تاریخ انتشار: ۱۱:۰۶ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۷

پاسخ دانشگاه آزاد به اعتراض دانشجویان هنر و معماری درباره تغییر محل دانشکده

سخنگوی دانشگاه آزاد به اعتراض دانشجویان هنر و معماری درباره تغییر محل دانشکده‌شان پاسخ داد.

رویداد۲۴-سخنگوی دانشگاه آزاد به اعتراض دانشجویان هنر و معماری درباره تغییر محل دانشکده‌شان پاسخ داد.محمدصادق ضیائی (مشاور رئیس و رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی) در خصوص نتایج اعتراض دانشجویان دانشکده هنر و معماری مبنی بر انتقال این دانشکده به منطقه سوهانک تهران گفت: این جا به جایی موجب می‌شود از نظر آموزشی و پژوهشی فضای بسیار مناسب‌تر و امکانات بهتری در اختیار دانشجویان قرار بگیرد. دانشگاه هم به این تصمیم رسیده آن را اجرایی کند و مجری هم آقای طهرانچی رئیس دانشگاه تهران مرکز است.

وی ادامه داد: دیشب که با آقای طهرانچی صحبت می‌کردم، او گفت برخی از دانشجویان مطلع نیستند که قرار است چه اتفاق خوبی برایشان رقم بخورد و متاسفانه به یک هیجان دانشجویی رسیده‌اند. طهرانچی همچنین گفت، دیوار دانشکده مدیریت در زلزله قبلی ترک خورده و دچار مشکل شده و دیگر توسعه دانشکده در آن فضا امکان ندارد. او این توضیحات را به دانشجویان آن دانشکده ارائه داد و آن‌ها هم قانع شدند. دانشجویان بهتر است بدانند در ساختمان جدید، فضای آموزشی، آزمایشگاهی، کارگاهی و... توسعه پیدا می‌کند و امنیت هم بالا می‌رود.

ضیایی افزود: آقای طهرانچی به عنوان مجری و کسی که دانشگاه کار را به او سپرده است پاسخگوی همه سوالات در این خصوص هستند.

مشاور رئیس و رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی در پاسخ به این سوال که گویا قرار بوده برای دانشجویانی که از نقاط دورتر و شهرهای اطراف به این دانشکده می‌آمدند وسیله‌ای جهت رفت و آمد در نظر گرفته شود، این مساله تا چه اندازه صحت دارد؟ گفت: قاعدتا باید اینطور باشد.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان