تاریخ انتشار: ۱۷:۰۵ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷

علی قارداشی: برای تداوم موفقیت های تنیس روی میز بسترسازی می کنیم/ به جوانان توجه ویژه داریم

رئیس فدراسیون تنیس روی میز با بیان این که برای تداوم موفقیت هایمان بسترسازی می کنیم، گفت: سطح مسابقات جهانی در دسته یک بسیار بالاست و برای اینکه بتوانیم در سطح یک جهانی رقابت کنیم به کمک وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک نیازمند هستیم.

رویداد۲۴-رئیس فدراسیون تنیس روی میز با بیان این که برای تداوم موفقیت هایمان بسترسازی می کنیم، گفت: سطح مسابقات جهانی در دسته یک بسیار بالاست و برای اینکه بتوانیم در سطح یک جهانی رقابت کنیم به کمک وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک نیازمند هستیم. مهرداد علی قارداشی توضیحاتی را در خصوص جایگاه ایران در رقابت های مسابقات قهرمانی جهان هالمستاد سوئد ارائه کرد و افزود: فدراسیون جهانی این رشته با 226 کشورعضو، جزو پرعضو ترین فدراسیون های جهانی است که مسابقات را با حضور 72 کشور منتخب از 5 قاره برگزار می کند.

او ادامه داد: این 72 کشور به 3 دسته 24 کشوری تقسیم می شوند و ما در دسته 2 جهانی بودیم که با تلاش و پشتکار ملی پوشان کشورمان برای اولین بار در بخش مردان به دسته 1 و در بخش زنان به دسته 2 صعود کردیم.
علی قارداشی، توضیحات خود را چنین تکمیل کرد: علاوه بر ورزشکاران تیم، یک تیم 3 نفره داوری که حمیدرضا صباغیان،سیمین رضایی و نصیبه دلیر هروی از اعضای آن بودند در این رویداد ورزشی شرکت کرده بودند.
او دلایل دعوت کادر فنی و داوران کشورمان به این مسابقات را تسلط به زبان انگلیسی، دانش و تجربه فنی داوری و برگزاری مسابقات آنها عنوان کرد و ادامه داد: نصیبه دلیرهروی برای اولین بار سمت عضویت در کمیته برگزاری مسابقات را گرفت که این افتخار بزرگی برای خانواده تنیس روی میز کشورمان است.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز در بخش دیگری از سخنانش مطالبی را در خصوص برنامه های توسعه فدراسیون بیان داشت و گفت: ما در عین توجه به سرمایه هایی که این افتخار را برای ایران کسب کردند به جوانان این رشته نیز توجه داریم و از آنان حمایت می کنیم تا بستر مناسب برای تداوم موفقیت ها فراهم شود.
او با بیان اینکه سطح مسابقات جهانی تنیس روی میز در دسته یک بسیار بالاست اضافه کرد: ما برای اینکه بتوانیم به این سطح برسیم به کمک وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک نیازمند هستیم.
علی قارداشی، ضمن قدردانی از جوانان ملی پوش تنیس روی میز که برای نخستین بار سهمیه حضور در المپیک را کسب کردند از امین احمدیان، برادران عالمیان، میعاد لطفی، افشین نوری و جمیل لطف الله نسبی مربی تیم ملی آقایان و ندا شهسواری، مریم صامت، مهشید اشتری، صبا صفری، پریناز حاجیلو و فاطمه کیوانی، سرمربی تیم ملی بانوان که نسبت به دوره های قبل 8 پایه صعود داشتند تشکر کرد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان