تاریخ انتشار: ۱۱:۴۰ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۶

بهره برداری از پروژه مخزن ذخیره آب شهر نراق

به دنبال افتتاح پروژه های شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی در دهه فجر سالجاری، در سومین روز از این دهه پروژه آبرسانی به شهر نراق با حضور مهندس آقازاده استاندار مرکزی ، مهندس کردی فرماندار دلیجان ، مهندس خلیلی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی و جمعی از مسئولان استان و شهرستان به بهره برداری رسید.

رویداد۲۴-به دنبال افتتاح پروژه های شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی در دهه فجر سالجاری، در سومین روز از این دهه پروژه آبرسانی به شهر نراق با حضور مهندس آقازاده استاندار مرکزی ، مهندس کردی فرماندار دلیجان ، مهندس خلیلی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی و جمعی از مسئولان استان و شهرستان به بهره برداری رسید.

به نقل از شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی، مهندس خلیلی مدیرعامل شرکت گفت: پروژه ساخت مخزن ذخیره آب شهر نراق شامل ساخت یک باب مخزن ذخیره آب به حجم 500 متر مکعب و اجرای خط انتقال خروجی مخزن به طول 300 متر به عنوان یکی از پروژه های طرح آبرسانی به شهر نراق به دنبال اجرای پروژه خط انتقال آب و پروژه حفر و تجهیز یک حلقه چاه آب در منطقه کارستی به بهره برداری رسید.

مهندس خلیلی اعتبار این پروژه را 5 میلیارد ریال عنوان نمود و تصریح کرد: برای آبرسانی به شهر نراق تا کنون 30 میلیارد ریال هزینه شده و تا 10 سال آینده آب مورد نیاز مردم منطقه تامین است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان