تاریخ انتشار: ۱۴:۲۳ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۶

آغاز طرح عید تا عید فروش محصولات پارس خودرو از امروز با تسهیلات ویژه

خودروهای خانواده برلیانس از جمله محصولات پر فروش گروه خودروسازی سایپا هستند که با توجه به کیفیت بالای تولید و نیاز بازار، درطرح عید تا عید به تعداد محدود و با تسهیلات ویژه عرضه می شوند.
رویداد۲۴-شركت پارس خودرو به مناسب فرارسیدن اعیاد قربان و غدیر پیش فروش خانواده برلیانس را آغاز کرد.


رضا تقی زاده معاون فروش و بازار یابی سایپا با اعلام این خبر گفت: از روز چهارشنبه 8شهریور ماه سال جاری طرح عید تا عید پیش فروش محصولات برلیانس خانواده H200 و H300از محصولات شرکت پارس خودرو به مناسبت فرارسیدن اعیاد خجسته قربان و غدیر اجرا

وی افزود: خودروهای خانواده برلیانس از جمله محصولات پر فروش گروه خودروسازی سایپا هستند که با توجه به کیفیت بالای تولید و نیاز بازار، درطرح عید تا عید به تعداد محدود و با تسهیلات ویژه عرضه می شوند.

معاون بازاریابی و فروش سایپا تصریح کرد:علاقمندان به محصولات پارس خودرو می توانند با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا و یا نمایندگی های مجازدر سراسر کشور ، اقدام به ثبت نام و خرید خودروهای مورد نظر خود کنند.

وي خاطرنشان کرد: در اين طرح براي خريدهاي نقدي، ((بسته خدمات 3 ستاره رايگان)) شامل : بيمه بدنه عادي يكساله ،امداد پشتيبان 2 ساله ، سرويس اوليه 6ماهه و سرويس هاي ادواري 10.000و 20.0000 كيلومتر ارائه خواهد شد.

 تقي زاده با تاكيد اين مطلب كه تمام سرويس هاي فوق به صورت رايگان به مشتريان محترم ارائه خواهد شد افزود:فروش اعتباري ، با تسهيلات تا سقف 25ميليون تومان و نرخ كارمزد مناسب ، از ديگر شرايط در نظر گرفته شده در اين طرح براي هموطنان ارجمند است.
نظرات شما
پیشخوان