تاریخ انتشار: ۱۶:۱۶ - ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۵
تعداد نظرات: ۱۱ نظر

پاسخ ایران به متن پیشنهادی آمریکا ارسال شد

یک منبع آگاه از ارسال پاسخ ایران به متن پیشنهادی آمریکا به میانجی پاکستانی خبر داد.
پاسخ ایران به متن پیشنهادی آمریکا ارسال شد

متن پیشنهادی آمریکا

رویداد۲۴| پاسخ جمهوری اسلامی ایران به آخرین متن پیشنهادی آمریکا برای خاتمه جنگ، امروز به میانجی پاکستانی ارسال شد.

به گزارش ایرنا، سخنگوی وزارت خارجه قبلا چند بار اعلام کرده بود دیدگاه‌ها و ملاحظات ایران راجع به پیشنهاد‌های آمریکا، بعد از تکمیل بررسی‌ها و جمعبندی نهایی، ارسال خواهد شد.

بر اساس طرح پیشنهادی، در این مرحله مذاکرات متمرکز بر موضوع خاتمه جنگ در منطقه خواهد بود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۰
0
2
تنها راه نجات ایران و جهان، پایان جمهوری اسلامی است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۰
0
2
جنگ خاتمه پیدا نمی‌کنه، نظام ایران سردرگم شده، نمیدونه چه خبره، اینترنت قطع، تنگه بسته، اصلا نمیدونن چه خبره، گرونی، فقر...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۰
0
2
وقت کشی مثل همیشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۰
2
0
و این در حالی است که آمریکا عضو برجام نیست و نمی‌تواند اظهاراتی به دیگر اعضا منتسب کند ترامپ در سال 1397 به درخواست بنیامین نتانیاهو، از توافق هسته ای برجام خارج شده است سوال اینجاست که پس چرا ایران باز هم درس عبرت نگرفته است که متأسفانه هنوز هم با خیانتکاران و جنایتکاران مذاکره و همکاری می کند چرا؟ ترامپ در سال 97 به صورت غیر قانونی و هم بدون پرداخت هزینه از توافق هسته ای برجام خارج شده است و هم با خروج از توافق هسته ای برجام منشور سازمان ملل را نقض کرده است.
اروپا جنایتکار حق حرف زدن در مورد مذاکره با ایران را ندارد و این در حالی است که اروپا جنایتکار از سال 1394 تاکنون به تعهدات خود در برجام عمل نکرده است.
و این در حالی است که کشورهای اروپایی از سال 2015 تاکنون به تعهدات خود در برجام عمل نکردند.
اروپا جنایتکار از سال 1394 تاکنون به تعهدات خود در برجام عمل نکرده است.
پس عملکرد ایران از سال 1394 تاکنون در توافق هسته ای برجام، مذاکرات وین، عمان، رم، ژنو و اسلام آباد پاکستان غلط و اشتباه بوده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۰
بعد از مذاکره متأسفانه مشکل ایران با آمریکا و مزدورانشان 1000 برابر هم افزایش یافته است.
آمریکا جنایتکار که بدون مجوز شورای امنیت سازمان ملل متحد به ایران تجاوز و حمله کرده است و هم مردم عادی تهران و مردم عادی سایر شهرهای ایران را بمباران و قتل عام کرده است و مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است و باید در دادگاه بین المللی محاکمه و مجازات شود.

ملت ایران در برابر آمریکا جنایتکار هرگز سر خم نخواهد کرد.
ملت ایران در برابر ترامپ جنایتکار هرگز سر خم نخواهد کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۱
و این در حالی است که آمریکایی ها جنایتکار و به همراه انگلیسی ها جنایتکار از سال 1332 تاکنون مردم ایران را ترور و قتل عام می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
از سال 1332 تاکنون در هر جای ایران جنایتی رخ می دهد که دست آمریکا جنایتکار در کار است.
از سال 1332 تاکنون در هر جای ایران جنایتی رخ می دهد که دست انگلیس جنایتکار در کار است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۰
2
0
برای نبرد، مبارزه و جنگ در برابر تجاوز آمریکایی صهیونی ادامه می‌دهیم و هم انتقام خون شهیدان را از آمریکایی ها و صهیونیست ها می گیریم
اگر نیروهای تروریستی آمریکایی از امارات و هم سایر کشورهای عربی را ترک نکنند و ما از آنها انتقام می گیریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۰
2
0
پست جدید ترامپ: ۴۷ سال ایرانی‌ها ما را «گول زده‌اند»
دونالد ترامپ در جدیدترین پیام خود مدعی شد: ایران به مدت ۴۷ سال با ایالات متحده و بقیه جهان بازی کرده است (تأخیر، تأخیر، تأخیر!) و سپس سرانجام وقتی باراک حسین اوباما رئیس‌جمهور شد، به «گنج» رسید.
تاریخ: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۵ - ۲۲:۳۸
عصر ایران: ترامپ در صفحه شخصی خود ادعا کرد: به مدت ۴۷ سال ایرانی‌ها ما را «گول زده‌اند».



دونالد ترامپ در جدیدترین پیام خود مدعی شد: ایران به مدت ۴۷ سال با ایالات متحده و بقیه جهان بازی کرده است (تأخیر، تأخیر، تأخیر!) و سپس سرانجام وقتی باراک حسین اوباما رئیس‌جمهور شد، به «گنج» رسید.


او نه تنها با آنها خوب بود، بلکه عالی بود، واقعاً به طرف آنها رفت، اسرائیل و همه متحدان دیگر را کنار گذاشت و به ایران یک فرصت جدید و بسیار قدرتمند برای زندگی داد.



صدها میلیارد دلار و ۱.۷ میلیارد دلار پول نقد سبز به تهران منتقل شد و روی یک سینی نقره‌ای به آنها داده شد. هر بانکی در واشنگتن دی‌سی، ویرجینیا و مریلند خالی شد — اینقدر پول زیاد بود که وقتی رسید، اوباش ایرانی نمی‌دانستند با آن چه کنند. آنها هرگز چنین پولی ندیده بودند و دیگر هم نخواهند دید. پول‌ها در چمدان‌ها و کیف‌ها از هواپیما خارج شد و ایرانی‌ها نمی‌توانستند خوش‌شانسی خود را باور کنند.



آنها بالاخره بزرگ‌ترین ساده‌لوح را پیدا کردند، به شکل یک رئیس‌جمهور آمریکایی ضعیف و احمق. او به عنوان «رهبر» ما فاجعه بود، اما نه به بدی جو بایدن خواب‌آلود! به مدت ۴۷ سال ایرانی‌ها ما را «گول زده‌اند»، ما را منتظر نگه داشته‌اند.

و این در حالی است که آمریکایی ها جنایتکار و به همراه انگلیسی ها جنایتکار از سال 1332 تاکنون مردم ایران را ترور و قتل عام می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
از سال 1332 تاکنون در هر جای ایران جنایتی رخ می دهد که دست آمریکا جنایتکار در کار است.
از سال 1332 تاکنون در هر جای ایران جنایتی رخ می دهد که دست انگلیس جنایتکار در کار است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۰
1
0
بعد از مذاکره متأسفانه مشکل ایران با آمریکا و مزدورانشان 1000 برابر هم افزایش یافته است.
آمریکا جنایتکار که بدون مجوز شورای امنیت سازمان ملل متحد به ایران تجاوز و حمله کرده است و هم مردم عادی تهران و مردم عادی سایر شهرهای ایران را بمباران و قتل عام کرده است و مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است و باید در دادگاه بین المللی محاکمه و مجازات شود.

ملت ایران در برابر آمریکا جنایتکار هرگز سر خم نخواهد کرد.
ملت ایران در برابر ترامپ جنایتکار هرگز سر خم نخواهد کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۱
و این در حالی است که آمریکایی ها جنایتکار و به همراه انگلیسی ها جنایتکار از سال 1332 تاکنون مردم ایران را ترور و قتل عام می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
از سال 1332 تاکنون در هر جای ایران جنایتی رخ می دهد که دست آمریکا جنایتکار در کار است.
از سال 1332 تاکنون در هر جای ایران جنایتی رخ می دهد که دست انگلیس جنایتکار در کار است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۱
مذاکره با آمریکا جنایتکار 100 درصد فقط به معنای تسلیم است و تسلیم محسوب می شود.
هر گونه ادامه مذاکره با آمریکا جنایتکار اشتباه از سوی ایران محسوب می شود
دیگر مذاکره با آمریکا در موضوع و در مورد برنامه هسته ای ایران وجود ندارد.
مشکل اصلی بین ایران و آمریکا هیچ ارتباطی و ربطی به برنامه هسته ای ایران ندارد و از سال 1392 تاکنون هم نداشته است.
مشکل اصلی بین ایران و آمریکا در سال 1332 آغاز شده است، نه در سال 1392
نظرات شما
captcha