تاریخ انتشار: ۱۹:۴۶ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۳

پیش‌بینی بورس فردا

پیش بینی بورس چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ را اینجا بخوانید:

پیش‌بینی بورس فردا

رویداد ۲۴ | معاملات بازار سهام امروز (سه شنبه) همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد مثبت پیش‌رفت و بسیاری از نماد‌های مطرح بازار صف خرید بستند.

بازار از همان دقایق ابتدایی با تحرکات خریداران همراه بود و در فاصله کوتاهی بسیاری از سهام بازار به سمت صف خرید کشیده شدند. در ادامه معاملات با مشاهده تحرکات در سهم‌های شاخص‌ساز خریداران در سایر نماد‌ها نیز ورود کرده و در پایان معاملات پس از روز‌ها ریزش، باردیگر بیش از ۶۰ درصد بازار سبز پوش شدند.


بیشتر بخوانید:چرا بورس درحال ریزش است؟


ارزش معاملات خرد امروز به ۳ هزار میلیارد رسید که نسبت به روز گذشته نزدیک به هزار میلیارد افزایش داشت. با این حال ارزش معاملات همچنان در بازار سهام نشان‌گر تردید در سهام‌داران و معامله‌گران نسب به روند روز‌های آینده بازار است.

در پایان معاملات امروز، شاخص کل بورس با رشد ۱۱ هزار و ۷۱۴ واحدی به ارتفاع ۲ میلیون و ۶۹ هزار واحد بازگشت. این رشد شاخص کل در حالی رقم خورد که ۶۶ درصد بازار به رنگ سبز درآمد و تنها ۲۶۶ نماد قرمز در تابلوی پایانی معاملات وجود داشت. همچنین، شاخص هم‌وزن نیز با رشد ۱ هزار و ۱۵۴ واحدی به ۶۸۱ هزار و ۷۰۰ واحد رسید.

موج اخبار مثبت مخابره شده به بازار، سه‌شنبه پرتقاضایی را برای بورس رقم زد. در همین راستا، تا انتهای معاملات صف‌های خرید پابرجا ماندند و اخبار‌های مثبت نیز یکی پس از دیگر آمدند.

به همین خاطر، به نظر می‌رسد موج اخبار مثبت و محدودیت دامنه نوسان؛ فعلاً انباشت تقاضا برای سهام را تشدید خواهد کرد و می‌تواند یک رشد معقول را برای بازار سرمایه به ارمغان بیاورد.

کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند بازار در روز چهارشنبه نیز بتواند روز سبزی را به ثبت برساند.

 

منبع: شهر بورس

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: بازار بورس
نظرات شما