تاریخ انتشار: ۲۰:۴۴ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷

پیروانی: حاضرم تا آخر عمرم محروم باشم ولی پرسپولیس قهرمان آسیا شود

افشین پیروانی در واکنش به حکم محرومیت پنج ساله خود گفت: با این که حکم صادره علیه من بوده به ارکان قضایی فوتبال اعتماد دارم و ترجیح می دهم پرونده را از طریق کمیته استیناف دنبال کنم.

رویداد۲۴-افشین پیروانی در واکنش به حکم محرومیت پنج ساله خود گفت: با این که حکم صادره علیه من بوده به ارکان قضایی فوتبال اعتماد دارم و ترجیح می دهم پرونده را از طریق کمیته استیناف دنبال کنم. پیروانی در پاسخ به این سوال که آیا حرف های نماینده اسپانسر تیم ملی در دفاع از شما نباید نظر اعضای کمیته اخلاق را تغییر می داد، گفت: زمانی که کمیته محترم اخلاق بر مبنای شواهد موجود حکم صادر کرد، مدارک من در دفاع از خودم کامل نبود. بعد از صدور حکم، نماینده اسپانسر تیم ملی به نفع من شهادت داد و گفت کارت های هدیه را خودشان در اردوی تیم ملی میان اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم ملی تقسیم کرده اند. همین حرف قطعا به کمیته استیناف کمک می کند پرونده را دوباره مورد بازبینی قرار بدهد. در حال حاضر مدارک و مستندات خود را تکمیل و به کمیته استیناف ارائه کرده ام.

وی با تکذیب شایعه شکایتش به دادگاه های خارجی، تاکید کرد: مطمئن باشید تخلفی نکرده ام و به همین دلیل نیازی به هیاهو ندارم و از کانال قانون پرونده را پیگیری می کنم.
پیروانی خاطرنشان کرد: موضوع پرونده کاملا فوتبالی است و ترجیح من این است که در فدراسیون فوتبال حل شود. البته در این مقطع اصلا محرومیت من مهم نیست و مهم صعود پرسپولیس به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیاست.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد: الان تمرکز همه باید روی صعود پرسپولیس باشد. حاضرم تا آخر عمرم محروم باشم ولی پرسپولیس قهرمان آسیا شود. امیدوارم در هر دو بازی رفت و برگشت الجزیره را شکست بدهیم و شادی هواداران بابت قهرمانی را تکمیل کنیم. هواداران پرسپولیس نگران پرونده من نباشند، تخلفی انجام نداده ام و مشکلی وجود ندارد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان