تاریخ انتشار: ۰۹:۰۴ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۴
حمله حداد عادل به اعتدال‌گرایان:

تندروها خود را پشت نقاب اعتدال مخفی می‌کنند

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان گفت: امروز زمان آن رسیده است تا مردم برای تعیین سرنوشت خود تصمیم‌گیری کنند.
رویداد24- سخنگوی ائتلاف اصولگرایان گفت: امروز زمان آن رسیده است تا مردم برای تعیین سرنوشت خود تصمیم‌گیری کنند.

 حدادعادل در همایشی در مسجد امام صادق (ع) گفت: من از همه مردم می پرسم که آیا باید اسم تفکر اصولگرایی را افراطی گری و تندروی بنامیم ممکن است یک برادر و خواهری این مسئله را مطرح کند اما مسئله تندروی و افراط نیست بلکه مسئله پافشاری بر سر منافع ملی است اینکه ما از لفظ خوشایند و مبهم اعتدال استفاده بکنیم و بگوییم هر کاری که ما انجام می دهیم اسم اعتدال بر روی آن است و هر کسی که نقدی بر آن دارد تندرو و افراطی است درست نیست.

وی گفت: باید مجلسی تشکیل شود که در عین حال که با دولت همکاری داشته باشد نقاط ضعف دولت را هم به او گوشزد کند. ما بدنبال تضعیف دولت به مجلس نمی رویم بلکه برای کمک به دولت می خواهیم به مجلس ورود کنیم چرا که کمک به دولت را هم در تایید اقدامات درست دولت می دانیم و هم در نقد تصمیماتی که تشخیص می دهیم درست نیست.

حداد عادل تصریح کرد: اینکه دولتی بخواهد مجلسی تشکیل شود که هر لایجه ای توسط او مطرح شد، هیچ نظارتی بر آن اعمال نشود و هر آنچه دولت می‌خواهد در مجلس به تصویب برسد، به سود کشور نیست. نباید کسانی که شجاعانه و آزادانه نقد می‌کنند را با برچسب افراطی و تندرو در نظر ملت کنار بزنیم.

وی افزود: کسانی که امروز پشت نقاب اعتدال مخفی شده اند، افرادی هستند که تندروی خود را در سال های گذشته و از جمله در فتنه 88 نشان دادند.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان تاکید کرد: اخیرا گفته شده که بنده در مجلس نهم کم صحبت کرده ام و خواسته‌اند بگویند حداد عادل کم کار بوده است؛ آقای مرندی که همواره، بنده در کنار ایشان در مجلس می‌نشینم می توانند گواهی بدهند که من از زمانی که وارد مجلس می شوم تا آخرین دقیقه ای که در صحن حضور دارم، یک لحظه هم فارغ از کار مجلس نیستم.

حداد عادل در پایان گفت: کار مجلس این نیست که یک نفر مدام پشت تریبون صحبت کند. خرده گیری به امثال بنده مانند این است که فردی نمایش و فیلمی ببیند و در آخر بگوید چرا کارگردان در این فیلم نقشی نداشت و دیده نشد؛ البته بنده برای خودم چنین عنوانی قائل نیستم ولی در مجلس نوع کارها و مراجعات من به این صورت است. تصور نشود اگر میکروفون بنده مدام خاموش و روشن نمی شود، خودم هم خاموش هستم.

منبع: انتخاب
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان