تاریخ انتشار: ۱۶:۲۰ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
منصوریان:

حتی قهرمانی نفت هم منطقی است

سرمربی تیم نفت‌تهران در نشست مطبوعاتی پیش از بازی با سپاهان از شرایط حریف تعریف و تمجید کرد.
رویداد24- علیرضا منصوریان که در سالن کنفرانس سازمان لیگ سوالات خبرنگاران را پاسخ می‌داد با آرزوی موفقیت برای تیمش در ابتدا درباره تیم سپاهان لب به سخن گشود.

سپاهان هر 4 سال افت می‌کند

با تیمی بازی داریم که از سال 81 همیشه در کورس قهرمانی بوده است. بازی فردا از نظر جایگاه جدولی برایمان فوق‌العاده مهم است. سپاهان هر سه، چهار سال یک بار در لیگ افت می‌کند و فکر می‌کنم امسال هم دوران افتش است. سپاهان همیشه در کورس قهرمانی در لیگ برتر و یا جام حذفی بوده و ما به آنها احترام می‌گذاریم.

سپاهان شیر است

با تمام احترام به سپاهان نگاه می‌کنم. سال گذشته از امکانات این باشگاه بازدید کردیم و یک باشگاه کامل است. امسال سال افت آنها است اما 10 سال است که ثبات دارند. سپاهان را مانند شیری می‌بینم که تنها یالش آسیب دیده است. چند روز پیش هم سرمربی‌اش استعفا داده و برنامه‌های ما به هم خورد و آنالیزی که داشتیم از استیماچ بود و الان هم نمی‌دانیم در ترکیب این تیم چه کسی بازی خواهد کرد.

رویاپردازی ما منطقی است

منصوریان در پاسخ به این سوال که آیا نفت شانس قهرمانی ندارد، گفت: نه چنین چیزی نیست و همه برای قهرمانی بازی می‌کنند اما اگر دنبال قهرمانی باشیم هم رویاپردازی و هم منطقی است.

مطالعه روی پپ و مورینیو

 بزرگترین دلیلی که ما الان در جدول رتبه خوبی داریم و می‌گوییم که می‌خواهیم سهمیه بگیریم، بازیکنان من هستند. پس از مطالعه روی گواردیولا و مورینیو به این نتیجه رسیدم که باید به یک بخش بالاتر فکر کنیم و بچه‌ها بتوانند انرژی مثبت از کادرفنی بگیرند. آنقدر در این نقطه به هم نزدیک هستیم که در برخی مسائل ریز با 4 بازیکن بزرگتر مشورت می‌کنم. خودم به این باور رسیده‌ام که اگر می‌خواهیم موفق باشیم اتحاد تاکتیکی و همدلی داشته باشیم.

بازی سپاهان مهمتر است

امتیاز بازی با سپاهان از هفته بیست‌وهشتم و بیست‌ونهم مهم‌تر است. اگر سپاهان را شکست دهیم، می‌توانیم در مورد هفته‌های بعدی صحبت کنیم.

برای استقلال بازی نمی‌کنیم

منصوریان در واکنش به این سوال که گفته می‌شود نفت تهران برای استقلال بازی خواهد کرد تا این تیم بتواند قهرمان شود، گفت: در حال حاضر تمام تفکرات‌مان را برای دیدار با سپاهان گذاشتیم. اگر در این جای جدول قرار نداشتیم حرف‌تان را تایید می‌کردم اما چون دنبال سهمیه هستیم برای خودمان بازی می‌کنیم. در این مسیر قرعه به ما افتاده که مقابل پرسپولیس یک استقلالی قرار بگیرد. ما به دنبال تفکرات خودمان هستیم.
منبع: ورزش سه
برچسب ها: نفت تهران ، سپاهان
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان