تاریخ انتشار: ۱۲:۱۷ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۵

کمک سازمان لیگ به نفت ته کشید!

احتمال دارد اعضای تیم نفت قبل از دیدار با سپاهان به اردو نروند.
رویداد24- شرایط مالی باشگاه نفت اصلا خوب نیست. اعضای کادرفنی و بازیکنان این تیم مدت ها است مبلغی دریافت نکردند اما با وجود شرایط نامطلوب در بازی ها با دل و جان برای موفقیت تیم شان تلاش می کنند.

نفتی ها که شرایط مالی باشگاهشان اجازه نداد قبل از چند مسابقه به اردو بروند، از سازمان لیگ برتر فوتبال درخواست کمک مالی کرده بودند و حالا خبر می رسد مبلغی با دستور مهدی تاج به حسابشان واریز شده است.

شاگردان منصوریان با این مبلغ به اهواز سفر کردند و رودرروی استقلال خوزستان قرار گرفتند. آنها قرار بود پنجشنبه شب به تهران برگردند اما شرایط جوی مانع این امر شد. همین مساله یک شب پول هتل را به هزینه های کاروان نفت اضافه کرد. چنین مساله ای سبب شد تا بخش زیادی از کمک سازمان لیگ به نفت تمام شود.

در چنین شرایط مشخص نیست اعضای تیم نفت قبل از بازی با سپاهان در هفته بیست و هفتم می توانند به اردو بروند یا خیر. باید دید مدیران باشگاه چه تدبیری برای حل مشکل مالی جدید تیم خود دارند.

رحیم ایرانیان، سرپرست تیم نفت در این باره به "ورزش سه" می گوید: واقعا شرایط باشگاه ما خوب نیست. از بازیکنان باغیرت تیم تشکر می کنم که در این وضع با جدیت کار می کنند و حالا شانس زیادی برای سهمیه آسیایی داریم. الان هم مشخص نیست آینده باشگاه چطور پیش می رود. حتی نمی دانیم قبل از بازی آینده می توانیم به اردو برویم یا خیر! دیگر صحبت کردن درباره شرایط نفت لوث شده است و فکر می کنم بهتر است فقط به فکر تیم و نتایج 4 بازی آینده باشیم.
منبع: ورزش سه
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان