تاریخ انتشار: ۰۸:۳۲ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۴
تعداد نظرات: ۶ نظر

تکرار می کنم... به تمام افراد هر دو فهرست لیست امید...

تاریخ هیجده ساله جریان اصلاحات، نشان داده است که هرگاه تدبیر رهبری جریان توسط اصلاح طلبان،روند اجرایی به خود گرفته است نتیجه مطلوب، حاصل آمده است.
رویداد24- تاریخ هیجده ساله جریان اصلاحات، نشان داده است که هرگاه تدبیر رهبری جریان توسط اصلاح طلبان،روند اجرایی به خود گرفته است نتیجه مطلوب، حاصل آمده است و هرگاه نظراتی دیگر، امکان ظهور و بروز یافته است نتیجه دلخواه، بدست نیامده است. اصلی ترین ویژگی و نقطه اشتراک اصلاح طلبان ایران اسلامی، اتفاق نظر بر شخصی آگاه و دلسوز و سیاستمدار است که در شرایط و رخدادهای متفاوت، اسیر احساسات نمی شود و منطقی ترین تصمیم که برآمده از مشورت با صاحب نظران است را برای تحقق اهداف اصلاحات، اتخاذ نموده و ارائه می نماید.

روند بررسی تاریخ هیجده ساله رهبری رئیس دولت اصلاحات، فرصت دیگری را می طلبد اما یادآوری دو انتخابات گذشته و عملکرد متفاوت اصلاح طلبان، واقعیتی را نمایان می کند که هرگاه در مسیر تبیین شده رهبر جریان اصلاحات، قدم گذاشته شد موفقیت حاصل آمد و اگر چنین نشد نتیجه مورد انتظار، رُخ ننمود.

در انتخابات مجلس نهم و با فضای موجود پس از وقایع 88، نظر رهبری جریان اصلاحات، بر حضور در انتخابات بود تا اندک مجال عرض اندام هم از بین نرود اما تصمیم بسیاری از اصلاح طلبان، تحریم انتخابات بود و نتیجه تحریم نیز مجلسی شد شامل کوچک زادگانِ  توهین کننده به بزرگان و بزرگ زادگان، که  در طراز جمهوری اسلامی قرار نداشت.نتیجه عدم پیروی از تصمیم رهبری جریان، آن شد که مشاهده گردید.
در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، عقلانیت و خرد جمعی، تصمیم خود را بر محوریت رهبری جریان اصلاحات استوار نمود و فضای انتخابات، مدیریت شد.رئیس دولت اصلاحات، در تصمیمی خردمندانه، کاندیدا نشد تا آیت الله هاشمی نامزد شود. صلاحیت آیت الله هاشمی احراز نشد و تصمیم رهبری جریان بر انصراف دکتر عارف و حمایت از دکتر روحانی قرار گرفت. دکتر عارف ایثارگونه و برای پیروی از تصمیم فرزند بزرگ آیت الله خاتمی، انصراف داد و اصلاح طلبان و آیت الله هاشمی، به پیروی از حمایت رئیس دولت اصلاحات از دکتر روحانی، از وی حمایت کردند و پیروز رقابت شدند. نتیجه پیروی از تصمیم رهبری جریان، آن شدکه مشاهده گردید.

تصمیمات رئیس دولت اصلاحات، برآمده از نظر صاحب نظران و شورای مشورتی اصلاحات و حاصل عقل جمعی و تجربه گرانبهایی است که در طول سالها فعالیت، حاصل آمده است و با جامع نگری و درک شرایط، به اقتضای زمانه، ارائه می شود. برای انتخابات پیشِ رو نیز تصمیم رهبری جریان، مشارکت حداکثری و نوشتن نام تمامی افراد معرفی شده توسط شورای مرکزی اصلاح طلبان برای مجلسین خبرگان و  شورای اسلامی است. شاید بسیاری از اصلاح طلبان، قصد داشتند به برخی از افراد موجود در فهرستها به ویژه در فهرست خبرگان رای ندهند اما بنا به توصیه اکید فرزند فاضل و با تقوای امام(ره)، به افراد هر دو لیست، رای می دهند و به تصمیم و نظر رهبری جریان، احترام گذاشته و اعتماد می کنند.

لذا همگی به یکدیگر توصیه می کنیم:« تمام افراد هر دو لیست، تکرار می کنیم تمام افراد هر دولیست امید»
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
زارع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
9
7
سلام.بسیارعالی.موافقم
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
4
8
هی پیچوندی و اسم خاتمی رو نیاوردی... مسخره است
عسل
|
Germany
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
5
8
فقط به اذن تو سید پاکی هااا ، فقط به اذن کلام تو
عمار رهبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
8
3
ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند ... تکرار میکنم ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند ...
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
1
0
تکرار میکنم . امروز ریاست دو مجلس مشخص شد . تکرار میکنم مفتضحانه باختیم !
حسین حیدریان اردکانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
0
0
باسمه تعالی
تکرار می کنم. مرگ بر فتنه گر. مرگ بر فتنه گر
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان