تاریخ انتشار: ۱۱:۴۳ - ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

صف ۳۰ هزار نفری جانبازان برای دریافت خودرو‌های وارداتی

قاضی‌زاده هاشمی گفت:«اسامی تمامی عزیزانی که مشمول می‌شوند، یعنی جانبازان ۵۰ درصد به بالا که بیش از ۳۰ هزار نفر هستند را به وزارت صمت داده‌ایم.»

صف ۳۰ هزار نفری جانبازان برای دریافت خودرو‌های وارداتی
رویداد۲۴ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران توضیحاتی را درباره آخرین وضعیت واردات خودرو برای جانبازان و میزان مشمولان این طرح ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، درباره آخرین وضعیت واردات خوردوی جانبازان گفت: اسامی تمامی عزیزانی که مشمول می‌شوند، یعنی جانبازان ۵۰ درصد به بالا که بیش از ۳۰ هزار نفر هستند را به وزارت صمت داده‌ایم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: وزارت صمت هم طبق یک برنامه‌ریزی و زمان‌بندی در سایت و سامانه‌اش شروع به ثبت‌نام کرده و مابقی کار‌ها با وزارت صمت است، حالا فکر می‌کنم کار خودرو‌هایی که ثبت‌نام کرده‌اند احتمالاً به تدریج با گشایش ارزی که باید با بانک مرکزی هماهنگ شود، انجام شود.


بیشتر بخوانید:

اختلاف قیمت عجیب خودرو از کارخانه تا بازار

وضعیت واردات خودرو در سال ۱۴۰۳


وی تاکید کرد: نمی‌دانم چرا این سوال مرتباً از ما پرسیده می‌شود بنیاد شهید کار خودش را انجام داده است باید این سوال را از کسانی که از اینجا به بعد مسئول هستند پرسیده شود.

قاضی‌زاده هاشمی درباره این‌که گفته می‌شود برخی از افراد مشمول دریافت این خودرو‌ها سهمیه خود را واگذار می‌کنند، بیان کرد: غیرقانونی است و به جایی نمی‌رسد یعنی حواله‌ای در کار نیست، زمانی که اعلام کنند فرد باید پولش را به حساب آن شرکتی که وزارت صمت اعلام کرده واریز و خودرو خود را را دریافت کند.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: واردات خودرو
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
حسین شرافت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
0
0
جناب قاضی زاده جانبازان ۲۵درصد ب بالا چی شد بنده رفتم پیش فاکتور شاهین بگیرم وقتی پیش فاکتور صادر شد مبلغ ۶۴۲۰۰۰۰۰۰میلیون بود بردم بانک ،،،،
بانک ب بنده اعلام کرد مبلغ را یکجا بریز بحساب مبلغی که ی خورده ای هم از بازار ازاد بیشتر بود بنده هم که اه در بساط نداشتم سر از دراز تر برگشتم خونه سعوال بنده اینه که پس این چه منت و تمسخری است که ما را بین مردم سره زبان ها انداختید و سوژه کردید پس قضیه اون وام لعنتی خودروی جانبازی چی بود سره کاری بود ایا ما سزاواره تمسخریم !!!؟
ایمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
0
0
سلام چرا من که حدود یکسال پیش ۵۰۰ م رو برا ثبت نام گذاشتم برا دریافت چانگان خبری ازش نیست نه پیامی نه هیچی ولی دارین فوج فوج ماشین میدین ی عده دیگه
نظرات شما
پیشخوان