تاریخ انتشار: ۱۲:۲۳ - ۰۴ تير ۱۴۰۳

۵ دلیل قانع کننده برای خرید note ۱۳ pro

یکی از گوشی‌های پرقدرتی که به‌عنوان میان رده عالی به‌شمار می‌رود، note 13 pro نام دارد. این موبایل یکی از جدیدترین محصولات سری ردمی برند شیائومی بوده و قابلیت‌های زیادی دارد. می‌توان گفت که ارزش خرید این دستگاه بسیار بالا بوده و دلیل آن نام بهره‌گیری از سخت‌افزارهای قوی است.

موبایل

رویداد۲۴ یکی از گوشی‌های پرقدرتی که به‌عنوان میان رده عالی به‌شمار می‌رود، note 13 pro نام دارد. این موبایل یکی از جدیدترین محصولات سری ردمی برند شیائومی بوده و قابلیت‌های زیادی دارد. می‌توان گفت که ارزش خرید این دستگاه بسیار بالا بوده و دلیل آن نام بهره‌گیری از سخت‌افزارهای قوی است.

به‌طور مثال، نمایشگر آمولد آن رزولوشن بالایی داشته و قادر است تا 1800 نیت روشنایی را به شما ارائه دهد. ازطرف‌دیگر دوربین آن 200 مگاپیکسل رزولوشن داشته و می‌تواند فیلم‌های 4K را برای شما ثبت کند. ما را همراهی کنید تا در ادامه این مطلب 5 دلیل مهم برای خرید این موبایل را به شما ارائه دهیم.

معرفی گوشی شیائومی note 13 pro

بگذارید قبل‌از هرچیزی اسمارت‌فون نوت 13 پرو را به شما معرفی کنیم. موبایلی که هرکسی با خرید آن نتایجی عالی کسب کرده و قادر است بهترین بازی‌ها را در نهایت گرافیک اجرا کند، شیائومی ردمی نوت 13 پرو نام دارد.

این موبایل یک طراحی جذاب و بروز داشته و در رنگ‌های مختلفی تولید می‌شود. لنزهای دوربین آن اندازه‌بزرگی دارند؛ به همین دلیل می‌توانید تصاویر خاصی را با آن‌ها ثبت کنید. همچنین قادر هستید نسخه اندروید و رابط کاربری آن را به آخرین نسخه‌ها ارتقا دهید.

در طراحی گوشی نوت 13 پرو از چه متریالی استفاده کرده‌اند؟

سوالی که بهتر است در همین ابتدا پاسخ دهیم این است که در طراحی note 13 pro از چه چیزهایی استفاده کرده‌اند؟ نمی‌توان گفت که طراحی این موبایل بی‌نقص است. در واقع رقبای آن مانند a55 طراحی ساده و شیک‌تری دارند؛ اما باز هم می‌شود که طراحان ظاهری زیبا برای این گوشی به‌ارمغان آورده‌اند.

برای تولید بدنه پشتی این اسمارت‌فون از شیشه گوریلا گلاس ویکتوس و برای فریم دور آن نیز از پلاستیک استفاده کرده‌اند. رنگ‌های این موبایل هوشمند نیز شامل سفید، آبی، مشکی و بنفش روشن هستند که چشمان شما را جذب خواهند کرد.

5 دلیل مهم برای خرید نوت 13 پرو

موبایل

شاید از خودتان بپرسید که چرا باید نسبت به خرید نوت 13 پرو اقدام کنیم؟ این گوشی پرفروش و پرقدرت مزایایی دارد که در کمتر اسمارت‌فونی پیدا می‌کنید. باید این مزایا در واقع همان دلایل خرید این دستگاه هستند. در این بخش 5 دلیل مهم برای خرید این گوشی هوشمند را به شما ارائه می‌کنیم

قابلیت نمایش 68 میلیارد رنگ در نمایشگر note 13 pro

اولین و مهم‌ترین دلیلی که باید برای خرید موبایل نوت 13 پرو به شما ارائه کنیم، قابلیت نمایش 68میلیارد رنگ در صفحه نمایش آن است. نمایشگر بیشترین اهمیت را برای کاربران داشته و دلیل این موضوع بهره‌گیری از آن به‌عنوان رابط کاربری اصلی است.

شیائومی در این محصول خود از یک نمایشگر 6.7 اینچی AMOLED استفاده کرده که 120 هرتز نیز نرخ بروزرسانی دارد. رزولوشن این صفحه نمایش 1220×2712 پیکسل بوده و 446 پیکسل در اینچ تراکم دارد. ویژگی مهم این نمایشگر این است که حدود 89.7درصد از بدنه جلویی موبایل توسط نمایشگر پوشانده می‌شود.

