تاریخ انتشار: ۱۲:۴۳ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۵

کشف محموله‌های میلیاردی در چابهار

رویداد24- فرمانده انتظامی چابهار گفت: انواع کالاهای قاچاق به ارزش سه میلیارد و850 میلیون ریال در دو عملیات پلیسی کشف شد.

سرهنگ محمد نور بخش در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز و برقراری امنیت و ثبات بازار و با توجه به دریافت خبری مبنی بر اینکه تعدادی افراد سود جوبا استفاده از دو دستگاه کامیون قصد حمل قاچاق کالا در منطقه آزاد چابهار را دارند بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از انجام اقدامات تخصصی واشراف اطلاعاتی خودروهای مورد نظر را شناسایی کرده که رانندگان این خودرو با مشاهده ماموران قصد فرار داشتند که پس از مدتی تعقیب و گریز 4 مامور، موفق به توقیف این خودروها شدند.

وی با اشره به دستگیری دو متهم در این رابطه تصریح کرد: ماموران در بازرسی دقیق از خودروها انواع لوازم خانگی قاچاق از قبیل یخچال، ماشین لباسشویی، اسپیلت و جاروبرقی به ارزش سه ملیارد و500 میلیون ریال کشف کردند.

نور بخش از اجرای یک عملیات موفق پلیسی دیگر خبر داد وافزود: ماموران در یک عملیات دیگر به دو دستگاه کامیون فاقد پلاک مشکوک شده ودر بازرسی از این خودروها چندین طاقه پارچه قاچاق، لوازم آرایشی وبهداشتی و 9 شتر قاچاق به ارزش 350 میلیون ریال کشف کردند.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر اجرای مستمر این طرح های برخورد با قاچاق کالا در طول سال گفت: با توجه به اینکه ورود کالای قاچاق موجب رکود تولید داخلی وعدم سرمایه گذاری ودر نتیجه افزایش بیکاری میشود خواستار همکاری وتعامل بیشتر مردم با پلیس در خصوص مبارزه با قاچاق کالا شد.
منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان