تاریخ انتشار: ۱۷:۵۹ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
یک منبع نزدیک به شیخ نور در گفت‌وگو با رویداد۲۴ مطرح کرد

ناطق نوری قهر نکرده، او سرباز ولايت است

مغرضان داخلی و کوردلان خارجی که همواره در انتظارفرصتی هستند تا صرفا در جهت منافع سیاسی خود گام بردارند، این باردرصدد برآمدند تا از خبر استعفا حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری از ریاست بازرسی دفتر مقام معظم رهبری با تحریف واقعیت و خیالبافی بدون در نظر داشتن منافع ملی نهایت استفاده را ببرند و در این رابطه به شایعات فراوانی دامن زدند.
رویداد۲۴مغرضان داخلی و کوردلان خارجی که همواره در انتظارفرصتی هستند تا صرفا در جهت منافع سیاسی خود گام بردارند، این باردرصدد برآمدند تا از خبر استعفا حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری از ریاست بازرسی دفتر مقام معظم رهبری با تحریف واقعیت و خیالبافی بدون در نظر داشتن منافع ملی نهایت استفاده را ببرند و در این رابطه به شایعات فراوانی  دامن زدند.

در ميان هياهوي آخرين شب انتخابات خبري غير منتظره و غير قابل باور به گوش رسيد، حجت الاسلام والمسلمين ناطق نوري از رياست بازرسي دفتر مقام معظم رهبري استعفا كرد، خبري كه كمتر مورد باور بود ولي امروز توسط رسانه ها مورد تاييد قرار گرفت.

یک منبع آگاه نزدیک به آقای ناطق نوری درگفت‌وگو با  رویداد۲۴ با تایید استعفای حجت الاسلام ناطق نوری  از ریاست بازرسی دفترمقام معظم رهبری  درباره علت این استعفاء چنین توضیح داد: موضوع استعفاء ایشان از مدت ها قبل توسط ایشان مطرح شده بود و ایشان با توجه به حمایت های خود از دکتر روحانی  و با توجه به اینکه ایشان به جد معتقدند مجموعه نهاد رهبری که در نزد مردم جایگاه والایی دارد نباید ابزار دست هیچ یک از جریانات سیاسی شود و سوء استفاده‌ سیاسی و جناحی از این نهاد و سایر نهادهای انقلابی نادرست است و انتصاب خود به دفتر مقام معظم رهبرى را در تلاقى با این دیدگاه مى دانست، استعفای خود را  به معظم له تقدیم کردند.

این منبع آگاه دررابطه با پذیرش یا عدم آن توسط مقام معظم رهبری اضافه کرد: استعفا حجت الاسلام ناطق نوری هنوز مورد تائید مقام معظم رهبری قرار نگرفته و ایشان منتظر اعلام نظررهبر معظم انقلاب هستند. 

حال اين موضوع دستمايه مغرضان داخلي و كور دلان خارجي قرار گرفته، اين در حالي است که منبع آگاه نزدیک به آقای ناطق نوری درگفت‌وگو با  رویداد۲۴ گفت: حجت الاسلام ناطق نوري سالها با مبارزات انقلابي در نزد مردم زبانزد عام و خاص است و همواره با مشي اعتدالي و به دور از هيجانات سياسي امين مردم و نظام بوده است. 

اين منبع آگاه در خصوص علت استعفاي ايشان نيز متذكر شد؛ حجت الاسلام ناطق نوري همواره از دغدغه مندان نظام بوده و در جهت توصیه ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری و منافع ملی قدم گذارده و هرگز راهی را در پیش نگرفته که موجب بهره برداری دشمنان نظام شود.

وی همچنین افزود: بهتر آن است به جای فضا سازي و بیان دروغ علیه این يار امام و رهبري در اين لحظات حساس و سرنوشت‎ساز مثل ايشان در تلاش براي دعوت همه براي حضور حد اكثري در پاي صندوقهاي رأي باشيم تا با حضور خود دشمنان نظام و رهبري را مأيوس كنيم.

در ادامه اين منبع آگاه ضمن تكذيب قهر ايشان بيان كردند آقاي ناطق سرباز ولايت است وروحيه ايشان بدور از اين نوع رفتارها است و وي در حال حاضر در منزل خود هستند و فردا اول وقت در لواسان راي خود را به صندوق آرا خواهند انداخت.
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان