دنبال پیدا کردن مشتری جدید نباشد، به مرور دچار شکست خواهد شد، زیرا مشتریان فعلی ممکن است به هر دلیلی دیگر با شما کار نکنند، یا دیگر ساختمانی نسازند، یا از شما ناراضی شوند. پیدا کردن مشتری جدید از پر چالش‌ترین و قسمت عمده‌ای از نگرانی گسترش بازار برای مشاغل است. با استفاده از بانک اطلاعات ساختمان دیگر نیاز به نگرانی برای به دست آوردن مشتریان جدید نخواهید داشت. زیرا در طول زمان تعداد زیادی سازنده جدید به این بانک اضافه می‌شوند و شما می‌توانید با آنها ارتباط برقرار کنید و یا از پروژه‌های ساختمانی جدید سازندگانی که قبلاً با آنها همکاری داشته‌اید مطلع شوید و با آنها برای کار جدید قرارداد ببنید.

معرفی نمونه‌های موفق استفاده از آجر رو آجر در صنعت ساختمان

از زمان شروع به کار این وب‌سایت، شرکت‌ها و اشخاص زیادی از اطلاعات و خدمات این شرکت استفاده کرده و تغییر را در شیوه بازاریابی و فروش خود به صورت قابل توجهی مشاهده کرده‌اند. اگر به آدرس این وب‌سایت www.ajorroajor.com مراجعه کنید، می‌توانید در همان صفحه اصلی اسامی چندین شرکتی که سال‌های متمادی از این وب‌سایت استفاده کرده‌اند را مشاهده کنید و حتی صوت رضایت مشتریان را هم در وب‌سایت گوش کنید.

در هزینه های خود صرفه جویی کنید

شهر تهران دارای ۲۲ منطقه با حدود ۱۶ هزار پروژه ساختمانی فعال است، اگر در کرج فعالیت می‌کنید، بهتر است بدانید فقط در شهر کرج بیش از 3500 پروژه ساختمانی فعال وجود دارد. حالا برای جمع‌آوری و پیدا کردن پروژه‌های جدید در این وسعت به چه تعداد نیرو احتیاج خواهید داشت؟ یک، دو، سه...؟ قطعاً بیشتر از این تعداد خواهند بود، حقوق، مزایا، پاداش، مدیریت آن‌ها، اینکه اطلاعاتی که برای شما جمع‌آوری کرده‌اند صحیح است یا خیر، چقدر برای شما هزینه خواهد داشت؟ آیا سیستمی برای مدیریت این حجم از اطلاعات دارید؟ قطعاً هزینه‌ای هم باید از بابت سیستم‌سازی، خرید تجهیزات و غیره انجام دهید.

این یعنی هزینه‌ای چند صد میلیون تومانی در ماه!

پس منطقی است که از این وب سایت استفاده کنید و پولتان را در جهت دیگری سرمایه‌گذاری کنید.

مهمترین راز جذب مشتریان بیشتر در صنعت ساختمان

نقش فناوری های جدید در بدست آوردن و بروز نگاه داشتن اطلاعات ساختمان

شاید برای شما جالب باشد که بدانید در آجر رو آجر چگونه این تعداد از اطلاعات روزانه جمع‌آوری می‌شوند و به‌روز نگه‌داشته می‌شوند. با مصاحبه‌ای که با مدیر آی‌تی این شرکت داشته‌ایم، فرآیند به این گونه است که ویزیتورهای این شرکت به صورت روزانه و مویرگی، هر روز در سطح شهر در حال پیدا کردن ساختمان‌هایی هستند که شروع به کار ساختمانی کرده‌اند و یا در حال پیشرفت در ساخت هستند. این ویزیتورها اطلاعات اولیه را از طریق اپلیکیشن موبایلی ثبت می‌کنند و این اطلاعات در همان لحظه از طریق اینترنت به دفتر این شرکت منتقل می‌شوند. این اطلاعات شامل تصویر ساختمان، لوکیشن دقیق از روی نقشه و اطلاعات سازنده آن پروژه‌ها می‌باشند و به محض دریافت این اطلاعات در دفتر شرکت، روند بررسی و صحت‌ سنجی اطلاعات آغاز می‌شود در صورت صحیح بودن تمامی این اطلاعات، بر روی وب‌سایت بارگزاری می‌شوند و در اختیار کاربران سایت قرار می‌گیرند.

سخن پایانی

در دنیای امروز با پیشرفت فناوری اطلاعات، هر کسب و کاری که خود را با این تکنولوژی همراه نسازد، ناگزیر به شکست خواهد بود. پس بهتر است تا دیر نشده با استفاده از این فناوری تحولی در سیستم بازاریابی و فروش خدمات یا محصولات خودتان ایجاد کنید. بر اساس تحقیقات ما، شما می‌توانید قبل از اینکه اقدام به خرید اشتراک از این وب سایت کنید. به صورت آزمایشی و رایگان از خدمات این سایت استفاده کنید. پس میتوانید به خیال راحت و بدون نگرانی اقدام کنید و قدم مهمی در جهت رشد کسب و کار خود بردارید.

برچسب ها: ساختمان سازی
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان