تاریخ انتشار: ۱۱:۱۸ - ۱۱ آبان ۱۳۹۶
در پی گفت وگوی مجید صفدری صورت گرفت

جوابیه بیمه ما به رویداد۲۴

روابط عمومی بیمه ما به اظهارات اخیر مدیرعامل سابق بیمه ما واکنش نشان داد.
رویداد۲۴- روابط عمومی بیمه ما به اظهارات اخیر مدیرعامل سابق بیمه ما واکنش نشان داد.

در پی گفت‌وگوی مجید صفدری با رویداد24 ذیل عنوان «بالاترین سود را در صنعت بیمه پرداخت کردیم/ بدلیل عدم علاقه «اخلاقی» مدیرعامل بانک ملت استعفا دادم» روابط عمومی بیمه ما با صدور جوابیه به این واکنش نشان داد.

متن جوابیه بیمه ما به این شرح است:

روابط عمومی شرکت بیمه ما (سهامی عام)، پیرو گزارش منتشره توسط پایگاه خبری رویداد24 در گفتگو با مدیرعامل پیشین این شرکت، مواردی را جهت تنویر افکار عمومی به‌ویژه خانواده بزرگ بیمه کشور به آگاهی می‌رساند:

با عنایت به پایان دوره تصدی هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت بیمه ما و لزوم تعیین اعضاء جدید و انتخاب مدیرعامل، حسب روال قانونی، صلاحیت آقای مجید صفدری برای انتصاب مجدد، از سوی نهاد ذی‌ربط احراز و تائید نگردیده است.

با عنایت به ارائه آمار و ارقام نادرست از وضعیت شرکت در گفتگو با پایگاه خبری صدرالاشاره، آمار و ارقام عملکردی صحیح بر اساس مستندات موجود در شرکت و صورت‌های حسابرسی شده جهت اطلاع مخاطبان محترم به شرح ذیل ارائه می‌گردد:

سودآوری شرکت در سال‌های مالی 94 و 95 به ترتیب به مبلغ 304 و 350 میلیارد بوده است که سال 1394(شروع دوره مدیرعاملی مشارالیه) نسبت به سال 1393 که شرکت سودی معادل 342 میلیارد داشته است، 11 درصد کاهش داشته است.

تعداد شعب شرکت بیمه ما (سهامی عام) قبل از شروع دوران تصدی آقای صفدری به‌عنوان مدیرعامل، 38 شعبه فعال بوده است و موارد مطروحه مبنی بر دایر نمودن کلیه شعب فعلی در دوران مدیرعاملی ایشان صحت نداشته و در دوران مذکور، صرفاً 5 شعبه راه‌اندازی و فعال‌شده است که پیش از آن نیز در قالب میز بیمه‌ای در شعب بانک ملت فعال بوده‌اند.

موضوع پرونده مالیاتی مرتبط با سال 1394، عمدتاً مربوط به دوره تصدی ایشان بوده است که خوشبختانه از طریق رسیدگی و ارائه مدارک و مستندات توسط مدیریت مربوطه پیگیری و حل‌وفصل شده است.
نظرات شما
پیشخوان