تاریخ انتشار: ۱۸:۲۹ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۵

وجود ۳۰۰۰ کلاس غیراستاندارد در استان یزد

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان یزد با اشاره به وجود قریب ۳۰۰۰ کلاس فرسوده و غیراستاندارد در این استان، ابراز امیدواری که با مشارکت خیران استان این کلاس‎‎‌ها، نوسازی و مقاوم سازی شود.
رویداد۲۴-مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان یزد با اشاره به وجود قریب ۳۰۰۰ کلاس فرسوده و غیراستاندارد در این استان، ابراز امیدواری که با مشارکت خیران استان این کلاس‎‎‌ها، نوسازی و مقاوم سازی شود.

به گزارش رویداد۲۴، محمد علی خواجه رضائی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۳۵ درصد از ۵۱۰ هزار کلاس درس کشور توسط خیرین ساخته شده است، این رقم را در استان یزد ۳۷ درصد اعلام کرد.

وی با اشاره به سابقه ۱۵۰ ساله مدرسه‎‎سازی توسط خیرین در استان یزد، گفت: هم اکنون نام دو هزار و ۱۰۰ خیر مدرسه ساز در مجمع خیرین مدرسه ساز استان ثبت شده است.

این مسئول با اشاره به کمک ۲۳ میلیارد تومانی خیرین مدرسه ساز استان در سال گذشته، گفت: امسال ۲۱ فضای آموزشی توسط خیرین استان در حال ساخت است.

وی گفت: از هشت هزار سال کلاس درس استان حدود ۳۷ درصد هزار و ۸۷۰کلاس نیازمند مقاوم سازی است. امیدواریم طی هشت سال آتی ۳۶۰ مدرسه جدید را که نیازمند ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار است، در استان مقاوم‌سازی کنیم.

خواجه رضایی از برگزاری هیجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در تمامی مدارس خیّر ساز استان خبر داد و افزود: این جشنواره به طور همزمان ۱۵ اردیبهشت در ۱۴ شهرستان و منطقه آموزشی و پرورشی استان برگزار خواهد شد.
منبع: ایسنا
برچسب ها: یزد ، رویداد24
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان