تاریخ انتشار: ۱۱:۵۲ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷

علت نهایی سانحه سانچی اعلام شد

در حال حاضر سازمان بنادر و دریانوردی در حال اعلام گزارش نهایی سانحه تصادف کشتی فله‌بر کریستال و نفتکش سانچی است که یکی از دلایل برخورد این دو کشتی این بود که افسران کشتی کریستال متوجه خطر تقاطع و تصادم با کشتی سانچی نبودند و کشتی سانچی هم زمانی برای تغییر مسیر نداشت.

رویداد۲۴-در حال حاضر سازمان بنادر و دریانوردی در حال اعلام گزارش نهایی سانحه تصادف کشتی فله‌بر کریستال و نفتکش سانچی است که یکی از دلایل برخورد این دو کشتی این بود که افسران کشتی کریستال متوجه خطر تقاطع و تصادم با کشتی سانچی نبودند و کشتی سانچی هم زمانی برای تغییر مسیر نداشت.

مسوولان سازمان بنادر و دریانوردی و شرکت ملی نفتکش صبح امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت گزارش نهایی سانچی را اعلام کردند که نظر نهایی کشور ایران به عنوان یکی از کشورهای ذی‌نفع این است که تغییر مسیر کشتی کریستال به سمت راست که ۱۵ دقیقه قبل از سانحه آغاز شده بود باعث ایجاد موقعیت خطر تصادف شده است و اگر این تغییر مسیر صورت نمی‌گرفت تصادفی رخ نمی‌داد.

طبق گزارش‌ها کشتی کریستال تا دقایق پایانی منتهی به تصادم دو کشتی متوجه کشتی سانچی نبود و کشتی سانچی هم علی‌رغم ارائه هشدار‌ها به کشتی‌های اطراف خود وقت تغییر مسیر و عدم برخورد با کشتی کریستال را نداشت.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان