تاریخ انتشار: ۱۲:۲۳ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷

شدت بارندگی در کشور از فردا کاسته خواهد شد

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از افزایش دمای نیمه شمالی کشور طی سه روز آینده خبر داد و گفت: فردا (۲۸ اردیبهشت) از شدت بارندگی در کشور کاسته می‌شود.

رویداد۲۴-مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از افزایش دمای نیمه شمالی کشور طی سه روز آینده خبر داد و گفت: فردا (۲۸ اردیبهشت) از شدت بارندگی در کشور کاسته می‌شود.احد وظیفه (مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی)بر اساس تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی، امروز ( ۲۷ اردیبهشت) رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد و گرد و خاک در مرکز و شرق کشورو رگبارهای پراکنده باران در شمال شرق و ارتفاعات البرز شرقی پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: بیشترین میزان بارش امروز (۲۷ اردیبهشت) در استان‌های قم، اصفهان، جنوب مرکزی، کهگیلویه و بویراحمد، یزد و خراسان جنوبی پیش‌بینی می‌شود همچنین در برخی نقاط در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید روی می‌دهد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه فردا (۲۸ اردیبهشت) از شدت بارندگی کاسته خواهد شد، گفت: فردا رگبار باران در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس، ارتفاعات کرمان و ارتفاعات البرز مرکزی روی می‌دهد.

وظیفه تاکید کرد: فردا (۲۸ اردیبهشت) در شرق و جنوب شرق کشور در برخی نقاط وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود همچنین در روز شنبه (۲۹ اردیبهشت) رگبار باران در البرز مرکزی و در بعد از ظهر در زاگرس مرکزی انتظار می‌رود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه گفت: نیمه شرقی خلیج فارس و شمال دریای عمان امروز و فردا ( ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت) مواج خواهد بود همچنین دما در نیمه شمالی کشور طی سه روز آینده افزایش می‌یابد.

وظیفه در پایان در مورد شرایط جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران، فردا (۲۸ اردیبهشت) صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد خواهد بود. بیشترین و کمترین دمای پایتخت در این روز ۲۵ و ۱۴ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود. همچنین آسمان تهران در روز شنبه (۲۹ اردیبهشت) صاف، در بعد از ظهر قسمتی ابری همراه با وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۲۶ و ۱۶ درجه سانتیگراد خواهد بود.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان