تاریخ انتشار: ۱۶:۳۷ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷

« دولت باز» و «دولت هوشمند» در راه است

رسول سراییان رییس سازمان فناوری اطلاعات در مراسم رونمایی بهره‌برداری از فاز نخست دولت همراه» که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، گفت: ما پس از دولت الکترونیک، دولت همراه، دولت باز و دولت هوشمند را شکل می‌دهیم. عوامل اصلی دولت همراه ارزش‌ها، شهروندان، فناوری و اقتصاد است.

رویداد۲۴-رسول سراییان رییس سازمان فناوری اطلاعات در مراسم رونمایی بهره‌برداری از فاز نخست دولت همراه» که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، گفت: ما پس از دولت الکترونیک، دولت همراه، دولت باز و دولت هوشمند را شکل می‌دهیم. عوامل اصلی دولت همراه ارزش‌ها، شهروندان، فناوری و اقتصاد است.سراییان‌ با تاکید بر وجود یک وب‌سایت برای دریافت خدمات به جای وب‌سایت‌های مختلف، بیان کرد: چالش‌های آلودگی هوا، اشتغال، حفظ محیط زیست، حقوق شهروندی و ایجاد بهره‌وری، مهم‌ترین دستاوردهای دولت همراه است. دولت همراه یکی از ابزارهای این است که منابع موجود را محور قرار داده و اقتصاد را شکل دهیم.

رییس سازمان فناوری اطلاعات با اشاره به کانال‌های ارتباطی دولت همراه اظهار کرد: سرویس‌های ساده بر بستر USSD، سرویس‌های پیچیده بر بستر اپلیکیشن و سرویس‌های تعاملی به صورت پیامک ارائه می‌شود. ما برنامه‌ریزی کردیم در هر رویداد در سال اضافه شدن خدمات جدید را به مردم اعلام کنیم که در فاز اول نیز ۵۵ خدمت راه‌اندازی می‌شود.

نظرات شما
پیشخوان