تاریخ انتشار: ۰۹:۳۳ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۴
غلام رضا حیدری کاندیدای اصلاح‌طلب انتخابات مجلس در گفت‌وگو با رویداد۲۴:

تمرکز مجلس دهم بر اجرایی شدن برجام باشد

به اعتقاد من مهم‌ترین تمرکز مجلس دهم باید بر اجرایی شدن برجام باشد، چرا که برای دستیابی به توافق هسته‌ای زحماتی زیادی کشیده شده و این مسئله فرایند مفصلی را طی کرده است.
رویداد۲۴- یک کاندیدای فهرست «ائتلاف ۹۲ -گام دوم» در انتخابات مجلس دهم با اشاره به استراتژی اصلاح‌طلبان برای تحقق دستاوردهای برجام اظهار داشت: لازمه این امر این است که در کشور آرامش حاکم باشد و باید از اصطکاک پرهیز شود، البته اختلاف نظر و بحث طبیعی است اما با جهت‌گیری‌هایی که به نفع کشور و ملت باشد.

غلامرضا حیدری نامزد اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس دهم، در گفت‌وگو با رویداد۲۴، با اشاره به برنامه‌های اصلاح‌طلبان پس از راه‌یابی به مجلس، گفت: به اعتقاد من مهم‌ترین تمرکز مجلس دهم باید بر اجرایی شدن برجام باشد، چرا که برای دستیابی به توافق هسته‌ای زحماتی زیادی کشیده شده و این مسئله فرایند مفصلی را طی کرده است.

وی افزود: توافق هسته‌ای با رهنمودها و پشتیبانی‌های مقام معظم رهبری به اینجا رسیده است و مجلس باید به عنوان ناظر، هدایت‌گر و تسهیل‌گر باشد تا برجام در ابعاد مختلف تحقق پیدا کند و کشور از ابعادش بهره‌مند باشد.

این نماینده اسبق مجلس با اشاره به استراتژی اصلاح‌طلبان برای تحقق دستاوردهای برجام اظهار داشت: لازمه این امر این است که در کشور آرامش حاکم باشد و باید از اصطکاک پرهیز شود، البته اختلاف نظر و بحث طبیعی است اما با جهت‌گیری‌هایی که به نفع کشور و ملت باشد.

این کاندیدای اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس دهم، همچنین تأکید کرد: برنامه‌های کلی وجود دارد که به نظر من مهم‌ترین برنامه این است که مجلس با دیدگاه مثبت به دولت نگاه کند.

حیدری با اشاره به ضرورت بهبود روابط ایران با کشورهای دیگر، اظهار داشت: در شرایط امروز نیازمند این هستیم که متعامل سازنده با دنیا داشته باشیم و از این نظر مجلس آینده نیز باید دیدگاه و رویکرد مثبت در تعامل با دنیا داشته باشد.

نظرات شما
پیشخوان