تاریخ انتشار: ۱۲:۱۰ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷

روحانی یکشنبه به خراسان رضوی می‌رود

رئیس دفتر رئیس جمهوری سفر دو روزه رئیس جمهور به خراسان رضوی را تشریح کرد و گفت: این سفر طی روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده انجام می‌شود.

رویداد۲۴-رئیس دفتر رئیس جمهوری سفر دو روزه رئیس جمهور به خراسان رضوی را تشریح کرد و گفت: این سفر طی روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده انجام می‌شود.

محمود واعظی در این زمینه اظهار کرد: سفر رئیس جمهوری با ورود وی به سبزوار آغاز می‌شود و پس از دیدار با مردم این شهرستان و سخنرانی در جمع آنان، پروژه فولاد جوین را بهره برداری خواهد کرد.

وی افزود: رئیس جمهور سفری نیز به نیشابور دارد و با مردم این شهرستان هم دیدار می‌کند.و در ادامه واحد فولاد نیشابور با حضور دکتر روحانی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، در ادامه این سفر نیز رئیس جمهور در مشهد مقدس علاوه بر تشرف به بارگاه منور رضوی، نشستی با نخبگان استان خواهد داشت.

واعظی گفت: جلسه‌ای نیز پیرامون رسیدگی به وضعیت مسائل خراسان رضوی که طی هفته‌های گذشته پیگیری‌ها و هماهنگی‌های لازم در این خصوص از سوی استاندار و مسئولان استان صورت گرفته؛ برگزار می‌شود. استاندار خراسان رضوی از دو ماه قبل طی جلسات متعددی در تهران و استان مباحث محوری و چالش‌ها را پیگیری نموده و امید است در این سفر نتایج و دستاوردهای خوبی عاید این خطه شود.

رئیس دفتر رئیس جمهوری ادامه داد: همچنین افتتاح پروژه‌هایی در شهرستان فریمان نیز بخشی دیگر از برنامه‌های رئیس جمهور در این سفر خواهد بود.

واعظی با اشاره به فعالیت‌های گسترده‌ای که در این استان در حوزه های مختلف صورت گرفته است، تصریح کرد: باید نگاه دولت به خراسان رضوی با توجه به زائر پذیری آن از سراسر کشور و اقصی نقاط دنیا، متفاوت با سایر استان‌ها باشد. خراسان رضوی بخش خصوصی و واحدهای تولیدی بسیار قوی و خوبی دارد که همه از تولید کنندگان و صادرکنندگان مطرح کشور هستند بنابراین باید از این ظرفیت به نحو شایسته‌ای استفاده شود.

منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان