تاریخ انتشار: ۱۹:۳۴ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
تعداد نظرات: ۴ نظر

21 روز شکنجه اعظم و فرزندانش+عکس

اعظم پس از 21 روز شکنجه توسط شوهرش، هنوز زنده است؛ او و دخترانش 21 روز غذا نخوردند اما هنوز زنده‌اند. هدیه و هانیه دختران 5 و 7 ساله او هنوز زنده‌اند اما دیگر هیچوقت از صدای زنگ خانه خوشحال نمی‌شوند.

رویداد۲۴-اعظم زنده است. اعظم پس از 21 روز شکنجه توسط شوهرش، هنوز زنده است؛ او و دخترانش 21 روز غذا نخوردند اما هنوز زنده‌اند. هدیه و هانیه دختران 5 و 7 ساله او هنوز زنده‌اند اما دیگر هیچوقت از صدای زنگ خانه خوشحال نمی‌شوند.

اعظم هر شب همه‌ی 21 روز شکنجه را در خاطراتش مرور می‌کند، مرور می‌کند که چگونه شوهر معتادش توانست او را با چاقو آزار دهد، مرور می‌کند آن زمان که آب را به زور در دهانش می‌ریخته و دیگر می‌توانسته نفس بکشد. او هر شب که می‌خوابد به یاد شب‌هایی می‌افتد که درون یک صندوق فلزی دربسته و بدون اکسیژن و پاهایش می‌سوخته چون شوهرش زیر صندوق آتش روشن می‌کرده است. اعظم می‌خواهد بخوابد اما خیال دخترانش نمی‌گذارد.

او هنگام نفس کشیدن به یاد لحظه می افتد که شوهرش در حال خفه کردن دخترش بود. به یاد شکسته شدن فک هانیه با ضربات وحشیانه شوهرش.


منبع: ایسنا
برچسب ها: شکنجه ، مشهد ، کودک آزاری ، آزار
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
حسین عزتی
|
United States of America
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
0
3
لطفا مسئولین از خواب غفلت بیدار بشوند. جامعه دارد به کجا می رود. چقدر باید شاهد این طور مسائل درد آور باشیم. واقعا این زیبنده جامعه اسلامی ما نیست. ما ایرانی هستیم و تمدن چند هزار ساله داریم.
ارش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
0
3
تمدن اسلامی و تمدن چندهزارسالتو ببر دم کوزه......مملکتی که فرهنگش به اندازه یه اپسیلونه و مشکلات فرهنگی و اقتصادی توش بیداد میکنه به جایی جز تاریکی نمیره...این همه اختلاص...این همه دزدی...چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بعدش شما دم از تمدنت بزن
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
3
لعنت خدا بر مسئولینی که مسبب این اتفاقات در جامعه و کشور هستند

همه ی بدبختی ها ریشه در فقر دارد آنوقت آقای علم الهدی میگویند فقر خوب موجب تهذیب نفس میشود
حضرت علی گفتند فقر که از در وارد شود ایمان از پنجره میرود

وقتی ایمان وجود نداشته باشد خدا و ترس از خدا هم نیست و انسان رفته رفته موجب چنین رفتارهای حیوانی میشود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
0
2
واقعا متاسفیم از مسئولین و همچنین از مسئولین آموزش و پرورش که واقعا کوتاهی کردند. حداقل یکی از اینها دانش آموز بود اگر به موقع پی گیری می شد این فاجعه بوجود نمی آمد ولی متاسفم از مسئولین فقط می خواهند حرف بزنند و شعار بدهند.و....
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان