تاریخ انتشار: ۱۳:۴۶ - ۰۷ اسفند ۱۴۰۳

بانک ملی ایران برنده جایزه مشتری مداری در جشنواره ملی معیار شد

در مراسم اختتامیه نخستین دوره جشنواره ملی معیار که به‌منظور تجلیل از برند‌های توانمند ملی در حوزه‌های نوآوری، مسئولیت اجتماعی، کارآفرینی و مشتری مداری برگزار شد، بانک ملی ایران موفق به کسب جایزه مشتری مداری شد.

بانک ملی ایران برنده جایزه مشتری مداری در جشنواره ملی معیار شد

رویداد۲۴| این افتخار بزرگ به‌دلیل عملکرد برجسته این بانک در زمینه توجه ویژه به نیاز‌های مشتریان و تلاش برای ارائه خدمات مالی نوآورانه و کارآمد در شرایط دشوار اقتصادی به این بانک تعلق گرفت.

جشنواره ملی معیار که بهمن‌ماه سال جاری در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، با حضور مدیران بخش دولتی و خصوصی، نمایندگان مجلس و صاحب‌نظران اقتصادی از سراسر کشور، به شناسایی و تقدیر از برند‌های توانمند در حوزه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی پرداخت.

این جشنواره فرصت مناسبی بود برای معرفی سازمان‌ها و کسب‌وکار‌هایی که با ارائه خدمات با کیفیت و نوآوری در رویکرد‌های اقتصادی و اجتماعی در راستای توسعه و پیشرفت کشور گام برداشته‌اند.

بانک ملی ایران که با یک قرن سابقه درخشان در صنعت بانکداری کشور، همواره به‌عنوان پیشرو در عرصه مشتری مداری شناخته شده، در این رویداد به‌خاطر ارائه خدمات مالی نوآورانه و تلاش برای بهبود شرایط اقتصادی، مورد تقدیر ویژه قرار گرفت.

برچسب ها: بانک ملی ایران
نظرات شما