بهره‌گیری از تراشه پرتوان اسنپ‌دراگون 7s در نوت 13 پرو

دلیل دیگری که باید به فکر خرید note 13 pro باشید، بهره‌گیری آن از یک تراشه پرتوان برای انجام بازی‌ها و برنامه‌های مختلف است. شرکت کوالکام تراشه‌ای فوق‌العاده قدرتمند برای این دستگاه تولید کرده که فناوری آن 4 نانومتری بوده و از 8 هسته پردازشی نیز بهره می‌برد.

این تراشه 7s Gen 2 نام داشته و جمعا 4.4 گیگاهرتز قدرت پردازش به شما ارائه می‌کند. همچنین در کنار این تراشه از یک پردازنده گرافیکی به نام Adreno 710 استفاده کرده‌اند تا گرافیک بازی‌های جدید به راحتی قابل پردازش باشند.

16 گیگابایت رم پردازشی در نوت 13 پرو

اگر در این فکر هستید که چرا باید موبایل note 13 pro را بخرید، باید بدانید که رم استفاده شده در آن 16 گیگابایت است. رم اهمیت بالایی برای عملکرد یک موبایل هوشمند علی الخصوص یک میان رده پرقدرت دارد. هرچه میزان رم بیشتر باشد، قدرت پردازش دستگاه افزایش پیدا می‌کند و امکان هنگ کردن آن در کارهای سنگین بسیار کاهش میابد. این موبایل در رم‌های 8، 12 و 16 گیگابایتی عرضه شده که تمام آن‌ها توانایی شما برای بازی کردن و اجرای بی وقفه برنامه‌های مختلف را بیشتر می‌کنند.

فیلمبرداری در رزولوشن 4K در نوت 13 پرو

باید گفت که استفاده از دوربین قوی با قابلیت‌های متنوع، دلیل دیگری است که باید نسبت به خرید گوشی هوشمند note 13 pro اقدام کنید. موبایلی که در اینجا بررسی می‌کنیم، از دوربین 3 گانه با حسگرهای عریض، فوق عریض و ماکرو استفاده می‌کند.

رزولوشن این حسگرها به ترتیب 200، 8 و 2 مگاپیکسل هستند. این یعنی تصاویر فوق‌العاده باکیفیتی در آن‌ها ثبت می‌شود. همچنین می‌توانید در نرخ 30 فریم فیلم‌های مختلفی را با رزولوشن 4K ثبت کرده و از تماشای آن لذت ببرید.

قوی‌ترین باتری لیتیوم پلیمری در نوت 13 پرو

باتری عاملی مهم در انتخاب و خرید یک موبایل است؛ در گوشی هوشمند note 13 pro نیز همین موضوع وجود دارد. این موبایل پرتوان علاوه‌بر استفاده از تراشه‌ها و سخت‌افزارهای عالی، یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5100میلی‌آمپر ساعتی نیز دارد.

این باتری قادر است در طول یک الی 2 روز بهترین شارژدهی را به شما ارائه دهد. ازطرف‌دیگر قابلیت شارژ سریع با توان 67 وات را نیز داشته و در 44 دقیقه باتری به‌طور کامل شارژ خواهد شد. دلیل این سرعت بالا بهره‌گیری از فناوری Power Delivery 3 در این موبایل است.

خرید نوت 13 پرو شیائومی با بهترین قیمت

موبایل

می‌توانید به فروشگاه‌های گوناگونی برای خرید note 13 pro سر بزنید؛ اما قطعا دیجی‌کالا بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا انواع مدل‌های این موبایل با گارانتی اصلی تهیه کنید و در رنگ‌های متنوع در اختیار شما قرار داده است.

جمع‌بندی

یکی از موارد بسیار مهمی که باید دررابطه‌با موبایل note 13 pro بدانید این است که ارزش خرید این دستگاه بسیار بالا بوده و خرید آن هرگز شما را پشیمان نمی‌کند. مشتریان زیادی وجود دارند که به‌دنبال دلایلی قانع‌کننده برای این کار هستند.

بهترین دلایلی که می‌توانیم برای این موضوع به آن‌ها بدهیم این است که تراشه این دستگاه نسل 7 اسنپ‌دراگون بوده و صفحه نمایش آن نیز بیشترین رزولوشون و روشنایی را درمیان محصولات میان رده دارد. اگر قصد خرید این اسمارت‌فون جذاب و خیره کننده را دارید، پیشنهاد ما این است که به فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا رفته و هرکدام از مدل‌های آن را سفارش دهید.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: گوشی موبایل
نظرات شما