تاریخ انتشار: ۱۸:۴۱ - ۲۲ مهر ۱۳۹۶

مرغ 400 تومان ارزان شد

رییس اتحادیه پرنده و ماهی گفت:گرچه انتظار می رود که در روزهای پایانی ماه تقاضا برای خرید افزایش یابد اما با وجود شرایط فعلی بازار روند نزولی قیمت ادامه خواهد داشت.

رویداد۲۴-رییس اتحادیه پرنده و ماهی گفت:گرچه انتظار می رود که در روزهای پایانی ماه تقاضا برای خرید افزایش یابد اما با وجود شرایط فعلی بازار روند نزولی قیمت ادامه خواهد داشت.مهدی یوسف خانی رییس اتحادیه پرنده و ماهی از کاهش 400 تومانی قیمت مرغ در بازار خبر داد و افزود: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 4 هزار و 200 تومان، مرغ آماده به طبخ در کشتارگاه 5 هزار و 700 تومان، توزیع درب واحد های صنفی 5 هزار و 850 و خرده فروشی 6 هزار و 450 تومان است.

به گفته وی نرخ هر کیلو ران مرغ با کمر 5 هزار و 450 و ران مرغ بدون کمر برابر با قیمت مرغ 6 هزار و 450 تومان است.

یوسف خانی با اشاره به نرخ سایر مشتقات افزود: همچنین نرخ هر کیلو سینه با کتف 12 هزار تومان، سینه بدون کتف 13 و فیله مرغ 14 هزار و 500 تومان است.

رییس اتحادیه پرنده و ماهی کاهش شدید تقاضا در برابر ترافیک بار عرضه از سوی مرغداران را دلیل اصلی نوسان قیمت مرغ در روزهای اخیر دانست.

وی  با اشاره به اینکه با وجود قیمت های کنونی مرغداران و کشتارگاه ها به خاک سیاه نشستند، افزود: اکنون مرغداران در فروش هر کیلو مرغ 500 تومان و کشتارگاه در هر بار ماشین 500 تا یک میلیون تومان زیان می کنند و در این میان تنها سود عاید مردم می شود.

 

نظرات شما
پیشخوان