تاریخ انتشار: ۱۵:۰۳ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷

تشریح وضعیت ۳ کودکی که شکنجه شدند/پدرِ آزارگر دستگیر شد

رییس اورژانس اجتماعی کشور وضعیت ۳ کودکی را که در ماهشهر توسط پدر و نامادری‌شان شکنجه شدند، تشریح کرد.

رویداد۲۴-رییس اورژانس اجتماعی کشور وضعیت ۳ کودکی را که در ماهشهر توسط پدر و نامادری‌شان شکنجه شدند، تشریح کرد.رضا جعفری (رییس اورژانس اجتماعی کشور) در رابطه با آزار سه کودک توسط والدین در شهرک طالقانی شهرستان ماهشهر بیان داشت: در تاریخ ۲ اردیبهشت ۹۷ طی تماس تلفنی مددکار بیمارستان شهرستان بندر ماهشهر، با خط تلفن ۱۲۳ در خصوص یک مورد کودک آزاری، بلافاصله تیم سیار اورژانس اجتماعی شهرستان ماهشهر جهت بررسی وضعیت کودکان آسیب دیده به بیمارستان اعزام شد.

وی افزود: بنا به اظهارات عموی بچه‌ها، این کودکان (فاطمه ۱۲ ساله،‌ام البنین ۸ ساله، علی اکبر ۵ ساله) توسط پدر و نامادری مورد آزار و اذیت و شکنجه جسمی و روحی قرار گرفته‌اند و حتی به تغذیه و تحصیل کودکان نیز رسیدگی نمی‌شد.

رییس اورژانس اجتماعی کشور تاکید کرد که بنا بر گزارش حاصله، پدر کودکان دستگیر و با دستور قضایی در بازداشت است.

جعفری گفت: در حال حاضر عموی کودکان با حکم دادستانی شهرستان سرپرستی کودکان را برعهده گرفته است و در منزل عموی خود سکونت گزیدند و مددکاران بهزیستی ضمن انجام مداخلات تخصصی، از لحظه اطلاع رسانی تاکنون با دادستانی و خانواده ارتباط داشته و مشاوره‌های لازم توسط مشاوران بهزیستی صورت می‌گیرد.

رییس اورژانس اجتماعی کشور تاکید کرد که تیم اورژانس اجتماعی تا تعیین تکلیف نهایی کودکان و ساماندهی کامل آن‌ها موضوع را پیگیری خواهند کرد.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان