تاریخ انتشار: ۱۱:۴۸ - ۰۶ خرداد ۱۴۰۳

جامعه کارگری زنجان، یاد شهدای خدمت را گرامی داشت

جامعه کارگری استان زنجان، در مراسمی با حضور مسئولان ارشد استانی، یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و همراهان ایشان را گرامی داشتند.

جامعه کارگری زنجان، یاد شهدای خدمت را گرامی داشت

رویداد۲۴ | به نقل ازروابط عمومی گروه صنعتی ایران ترانسفو، در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رییسی؛ رییس‌جمهور مردمی، حسین امیرعبداللهیان؛ وزیر انقلابی امور خارجه، مالک رحمتی؛ استاندار پرتلاش آذربایجان شرقی، آیت الله آل‌هاشم؛ نماینده، ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه محبوب تبریز و ۴ نفر دیگر از همراهان آن‌ها، به ویژه شهید سرهنگ دوم خلبان قدیمی از خطه قهرمان پرور زنجان، عصر روز شنبه ۵ خرداد ماه مراسم بزرگداشتی با حضور جامعه کارگری استان زنجان در محل مصلای گروه صنعتی و دانش‌بنیان ایران‌ترانسفو برگزار شد.

شهید رییسی به‌عنوان الگوی مدیریت تراز اسلامی در حافظه مردم ایران جاودانه شد

در این مراسم که با حضور مسئولان استانی، فرماندهان نظامی و انتظامی و مداحان شاخص استان برگزار شد، مهدی صادقی، مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو با تسلیت شهادت نابه هنگام رییس جمهور مردمی و دیگر شهدای خدمت، اظهار داشت: شهید جمهور مصداق بارز فردی بود که با سعادت زیست و با سعادت از دنیا رفت، این شهید والامقام همچون دکتر بهشتی، بهشتی وار زیست و به شهادت رسید.

وی ادامه داد: امروز در سوگ شخصیتی گرد هم آمدیم که خستگی نمی‌شناخت و عمر گرانبهای خود را وقف ایران کرد و از روحیه کار جهادی، انقلابی، مردم مداری و عدالت محوری تغییر مسیر نداد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو با بیان اینکه آیت‌الله رییسی با تلاش شبانه‌روزی به دنبال رفع گرفتاری‌های مردم بود، تصریح کرد: کارنامه ایشان سراسر دستاورد‌های گرانسنگ برای مردم است.

وی با یادآوری اینکه شهید جمهور خستگی نمی‌شناخت و بی وقفه به دنبال حل مشکلات کشور و مردم بود، تصریح کرد:وی به عنوان الگوی مدیریت تراز اسلامی در حافظه مردم قدرشناس ایران ماندگار خواهد بود و در تشییع باشکوه شهدای خدمت به عینه این قدرشناسی را دیدیم.

صادقی با یادآوری اینکه داشتن روحیه صداقت با مردم و پیروی از سیره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری از شهید رئیسی چهره‌ای مردمی ساخته بود، خاطر نشان کرد: در کنار تمام تلاش‌هایی که این رئیس جمهور برای رفع مشکلات جامعه داشت، بی شک از مهمترین خدمات ایشان تمرکز بر ظرفیت‌های داخلی برای پیشرفت کشور بود.

صادقی، با بیان اینکه اهتمام رئیس جمهور شهید به تولید و حمایت از کارگران به عنوان موتور محرکه توسعه اقتصادی هیچ گاه فراموش نخواهد شد، به تصمیمات نجات‌بخش ایشان برای گروه صنعتی ایران‌ترانسفو اشاره و خاطرنشان کرد: در سال ۹۸ آیت الله رئیسی در کسوت ریاست قوه قضاییه به استان زنجان سفر کرد و سبب شد ایران ترانسفو جان تازه‌ای پیدا کند؛ بازگردان بخشی از سهام گروه صنعتی به دولت از دیگر اقدامات وی در حوزه این گروه صنعتی بود که سبب صیانت از این سرمایه گرانقدر ملی شد. همچنین انجام تهاتر یک هزار و و ۲۰۰ میلیارد تومانی بدهی شرکت دیگر اقدام درخور تحسین ایشان در خصوص ایران‌ترانسفو بود که اثرات بسیار مثبتی را در روند کاری شرکت بر جای گذاشت.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو ادامه داد: با حمایت شهید جمهور از واحد‌های صنعتی شاهد رشد تولید در کشور بودیم و کاهش بیکاری از زمان تصدی ریاست جمهوری ایشان گواه این مطلب است. راه‌اندازی طرح‌های اقتصادی و پروژه‌های زیر بنایی به رونق تولید کشور کمک کرد. در دوران تحریم بصیرت ایشان در دفاع از زیاده‌خواهی دشمنان سبب تحکیم روحیه خودباوری در مردم شد.

رئیسی جز برای رضای خداوند کار نکرد

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سانحه هوایی بالگرد حامل رییس‌جمهور اظهار داشت: اگر بخواهیم در معرفی جایگاه آیت‌الله رییسی صحبت کنیم، لازمه آن تأمل در آیه‌های قرآن است. خداوند متعال با بنده‌هایش برای انسان شدن و خدا را در درونشان زنده کردن، شرط کرده است. اگر متوجه شویم که فقط برای خدا کار کنیم، برای خدا به دیگران کمک کنیم؛ برای رضای خدا به دیگران کمک کنیم، از غیر خدا نترسیم و فقط برای رضای خدا کار کنیم، آنجاست که خدا یاری‌گر انسان می‌شود. آنجاست افرادی همانند امام خمینی (ره)، حاج قاسم سلیمانی و آیت‌الله رییسی در تاریخ ماندگار می‌شوند و تشییع میلیونی برای آنان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام بیگدلی تشریح کرد: ۶۳ کشور در تشییع جنازه شهید رییسی شرکت می‌کنند؛ بیش از ۱۱۰ کشور پیام می‌فرستند؛ این عزت برای کشورمان است.

وی گفت: همه می‌دانیم شهید رییسی دولت را با کسری بودجه ۴۸۰ هزار میلیارد تومانی تحویل گرفت و با این وضیت کشور را اداره می‌کرد. زمانی که دولت را تحویل گرفت فقط دولت ۳۰۰ هزار بشکه نفت فروش داشت، ولی امروزه بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار بشکه نفت صادر می‌کنیم. خدمات این شهید بزرگوار در این کشور ماندگار شد و همه ما از آن به نیکی یاد خواهیم کرد.

وی با تأکید بر اینکه خدمات شهید رییسی فراموش شدنی نیست، مطرح کرد: شهید رئیسی ۱۰ هزار کارخانه متوقف شده را احیا کرد و مجدداً چرخ تولید را احیا و کارگران را به شغل برگرداند.

پیش از صحبت‌های حجت‌الاسلام بیگدلی، مداحان و شاعران سرشناس استان زنجان حاج‌ولی‌الله کلامی زنجانی، سیدیوسف شبیری و سیدمجید موسوی به مرثیه‌خوانی پرداختند.

جامعه کارگری زنجان، یاد شهدای خدمت را گرامی داشت

جامعه کارگری زنجان، یاد شهدای خدمت را گرامی داشت

جامعه کارگری زنجان، یاد شهدای خدمت را گرامی داشت

جامعه کارگری زنجان، یاد شهدای خدمت را گرامی داشت

جامعه کارگری زنجان، یاد شهدای خدمت را گرامی داشت

جامعه کارگری زنجان، یاد شهدای خدمت را گرامی داشت

برچسب ها: ابراهیم رئیسی
نظرات شما