تاریخ انتشار: ۱۳:۲۲ - ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۴

ضرورت تقویت اعتماد مشتریان

مدیرعامل هلدینگ مالی و سرمایه گذاری سینا بر لزوم تقویت فضای اعتماد مشتریان و تمرکز بر حل مشکلات آنها تاکید کرد.

ضرورت تقویت اعتماد مشتریان

رویداد ۲۴| امیر محمدرحیمی مدیرعامل هلدینگ مالی و سرمایه گذاری سینا در گردهمایی مدیران ستاد و شعب بیمه سینا ضمن تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع) با اشاره به لزوم تقویت فضای اعتماد برای مشتریان اظهار داشت: آگاهی از نیاز‌های مشتریان متناسب با نیاز روز و تمرکز بر حل مشکلات مشتری باید سرلوحه‌ی کارمان قرار گیرد. به مسئولیت پذیری و پاسخگویی به عنوان اصول اساسی اهمیت دهیم.

وی توجه به مراکز درمانی و پیگیری مشکلات بیمه‌گذاران را مهم دانست و افزود: خرده فروشی که استراتژی درستی هم هست نیاز به روابط عمومی بالا، مذاکره خوب و توسعه مهارت‌های ارتباطی دارد بنابراین در بحث خدمت و ارتباط با مشتری سعی در بهبود ارتباطات داشته باشیم.

وی با بیان اینکه ماهیت صنعت بیمه خدمت محوری است، افزود: به نیروی انسانی ماهر و متخصص ارج دهیم و باید به آموزش و یادگیری آنان بیشتر اهمیت دهیم. نظام پاداش و کارانه را باید به ارزیابی عملکرد و بهره‌وری گره بزنیم.

محمدرحیمی تصریح کرد: ما در هلدینگ به دنبال ایجاد سوپر مارکت مالی و باشگاه مشتریان مشترک هستیم و در حوزه فرایندها، انتظار حذف فرایند‌های زائد به منظور سرعت در پیشبرد کار‌ها را داریم.

وی با تاکید بر لزوم توجه به حق الناس و بیت المال در فعالیت‌های کاری افزود: سعی کنید به طور مستقیم و به صورت حضوری با شبکه نمایندگان مرتبط شوید و از پشت میز نشینی پرهیز کنید.

محمدرحیمی ضمن قدردانی از تلاش تیم مدیریتی و شخص مدیرعامل در طول سال گذشته، ابراز امیدواری کرد، با انجام فرایند افزایش سرمایه و بهبود نسبت توانگری، شاهد روز‌های بهتری در بیمه سینا باشیم. /

برچسب ها: بیمه سینا
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظرات شما