تاریخ انتشار: ۱۸:۲۹ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
ثبت سند دیگری از احترام به نماینده معتدل ایران

احمدی نژاد این تصویر را به خاطر بسپارد!

با کنار گذاشته شدن پروتکل رسمی مراسم استقبال در کاخ الیزه، امروز سند دیگری از احترام به نماینده ایران به ثبت رسید.
رویداد24- با کنار گذاشته شدن پروتکل رسمی مراسم استقبال در کاخ الیزه، امروز سند دیگری از احترام به نماینده ایران به ثبت رسید.

به گزارش رویداد24، فرانسوا اولاند رییس جمهوری فرانسه در مراسم استقبال از حسن روحانی، رییس جمهوری ایران همانند سلف خود ژاک شیراک در مراسم استقبال از سید محمد خاتمی در سال 1999، بر خلاف پروتکل رسمی کاخ الیزه برای مراسم استقبال از پله های این کاخ پایین آمد.

این تصویر سندی است تا در انتخابات آینده فردی همچون احمدی نژاد ایستادن رییس جمهوری فرانسه بالای پله های کاخ الیزه را غم انگیزترین روز زندگی اش معرفی نکند.

احمدی نژاد این تصویر را به خاطر بسپارد

پیش از انتخابات سال 1388 فایل صوتی از محمود احمدی نژاد منتشر شد که رئيس دولت وقت چنين اظهار داشته است:« من چند سال قبل صحنه يي در تلويزيون ديدم؛ اين غصه اش در دلم ماند... که هنوز هم به طور کامل برطرف نشده است.ديدم مسوولي از ايران رفت در يک کشور اروپايي، رئيس آن کشور بالاي پله ها ايستاد. مسوول ما را آن دور پياده کردند و آن نامرد يک قدم پايين نيامد؛ براي چه؟ براي اينکه خرد کند. من آن شب در تلويزيون ديدم، خيلي غصه ام شد؛ خدا شاهد است، گفتم؛ «اي خداي بزرگ، يک شرايطي فراهم کن که اين غم سالها جبران شود.» 

احمدی نژاد در حریان مناظره های انتخاباتی در سال 88 هم بار دیگر این ادعای خود را تکرار کرد. ادعایی از اساس خلاف بود.

احمدی نژاد این تصویر را به خاطر بسپارد

چرا که عکس هاي موجود از آن ديدار همگي نشان دهنده استقبال گرم ژاک شيراک از سيدمحمد خاتمي دارد و او را در حالي که پايين پله ها کنار رئيس جمهوري سابق ايران ايستاده، نشان مي دهد.

امروز هم دوربین های حاضر در کاخ الیزه سند دیگری را  از احترام به نماینده ایران به ثبت رساند تا در جریان انتخابات آینده احمدی نژاد دیگری به تحریف واقعیت ها نپردازد. 
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
2
7
مموت از این خالی بندی ها توی پاچه اش زیاد داشت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۹
2
5
خود احمدی نژاد این حرف ها را از موج بی اخلاقی لشگرجیره بگیران اصولگرایان در بولتن ها و فضای مجازی یاد گرفت..
نظرات شما
نظرسنجی
در انتخابات پیش‌رو به کدام کاندیدای احتمالی قطعا رای نمی‌دهید؟
پیشخوان