آغاز به کار سامانه نظرسنجی آنلاین بانک ملت
سامانه نظرسنجی آنلاین بانک ملت با هدف دریافت نظرات و دیدگاههای مشتریان و در راستای بهبود کیفیت ارائه خدمات به آنان شروع به کار کرد.
رویداد۲۴| در سامانه نظرسنجی آنلاین که با هدف دریافت بازخورد از مشتریان و ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده ازسوی کارکنان شعب طراحی شده است، امکان نظرسنجی از طریق تولید QRCODE اختصاصی برای هریک از همکاران شعب و استقرار آن روی باجه و همچنین ارسال پیامک حاوی لینک نظر سنجی به مشتری فراهم شده است.
این گزارش حاکی است، این سامانه در مرحله نخست به صورت پایلوت در شعب بانک ملت در استان تهران راه اندازی شده است و در هفتههای آینده به تمامی شعب در سراسر کشور تسری پیدا خواهد کرد.