تاریخ انتشار: ۰۸:۲۵ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۴
مرتضی بانک:

امیدواریم سال 95 سال شکوفایی ورزش کشور باشد

معاون نهاد ریاست جمهوری با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور در سال 94 گفت: این مشکلات از نظر اعتباری ورزش کشور را نیز تحت‌الشعاع خود قرار داده بود اما امیدواریم سال 95 سال شکوفایی و رونق اقتصادی برای ورزش کشور باشد.
رویداد24- معاون نهاد ریاست جمهوری با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور در سال 94 گفت: این مشکلات از نظر اعتباری ورزش کشور را نیز تحت‌الشعاع خود قرار داده بود اما امیدواریم سال 95 سال شکوفایی و رونق اقتصادی برای ورزش کشور باشد.

مرتضی بانک اظهار کرد: خوشحالم که در جمع خانواده بزرگ و موفق تیروکمان حضور پیدا کرده‌ام. امیدوارم موفقیت‌های این رشته همچنان در سال آینده و در رقابت‌های آسیایی تایلند که فروردین‌ماه برگزار می‌شود، همواره تداوم داشته باشد.

وی افزود: امیدوارم دولت تدبیر و امید با حمایت خود از ورزش، نشاط و شادی را بیش از پیش در بین جوانان فراهم کند و بتواند امکانات لازم را برای موفقیت تیم‌های ورزشی در المپیک مهیا سازد.

بانک گفت: برای اینکه بتوانیم مدیریت دقیق‌تر، علمی‌تر و مناسب‌تری را در ورزش ایجاد کنیم و در مسیر رشد و گسترش ورزش حرکت کنیم، باید بتوانیم از تجربیات کسانی که در فعالیت‌های ورزشی پیشگام هستند، بهره ببریم. نکته دیگری که حائز اهمیت است برخوردار شدن از امکانات عمومی و ورود بخش خصوصی به ورزش است. قطعا ورزش بدون حضور بخش‌های خصوصی رشد نخواهد کرد. امیدوارم روزی به جایی برسیم که فعالیت‌های ورزشی در بخش خصوصی نیز گسترش پیدا کند.

وی اضافه کرد: به اعتقاد من باید باشگاه‌ها را به سمتی سوق داد که کار تیم‌داری انجام ندهند و ظرفیت باشگاه‌داری را در کشور به سمتی ببریم که به صورت یک باشگاه کامل در کشور فعالیت داشته باشند، نه فقط تیمداری کنند.

معاون نهاد ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: برای اینکه بتوانیم در آینده امکانات خوبی را در ورزش کشور فراهم کنیم و به سمت شکوفایی و رشد ورزش کشور حرکت کنیم، باید دولت با حمایت‌های همه‌ جانبه خود از ورزش، امکانات وسیعی را برای جوانان فراهم کند و با رفع گرفتاری‌هایی که امروز جامعه ورزش درگیر آن است، در جهت تقویت ورزش کشور گام‌های موثری بردارد.

بانک در پایان با بیان اینکه سال 94 سال بسیار سختی از نظر اقتصادی برای دولت تدبیر و امید بود، گفت: امسال به خاطر مشکلات اقتصادی که دولت با آن مواجه بود و مشکلاتی که پیش از این متوجه دولت شده بود، محدودیت‌های زیادی را پیش روی دولت قرار داد که امیدوارم در سال 95 شاهد رونق اقتصادی بهتر در کشور باشیم. زیرا اگر اقتصاد کشور رونق پیدا کند، بدون شک ورزش کشور نیز رشد و گسترش پیدا می‌کند و کمتر شاهد مشکلات اقتصادی در ورزش کشور خواهیم بود.
منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان