تاریخ انتشار: ۱۷:۳۵ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۶

سرپرست شهرداری اراک معرفی شد

مراسم تودیع شهردار اراک و معرفی علیرضا بیاتیان به عنوان سرپرست شهرداری با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی، رئیس و اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اراک برگزار شد
رویداد۲۴-مراسم تودیع شهردار اراک و معرفی علیرضا بیاتیان به عنوان سرپرست شهرداری با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی، رئیس و اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اراک برگزار شد


  به نقل از پایگاه خبری استانداری، عزیز فیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی ضمن قدردانی از شهردار قبلی اظهار کرد: شهر اراک بواسطه مرکز استان بودن، نماد آبروی این استان است و مدیریت شهری آن از جایگاه خاصی برخوردار است و بایستی از هر نظر مورد توجه قرار گیرد .

فیلی افزود: استانداری مرکزی از نظر تخصیص اعتبارات عنایت ویژه ای به شهر اراک دارد و همواره آسایش، آرامش و نشاط شهروندان اراکی را یک ماموریت مهم برای شهرداری می داند .

وی اظهار کرد: در دوره قبلی اقدامات بسیار خوبی در مدیریت شهری، تکمیل پروژه های عمرانی و طراحی و اجرای پروژه های جدید صورت گرفت .

رئیس شورای هماهنگی ترافیک استان مرکزی گفت: روان سازی ترافیک شهری و رفع گره های ترافیکی در سطح شهر اراک و دیگر اقدامات صورت گرفته موجب شد که این دوره یکی از پربارترین ادوار خدمتی در تاریخ شهرداری اراک محسوب شود .

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی از همکاری و تعامل خوب شهرداری اراک با مدیریت ارشد استان و دستگاه های اجرایی تشکر کرد و گفت: توجه به سیما و منظر شهری، تلاش در جهت کاهش آلودگی هوای شهر اراک ، توسعه فضای سبز و جنگل کاری در حاشیه شهر بویژه در منطقه چقا با استفاده از روشهای نوین آبیاری، تلاش مجدانه برای ساماندهی صنوف مزاحم و ایجاد شهرک خودرو از جمله اقدامات شاخص و قابل تقدیر شهرداری اراک در دوره اخیر بوده است .

در پایان این نشست حکم سرپرستی شهرداری اراک با امضای استاندار مرکزی به علیرضا بیاتیان ابلاغ و از خدمات عباسی شهردار قبلی تقدیر شد
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان